Хочу висловити вдячність "Київметро" за хороші зміни в його роботі. Зранку 27.08.22 року потрапивши в метро на ст. Видубичі виникла потреба придбати квитки мені з чоловіком в автоматі самообслуговування (давно не користувалися цим видом транспорту). Були приємно здивовані поведінкою Вашого персоналу. Працівниця Жанна Бригинець терпляче та доступно роз'яснила і допомогла нам придбати квитки в автоматі та пройти з ними через турнікет. Дякуємо за добрі зміни!
Переваги:
Доброзичливість персоналу. Поліпшення якості обслуговування.
Київ неможливо уявити без метро - базового виду громадського транспорту столиці. На його долю припадає близько 60% загального обсягу міських пасажирських перевезень. Майже півстоліття метро залишається єдиним транспортом, який може забезпечити безперебійне сполучення віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами. Київський метрополітен справедливо вважається символом і окрасою... детальніше
Поліпшення обслуговування - Відгуки про Київський метрополітен
відгук
Коментарі до відгуку