Київський метрополітен відгуки клієнтів

Київський метрополітен відгуки клієнтів
Київський метрополітен
2.0 5
182 відгука / 9663 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Подяка працівнику

Гость Гость середа, 1 жовтня
Прошу оголосити подяку або преміювати чергову по станції «Звіринецька» Грегуль Ірину. Сьогодні, 01.10.2025 р. вона максимально своєчасно і професійно разом зі мною надала першу медичну допомогу жінці, яка знепритомніла. Ірино, велика Вам подяка за співчуття і допомогу!!! Ви молодець!
Переваги:
  1. +

Жахливо неадекватна робітниця.

Гость Гость неділя, 14 вересня
Научіть свою співробітницю яка стоїть на пропуск станція теремки вічливості з пасажирами і кричати і хабалити не треба. 14.09.25. О шостій годині тридцать хвилин.
Переваги:
  1. Швидкість пересуваня
Недоліки:
  1. Грубость

Жахливе ставлення до людей

Гость Гость 2 вересня, 2025 год
mad Користувались київським метрополітеном, стало погано, підійшли до співробітника біля екскалатору, в підсумку, сказали, що погане самопочуття наші проблеми, ідіть на вулицю і вирішуйте свої проблеми.
Переваги:
  1. Немає.
Недоліки:
  1. Відсутність поваги до людей

Перевезення тварин

Дарія Дарія 24 серпня, 2025 год
У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні.
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення?
Можливо... Читати відгук
У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні.

Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.

У метрополітену немає єдиного правила для перевезення?
Можливо потрібно зробити повний список усіх критерій та дати зрозуміти не тільки пасажирам, а й працівникам?
Переваги:
  1. Немає.
Недоліки:
  1. Відсутність поваги у розмові, лише бажання довести свою правоту і показати де вихід.

Метрополітен

Анастасія Анастасія 19 серпня, 2025 год
Користування метрополітеном стало жахливим! Систематмчно дорослі люди, підлітки втрачають свідомість у вагонах. Повітря не вистачає, людей тьма! Раніше такого не було. Відсутнє бажання користуватися таким видом транспорту

Незаконна торгівля

Гость Гость 4 серпня, 2025 год
Помітила закономірність, що на станції Площа Українських Героїв між переходами постійно стоять "попрошайки" або чимось торгують((

Надто багато реклами

Гость Гость 12 липня, 2025 год
1. Реклама.
2. Брудно.
3. Немає заборони на те щоб люди не стояли, на кожного по сидячому місцю, люди товплятся в набитому доверху вагоні,

Скоро здорожчає проїзд

Гость Гость 9 червня, 2025 год
Метрополітен знову купляє у вагінного заводу тележки і комплектуючі за завищеними цінами. Збирається навіть у них купляти нові вагони, а в них підприємством керують росіяни http://trip-trial.blogspot.com/2014/03/Citaty-i-aforizmy-o-russkih.html

Жахлива якість обслуговування

Автор Автор 30 травня, 2025 год
Метро спонукає купляти у них картку. На ст. Хрещатик зʼясувалося, що банківською карткою не можна розрахуватися більше одного разу на день. Це якійсь треш. Сказали йти купувати квиток. Єдиний автомат, де можна за квиток розрахуватися карткою не працює на оплату картою)))
У метро підказали йти просити у людей, щоб хтось пропустив, чудово)
Чесно кажучи, такого абсурду ще не зустрічала.

Надзиратель будки ст. м. Лівобережна

Гость Гость 21 квітня, 2025 год
21.04.2025 на ст. метро Лівобережна некоректно спрацював автомат після прикладання картки у чоловіка: після дозволеного зеленого сигналу несподівано зачинився, списавши поїздку. Чергуюча по станції тоном наглядачки з колонії заявила, що поїздка пройшла, але пропустити вона не може, бо так спрацював автомат, нічого зробити не можна, що тут скрізь камери і взагалі, треба їй ще подякувати, що вона матом... Читати відгук 21.04.2025 на ст. метро Лівобережна некоректно спрацював автомат після прикладання картки у чоловіка: після дозволеного зеленого сигналу несподівано зачинився, списавши поїздку. Чергуюча по станції тоном наглядачки з колонії заявила, що поїздка пройшла, але пропустити вона не може, бо так спрацював автомат, нічого зробити не можна, що тут скрізь камери і взагалі, треба їй ще подякувати, що вона матом не посилає.tongueОбережно! В будці на метро Лівобережна сидить нелюдь, хворий на сказ.

Дуже вдячна!

Гость Гость 20 квітня, 2025 год
15.04 воночі в період тривоги, я була в укритті на станції Тараса Шевченка. Дуже дякую персоналу, а саме Назаренко Анастасії, яка була вічлива до нас, а ще дякую за каву яка була так доречна.
Переваги:
  1. Доброзичливий та приємний персонал
Недоліки:
  1. Немає

Розрахунок

Ольга Ольга 14 березня, 2025 год
Не можу в метро на будь якій станції розрахуватися карткою майстер карт, хотілосяб щоб це питання вирішили як найшвидше

поліція де ви ходите??!!!

Гость Гость 14 березня, 2025 год
Де поліція!!! вони наче є но коли потрібно їх не має ,зараз багато п'яних воєнних ходить і веде себе не адекватно,лізуть до всіх,поліція повинна слідкувати за всім
Недоліки:
  1. Безпека

Сьогодні в метро Лукьянівська не пропустили мобілізовано солдата!

Гость Гость 17 лютого, 2025 год
На зупинці м. Лукьянівська не пропустили мобілізованого!!!Таке питання до адміністрації надання пільг ,чому солдат не бачивши домівки 3 роки ,захищаючи державу ,повинен платити?

Хамська поведінка

Гость Гость 4 січня, 2025 год
Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка... Читати відгук Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка вашого робітника, якщо людина працює в сфері обслуговування? Дуже хотілось би вірити в людяність, щоб з людиною провели бесіду та вона зробила висновки, щоб в подальшому такого не траплялось.

Відгук про станцію Бориспільська

Вигулярна В. М. Вигулярна В. М. 20 грудня, 2024 год
Сьогодні 20.12.24 на станції Бориспільська, під час тривоги, чергова відмовила на прохання надати більш зручний стульчик для людини з інвалідністю, мотивуючи що друга група робоча,а зручні кріселка надаються дітям та людям похилого віку. Але людині похилого віку теж не видала чомусь. І взагалі було дуже багато бажаючих отримати стульчики, але її неможливо було знайти. Складається таке враження, що в чергової... Читати відгук Сьогодні 20.12.24 на станції Бориспільська, під час тривоги, чергова відмовила на прохання надати більш зручний стульчик для людини з інвалідністю, мотивуючи що друга група робоча,а зручні кріселка надаються дітям та людям похилого віку. Але людині похилого віку теж не видала чомусь. І взагалі було дуже багато бажаючих отримати стульчики, але її неможливо було знайти. Складається таке враження, що в чергової відсутня повага до людей. Сумно.

Київський метрополітен

Гость Гость 19 грудня, 2024 год
Способи оплати за послугу дуже неякісні. За третім разом сплатила в автоматі карткою, бо через гаманець спроба була марною, готівку автомат теж не приймав. Жахливий вид транспорту

Змусили платити двічі

Кріс Харківська Кріс Харківська 10 грудня, 2024 год
Ситуація відбулася 10.12.2024 о 16.39 на станції метро Почайна. При оплаті карткою турнікет не спрацював, тобто кошти успішно списані, а ось турнікет не пропустив. Звернулась за допомогою, показуючи списання коштів, на що отримала купу запитань: типу а який турнікет, а ви повинні памʼятати де ви проходили, ви зарано прибираєте картку…тобто кошти встигло списати, а ось тугодум турнікет не встиг зреагувати-це... Читати відгук Ситуація відбулася 10.12.2024 о 16.39 на станції метро Почайна. При оплаті карткою турнікет не спрацював, тобто кошти успішно списані, а ось турнікет не пропустив. Звернулась за допомогою, показуючи списання коштів, на що отримала купу запитань: типу а який турнікет, а ви повинні памʼятати де ви проходили, ви зарано прибираєте картку…тобто кошти встигло списати, а ось тугодум турнікет не встиг зреагувати-це як???? Мене не пропустили і змусили оплатити ще раз та дали пораду слідкувати за смс сповіщенням про повернення коштів…тупість зашкалює…про яке повернення коштів йде мова, якщо вони успішно списані…і тут річ не про 16 гривень, хоча якого біса, я повинна платити двічі за ваші недонанотехнології, річ у тому, що тобі не допоможуть, тебе зроблять винним!

Не пропустили в метро з дитиною

Яна Федина Яна Федина 8 грудня, 2024 год
Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання... Читати відгук Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання . Сказали набрати в ощадбанк , так як він їх обслуговує . Там також нічим не змогли допомогти . Сказали звертатись в мій банк . Нащо мій банк мені відповів , що цей збій був саме в метро а не від них . Довелось знов робити оплату і не факт що мені повернуться ці кошти . Справа не 8 грн, а саме в тому, що чому я маю платити 2 рази , якщо в них стався збій . І я маю виправдовуватись перед працівником та показувати свої оплати карти , а мені ще й не вірять - кажуть можливо це давно було . І я маю стояти на протязі , з дитиною , яка сіла мені на коліна бо важко стояти - та 20 хвилини виясняти чому мене не пустили та ще й довелось ще раз робити оплату .
Фото додаю Киевский метрополитен - Не пропустили в метро з дитиною Киевский метрополитен - Не пропустили в метро з дитиною Киевский метрополитен - Не пропустили в метро з дитиною Киевский метрополитен - Не пропустили в метро з дитиною Киевский метрополитен - Не пропустили в метро з дитиною
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Жах , а не відношення

Не розумію!!!

Інна Інна 26 листопада, 2024 год
Вже майже три роки йде війна....чому в метрополітені на кожній станції досі не зробили лави!!!! Ті стільці , що видаються, це плюс!!!!
Але лави було б набагато зручніше!!!
Переваги:
  1. Добре, що пускають
Недоліки:
  1. Немає де посидіти, перечекати тревогу

Жахи вранішнього метро

Гость Гость 21 листопада, 2024 год
21.11.2024 по червоній гілці о 8.00. був жах. І так майже кожен ранок. Людей багато, рух ускладнений, у вагонах людям стає погано, бо їх дуже багато, а потяги подаються із затримкою. Виходить, що для київського метрополітену люди це скот, бо в таких умовах тільки скот перевозять.

Допомогли повернути загублені речі

Алина Алина 2 листопада, 2024 год
Загубила папку з документами, звернулася до працівника метполітена ескалаторної служби, величезне дякую Олегу Анатолієвичу Єжевському, якій допоміг знайти документи та успішно їх знайшов!
Київ метро ст. Хрещатик

Не можна отримати решту

Гость Гость 31 жовтня, 2024 год
На станції Лісова придбала разовий квиток, заправила 20 грн (8 грн квиток)... решту автоматично зарахували на мобільний номер, але ці 12 грн мені були потрібні готівкою. Це жахливо! Чому не видав кошти. Розмова з представником гарячої лінії ніякого результату не дав. Чому відсутність дрібних грошей у вашому терміналі повинні бути головним болем пасажира????

Організація руху у часи пік

Гость Гость 29 жовтня, 2024 год
29.10.2024 на Святошино в сторону Лісової о 7.05 в поїзд сісти не можливо, людей у вагоні дуже багато, всі намагаються втиснутися, багатьом у потязі стає погано. Така організація руху у часи пік просто жахлива. І так дуже часто відбувається

Устранение всеобщей проблемы

Алина Алина 21 жовтня, 2024 год
Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами
Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты
Всё метро ими сейчас постоянно загажено
А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа... Читати відгук
Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами
Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты
Всё метро ими сейчас постоянно загажено
А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа для уборщиц самого метрополитена Это отвратительно
Переваги:
  1. Всё меньше и меньше
  2. Искренняя благодарность тем машинистам которые не боятся переехать мост во время воздушной тревоги Вы самые здесь лучшие люди!
Недоліки:
  1. Куча минусов
  2. Да ещё и в тревогу редкий поезд проедет через мост над Днепром

Проведіть тех. обслуговування турнікетів

Гость Гость 14 жовтня, 2024 год
Добрий ранок, проведіть тех. обслуговування турнікетів на Дарниці. Вони працюють через раз, затискають людей коли вони виходять, а якщо, раптом, ти хочеш пройти з використанням карти і у тебе Райф, можеш стояти і до ранку гратися.

Благодарність

Інна Інна 5 жовтня, 2024 год
Київський метрополітен , ви молодці не пускаєте в метро тваринок ,які кусають з переносок , особливо собак в сумках , у яких є паспорти і прививки , шпіци особливо небезпечні , ви 3,14си

Видаліть рекламу

Гость Гость 27 вересня, 2024 год
На телевізорах виставляють дуже багато реклами і мало тестів. Ми хочемо вивчати історію та українську мову. Виправте це негайно
Переваги:
  1. Тести
Недоліки:
  1. Багато реклами

Про обслуговування

Анастасія Анастасія 18 вересня, 2024 год
Київський метрополітен – зручний та швидкий спосіб пересування містом. Вагонів багато, але в години пік буває тісно. Загалом, надійно!

Нажахані співробітники метрополітену

Гость Гость 22 серпня, 2024 год
Добрий день. Пойстійно користуюсь метрополітеном, подобається швидкість транспорта.
Везу постійно маленьку собаку в спеціальній переносці, співробітниці швидко кидаються до мене і ім доводиться поянювати що везу собаку в переносці. Контроль добре, але всьому є всої межі. Нежахайте так співробітниць метрополітену. Бо везу собаку по правилам метрополітену, а до мене біжать як на пожежу.
Київський метрополітен
Київ неможливо уявити без метро - базового виду громадського транспорту столиці. На його долю припадає близько 60% загального обсягу міських пасажирських перевезень. Майже півстоліття метро залишається єдиним транспортом, який може забезпечити безперебійне сполучення віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами.
Київський метрополітен справедливо вважається символом і окрасою... детальніше

Рейтинг 2 з 5 на підставі 182 відгуків
Громадський транспорт
Самокаты flygo
Самокаты flygo

Рейтинг: 1.7
6 відгуків
bikenow
bikenow

Рейтинг: 1.6
7 відгуків
​Leocard (ЛеоКарт)
​Leocard (ЛеоКарт)

Рейтинг: 1.5
15 відгуків
Общественный транспорт
Общественный транспорт

Рейтинг: 1.5
33 відгука
Трамвай К-1М6
Трамвай К-1М6

Рейтинг: 5
1 відгук