Жахливий сервіс інтернет-магазину, кол-центру і доставки - Відгуки про Леруа Мерлен

Леруа Мерлен
Відгук додано 14 січня, 2021 год 115 переглядів
В Леруа на період карантину зробили безкоштовну доставку за 1 грн. Берусь оплачувати товари на сайті, а мені рахує ще й 60 грн доставки. Телефоную в кол-центр, щоб уточнити, як можна скористатись безкоштовною доставкою. Cказали, що там щось недоробили / поламалось і в той же день повернуться 59 грн, можна оплачувати. Оплатила замовлення і доcтавку, в той же день гроші не повернулись. Телефоную на наступний день, кажуть вже інше: «Гроші повернуться автоматично після підтвердження платежу». Леруа підтвердили, але кошти не повернулись. А на третє моє звернення сказали розбиратись самій, писати в банк. Я отримала 3 різні відповіді на 1 питання.

Банк написав: «Бачу що до нас повернення не було, якщо повернення через платіжну систему, то регламент до 30 днів. Радимо надати їм виписку яка підтверджує відсутність повернення»

Надіслала Леруа виписку на пошту.

Телефоную знову.

1) На перше моє питання, чого я отримала 3 різні відповіді на 1 питання, менеджер сказала, що вона не має відповіді на це питання.

2) На друге моє питання, так яка відповідь правильна, і коли повернуться кошти, сказала «Ви написали на пошту, ждіть відповіді там». Типу то до інтернет-магазину, а не до неї. «Ок, а коли чекати відповіді?», — питаю я. На що отримую сухе «У порядку черги». А відписують вони, як слимаки повзають (я паралельно телефонувала і писала). Менеджер стверджувала, що вони читають усі звернення на пошту. Незрозуміло, нащо Леруа такий кол-центр, який не має відповідей на питання клієнтів?
До речі, я таки прийняла замовлення, кошти за доставку повернулись. Але на пошті мені досі не відписали (пройшло 4 дні).

3) Мало того, мені ще й кур'єр хамив. Домовились на доставку в неділю. В суботу телефонує кур'єр: «Ну я буду через годину, вийдете забрати товар?». Я кажу, що ні, бо мене немає на місці. Він з претензіями, що як то так, я не зможу забрати товар в суботу, хоч ми на неділю домовлялись.

Як сказала менеджер, вони іноді пропонують передчасну доставку. Я не мала б нічого проти, якби мені запропонували. Але ж ні, мені телефонували з претензіями і наїздами.

На наступний день кур'єр спізнився. Казав, що буде через годину, а приїхав майже через 2. Зіпсував мені плани.

Попросила видалити всі мої дані, щоб не слали спам. Побачимо, чи виконають обіцянку.

Висновок:
Такі клієнтоорієнтовані, що справи з ними не хочеться мати. На пошті відписують через кілька годин, на наступний день, або взагалі не відписують. Кол-центр нічого не знає. Кур'єри хамлять і спізнюються. Таких непрофесіоналів я ще не бачила. 2 дні вирішувати питання повернення якихось 59 грн.
Може, фізичний магазин і ок, але інтернет-магазин, підтримка та ще й доставка — гірше нема куди. Ніколи нічого в них більше не замовлю.





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Леруа Мерлен
Всі відгуки

1.6 5
302 відгука / 67544 перегляда
Леруа Мерлен
Леруа Мерлен - міжнародна компанія-рітейлер, що спеціалізується на продажі товарів для будівництва, оздоблення та облаштування будинку, дачі та саду. Леруа Мерлен допомагає людям в усьому світі упорядкувати житло і поліпшити якість життя.
У 2006 році група Леруа Мерлен стає GROUPE ADEO. Під цим брендом об'єдналися дев'ять марок сектору D.I.Y. (Do-It-Yourself)... детальніше

Гіпермаркети
Велмарт
Велмарт

Рейтинг: 1.6
731 відгук
Мультимаркет Аврора
Мультимаркет Аврора

Рейтинг: 4
259 відгуків
Эпицентр
Эпицентр

Рейтинг: 1.9
2281 відгук
METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry

Рейтинг: 1.6
626 відгуків
​Маркетплейс market by mono
​Маркетплейс market by mono

Рейтинг: 2.4
8 відгуків
Гипермаркет "Город дверей"
Гипермаркет "Город дверей"

Рейтинг: 4.1
226 відгуків
АШАН
АШАН

Рейтинг: 1.5
1385 відгуків
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
24 відгука
ОЛДИ
ОЛДИ

Рейтинг: 2
203 відгука