Раніше користувались Бітрікс 24, коли постала необхідність переходу на українську платформу, то не довго думаючи обирали KeyCRM, так як більшість знайомих порадили саме її. У нас специфічний бізнес, а саме продаж покриттів для підлоги, тому можливість користуватись дробовими залишками була для нас вкрай важливою. Досвід користування CRM дуже позитивне, дуже подобається дизайн та зручність, а також інтеграція з ПриватБанком та Моно. Платформа активно розвивається та враховую наші зауваження/пропозиції. Дуже просимо: 1) додати робочий час менеджера, так як коли менеджер у відпустці, на нього все одно поступають дзвінки та падають замовлення 2) налаштовувати меню під себе, так як найбільш активні розділи для нас це «історії дзвінків» та «замовлення». Хотілося б в їх винести зразу вперед, а не натискати зайві рази мишкою. А так 5 зірок
Обрали KeyCRM на заміну Бітрексу - Відгуки про Keycrm.app
Досвід користування CRM дуже позитивне, дуже подобається дизайн та зручність, а також інтеграція з ПриватБанком та Моно.
Платформа активно розвивається та враховую наші зауваження/пропозиції.
Дуже просимо: 1) додати робочий час менеджера, так як коли менеджер у відпустці, на нього все одно поступають дзвінки та падають замовлення 2) налаштовувати меню під себе, так як найбільш активні розділи для нас це «історії дзвінків» та «замовлення». Хотілося б в їх винести зразу вперед, а не натискати зайві рази мишкою.
А так 5 зірок
відгук
Коментарі до відгуку