Ksisters
У Ksisters найкраща пропозиція корейської косметики. Ми піклуємося про кожного клієнта. Надання якісних послуг – наша основна ціль.
НАШІ ЦІННОСТІ
Клієнт – наш роботодавець
Командний дух
Kservice™
Думати нестандартно
Ініціативність
Заробляти, щоб інвестувати
НАША МІСІЯ
Ми робимо корейську косметику більш доступною для кожної дівчини в Європі, створюючи глобальний нішевий магазин.
ksisters.com.ua
Перейти на сайт
Косметика та парфюмерія
Жахливо і непрофесійно, аморально - Відгуки про Ksisters
По-перше, напишу, що раніше працювала з ними в якості фрілансера, і тоді мої переклади оцінювалися дорожче. Тобто, на зарплаті тобі платять менше, ніж якби ти просто приймав їхні замовлення не як працівник компанії. Плюс на роботі є ще додаткові обов'язки. Графік з 9 до 18 ніби-то, але по факту менеджери з інших відділів можуть написати в вихідний день в неробочий час якісь запити - це для них нормально. Отже, фрілансером працювати вигідніше, ніж в їхній компанії.
Та це не головне. Головне - це жахливе ставлення до працівників.
Я завчасно, за два тижні написала керівниці відділу, Ользі Григоренко, що, якщо я назбираю потрібну суму, то ляжу на госпіталізацію, на операцію з видалення раку щитовидної залози.
Також я запропонувала, що, якщо є якісь термінові переклади на ці дні, нехай їх дають завчасно, я зможу їх виконати.
Ольга написала: "Окей, я напишу І. і СММ".
Занотуйте це, будь ласка.
По факту ж вона не тільки не написала і нікого не попередила про мою відсутність (а якраз перед госпіталізацією я ще раз написала, що точно лягаю на операцію і буду відсутня 4 дні до кінця тижня включно), щоб мене не турбували у ці дні, такі важкі і сповнені стрему для мене, коли я маю лікуватись та відновлюватись, вона ще й свідомо і без сорому брехала, написала мені, що "вона думала, що я сама напишу І". Це такий треш і газлайтинг. У мене зберіглася переписка, і я відправила їй її ж повідомлення, де вона писала, що напише І. та СММ щодо перекладів.
Та головне не переклади, а дегуманізуюче ставлення до мене як до людини.
Вона мала би подбати про те, щоб мене не тривожили з роботи у ці дні. Тим більше, я бачила, що вона пише в чатах, коли хтось відсутній. Чомусь цього зроблено не було.
Що було по факту?
По факту, до операції і, головне, після, коли я була без сил після складної операції, яка тривала три години, відходила від наркозу, була вже без щитовидки і без гормонів, з гіпокальціємією, під крапельницями, мені якогось біса писали працівниці з різних відділів і щось від мене виконали. Просто уявіть стан людини, яка знаходиться в такому положенні, вразлива, хвора і ще й отримає таке. Ще одна працівниця, після того, як я написала, що я, взагалі-то, на крапельницях і після операції, не тільки не вибачилась, а ще й нагрубила мені, звинувачуючи мене, що я якось не по-робочому спілкуюся і це неповага (я написала слово "альо"). Нормальна людина вибачилась би переді мною в такій ситуації, та Іра ввімкнула нарцисичний захист від її власного сорому.
Та я можу себе захистити і відстояти.
А Ольга, замість того, щоб захистити мене і сказати, щоб мене не чіпали, насмілилась обнагліти настільки і написати мені, щоб я закінчувала перепалку з Ірою. Уявіть собі таке. Я висловила цим двом потворам все, що я про них думаю, і звільнилася.
Маленький бонус: так, до цього Ольга збирала для мене збір (вибачте за тавтологію) на операцію. Зібрали небагато (можна уявити, наскільки дорогі подібні операції), та й на цьому дякую, але це не може бути виправданням аб"юзу. Це я пишу про всяк випадок, раптом це буде ними наведено як аргумент їхньої "хорошості". Плюс, як ми бачимо, це було нещиро. Це просто "так треба". Бувають такі люди, для яких важливо просто красиво виглядати в очах інших. Бо якби це було щиро, то такої жахливої ситуації не виникло б.
У мене лишився їхній робочий ноутбук, я написала, хай самі за ним і приїзджають. Мені він ні до чого, в мене вдома є комп"ютери. І це їхній клопіт забирати їхню річ, а не мій. Мені його і чіпати тепер бридко. Заберу в шафу подалі від очей.
Відповіді від них читати не буду і не раджу їм довіряти.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро шкода, що ваш досвід співпраці з нами виявився таким. Ми вже проводимо внутрішній аудит цієї ситуації, щоб зрозуміти, що саме пішло не так, та запобігти подібним кейсам у майбутньому. Здоров’я та гідне ставлення — наші пріоритети, і ми працюємо над тим, щоб кожен співробітник відчував підтримку в компанії.
Найшвидшого одужання!