Жахливий сервіс інтернет-магазину, кол-центру і доставки - Отзывы о Леруа Мерлен

Леруа Мерлен
Отзыв написан 14 января, 2021 год 115 просмотров
В Леруа на період карантину зробили безкоштовну доставку за 1 грн. Берусь оплачувати товари на сайті, а мені рахує ще й 60 грн доставки. Телефоную в кол-центр, щоб уточнити, як можна скористатись безкоштовною доставкою. Cказали, що там щось недоробили / поламалось і в той же день повернуться 59 грн, можна оплачувати. Оплатила замовлення і доcтавку, в той же день гроші не повернулись. Телефоную на наступний день, кажуть вже інше: «Гроші повернуться автоматично після підтвердження платежу». Леруа підтвердили, але кошти не повернулись. А на третє моє звернення сказали розбиратись самій, писати в банк. Я отримала 3 різні відповіді на 1 питання.

Банк написав: «Бачу що до нас повернення не було, якщо повернення через платіжну систему, то регламент до 30 днів. Радимо надати їм виписку яка підтверджує відсутність повернення»

Надіслала Леруа виписку на пошту.

Телефоную знову.

1) На перше моє питання, чого я отримала 3 різні відповіді на 1 питання, менеджер сказала, що вона не має відповіді на це питання.

2) На друге моє питання, так яка відповідь правильна, і коли повернуться кошти, сказала «Ви написали на пошту, ждіть відповіді там». Типу то до інтернет-магазину, а не до неї. «Ок, а коли чекати відповіді?», — питаю я. На що отримую сухе «У порядку черги». А відписують вони, як слимаки повзають (я паралельно телефонувала і писала). Менеджер стверджувала, що вони читають усі звернення на пошту. Незрозуміло, нащо Леруа такий кол-центр, який не має відповідей на питання клієнтів?
До речі, я таки прийняла замовлення, кошти за доставку повернулись. Але на пошті мені досі не відписали (пройшло 4 дні).

3) Мало того, мені ще й кур'єр хамив. Домовились на доставку в неділю. В суботу телефонує кур'єр: «Ну я буду через годину, вийдете забрати товар?». Я кажу, що ні, бо мене немає на місці. Він з претензіями, що як то так, я не зможу забрати товар в суботу, хоч ми на неділю домовлялись.

Як сказала менеджер, вони іноді пропонують передчасну доставку. Я не мала б нічого проти, якби мені запропонували. Але ж ні, мені телефонували з претензіями і наїздами.

На наступний день кур'єр спізнився. Казав, що буде через годину, а приїхав майже через 2. Зіпсував мені плани.

Попросила видалити всі мої дані, щоб не слали спам. Побачимо, чи виконають обіцянку.

Висновок:
Такі клієнтоорієнтовані, що справи з ними не хочеться мати. На пошті відписують через кілька годин, на наступний день, або взагалі не відписують. Кол-центр нічого не знає. Кур'єри хамлять і спізнюються. Таких непрофесіоналів я ще не бачила. 2 дні вирішувати питання повернення якихось 59 грн.
Може, фізичний магазин і ок, але інтернет-магазин, підтримка та ще й доставка — гірше нема куди. Ніколи нічого в них більше не замовлю.





Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Леруа Мерлен
Все отзывы

1.6 5
302 отзыва / 67533 просмотра
Леруа Мерлен
Леруа Мерлен — международная компания-ритейлер, специализирующаяся на продаже товаров для строительства, отделки и обустройства дома, дачи и сада. Леруа Мерлен помогает людям во всем мире благоустроить жилье и улучшить качество жизни.
В 2006 году группа Леруа Мерлен становится GROUPE ADEO. Под этим брендом объединились девять марок сектора D.I.Y. (Do-It-Yourself) четырех... подробнее

Гипермаркеты
Мультимаркет Аврора
Мультимаркет Аврора

Рейтинг: 4
259 отзывов
Эпицентр
Эпицентр

Рейтинг: 1.9
2281 отзыв
METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry

Рейтинг: 1.6
626 отзывов
Велмарт
Велмарт

Рейтинг: 1.6
728 отзывов
​Маркетплейс market by mono
​Маркетплейс market by mono

Рейтинг: 2.4
8 отзывов
Гипермаркет "Город дверей"
Гипермаркет "Город дверей"

Рейтинг: 4.1
226 отзывов
АШАН
АШАН

Рейтинг: 1.5
1385 отзывов
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 отзывов
ОЛДИ
ОЛДИ

Рейтинг: 2
203 отзыва