Daniel Відгук додано 15 січня, 2024 год2 перегляда
Раніше користувались Бітрікс 24, коли постала необхідність переходу на українську платформу, то не довго думаючи обирали KeyCRM, так як більшість знайомих порадили саме її. У нас специфічний бізнес, а саме продаж покриттів для підлоги, тому можливість користуватись дробовими залишками була для нас вкрай важливою. Досвід користування CRM дуже позитивне, дуже подобається дизайн та зручність, а також інтеграція з ПриватБанком та Моно. Платформа активно розвивається та враховую наші зауваження/пропозиції. Дуже просимо: 1) додати робочий час менеджера, так як коли менеджер у відпустці, на нього все одно поступають дзвінки та падають замовлення 2) налаштовувати меню під себе, так як найбільш активні розділи для нас це «історії дзвінків» та «замовлення». Хотілося б в їх винести зразу вперед, а не натискати зайві рази мишкою. А так 5 зірок
Обрали KeyCRM на заміну Бітрексу - Відгуки про Keycrm.app
Досвід користування CRM дуже позитивне, дуже подобається дизайн та зручність, а також інтеграція з ПриватБанком та Моно.
Платформа активно розвивається та враховую наші зауваження/пропозиції.
Дуже просимо: 1) додати робочий час менеджера, так як коли менеджер у відпустці, на нього все одно поступають дзвінки та падають замовлення 2) налаштовувати меню під себе, так як найбільш активні розділи для нас це «історії дзвінків» та «замовлення». Хотілося б в їх винести зразу вперед, а не натискати зайві рази мишкою.
А так 5 зірок
відгук
Коментарі до відгуку