Поліпшення обслуговування - Відгуки про Київський метрополітен

Київський метрополітен
Відгук додано 31 серпня, 2022 год 3 перегляда
Хочу висловити вдячність "Київметро" за хороші зміни в його роботі. Зранку 27.08.22 року потрапивши в метро на ст. Видубичі виникла потреба придбати квитки мені з чоловіком в автоматі самообслуговування (давно не користувалися цим видом транспорту). Були приємно здивовані поведінкою Вашого персоналу. Працівниця Жанна Бригинець терпляче та доступно роз'яснила і допомогла нам придбати квитки в автоматі та пройти з ними через турнікет. Дякуємо за добрі зміни!
Переваги:
  1. Доброзичливість персоналу. Поліпшення якості обслуговування.
Недоліки:
  1. Немає




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Київський метрополітен
Всі відгуки

2.0 5
183 відгука / 9667 переглядів
Київський метрополітен
Київ неможливо уявити без метро - базового виду громадського транспорту столиці. На його долю припадає близько 60% загального обсягу міських пасажирських перевезень. Майже півстоліття метро залишається єдиним транспортом, який може забезпечити безперебійне сполучення віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами.
Київський метрополітен справедливо вважається символом і окрасою... детальніше

Громадський транспорт
Самокаты flygo
Самокаты flygo

Рейтинг: 1.7
6 відгуків
bikenow
bikenow

Рейтинг: 1.6
7 відгуків
​Leocard (ЛеоКарт)
​Leocard (ЛеоКарт)

Рейтинг: 1.5
15 відгуків
Общественный транспорт
Общественный транспорт

Рейтинг: 1.5
33 відгука
Трамвай К-1М6
Трамвай К-1М6

Рейтинг: 5
1 відгук