Леруа Мерлен — международная компания-ритейлер, специализирующаяся на продаже товаров для строительства, отделки и обустройства дома, дачи и сада. Леруа Мерлен помогает людям во всем мире благоустроить жилье и улучшить качество жизни.
В 2006 году группа Леруа Мерлен становится GROUPE ADEO. Под этим брендом объединились девять марок сектора D.I.Y. (Do-It-Yourself) четырех...
подробнее
Жахливий сервіс інтернет-магазину, кол-центру і доставки - Отзывы о Леруа Мерлен
Банк написав: «Бачу що до нас повернення не було, якщо повернення через платіжну систему, то регламент до 30 днів. Радимо надати їм виписку яка підтверджує відсутність повернення»
Надіслала Леруа виписку на пошту.
Телефоную знову.
1) На перше моє питання, чого я отримала 3 різні відповіді на 1 питання, менеджер сказала, що вона не має відповіді на це питання.
2) На друге моє питання, так яка відповідь правильна, і коли повернуться кошти, сказала «Ви написали на пошту, ждіть відповіді там». Типу то до інтернет-магазину, а не до неї. «Ок, а коли чекати відповіді?», — питаю я. На що отримую сухе «У порядку черги». А відписують вони, як слимаки повзають (я паралельно телефонувала і писала). Менеджер стверджувала, що вони читають усі звернення на пошту. Незрозуміло, нащо Леруа такий кол-центр, який не має відповідей на питання клієнтів?
До речі, я таки прийняла замовлення, кошти за доставку повернулись. Але на пошті мені досі не відписали (пройшло 4 дні).
3) Мало того, мені ще й кур'єр хамив. Домовились на доставку в неділю. В суботу телефонує кур'єр: «Ну я буду через годину, вийдете забрати товар?». Я кажу, що ні, бо мене немає на місці. Він з претензіями, що як то так, я не зможу забрати товар в суботу, хоч ми на неділю домовлялись.
Як сказала менеджер, вони іноді пропонують передчасну доставку. Я не мала б нічого проти, якби мені запропонували. Але ж ні, мені телефонували з претензіями і наїздами.
На наступний день кур'єр спізнився. Казав, що буде через годину, а приїхав майже через 2. Зіпсував мені плани.
Попросила видалити всі мої дані, щоб не слали спам. Побачимо, чи виконають обіцянку.
Висновок:
Такі клієнтоорієнтовані, що справи з ними не хочеться мати. На пошті відписують через кілька годин, на наступний день, або взагалі не відписують. Кол-центр нічого не знає. Кур'єри хамлять і спізнюються. Таких непрофесіоналів я ще не бачила. 2 дні вирішувати питання повернення якихось 59 грн.
Може, фізичний магазин і ок, але інтернет-магазин, підтримка та ще й доставка — гірше нема куди. Ніколи нічого в них більше не замовлю.
отзыв
Комментарии к отзыву