ИНТЕРТОП відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
ИНТЕРТОП
1.7 5
484 відгука / 142902 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Моє найжахливіше взуття

Гость Гость 20 серпня, 2025 год
Найжахливіше взуття, що купувала. Якості 0. «Брендове» взуття, яке розпадається на ходу- роздерлися вже в перші 10 хвилин, як одягла. Таке не можна продавати, по якості це хлам, наче в переході купувала. В вирішення питань ніхто не вникає, ні магазин, ні гаряча лінія. Все що запропонували - бесплатно заклеіти. Я купувала нове !!! взуття, я не хочу ходити за такі... Читати відгук Найжахливіше взуття, що купувала. Якості 0. «Брендове» взуття, яке розпадається на ходу- роздерлися вже в перші 10 хвилин, як одягла. Таке не можна продавати, по якості це хлам, наче в переході купувала. В вирішення питань ніхто не вникає, ні магазин, ні гаряча лінія. Все що запропонували - бесплатно заклеіти. Я купувала нове !!! взуття, я не хочу ходити за такі кошти в «латаному» ! А саме найгірше- це ставлення до клієнтів, але їм все одно, знайдеться ще 100 таких, які куплять. Головне взяти гроші.

Отмена подписки

Маша Маша 11 серпня, 2025 год
Купила подписку с надеждой заказывать на семью с примеркой в магазине и оплатой по факту,так как семья большая покупаем много,у ребенка нога растет поэтому всегда нужна примерка,у мужа нога широкая поэтому тоже всегда нужна примерка,но руководство решило,что для них это невыгодно,ладно оставили бы бесплатную примерку,а покупатель оплачивал только домтавку
Переваги:
  1. Теперь не вижу
Недоліки:
  1. Отмена подписки,в Одессе в магазин привозят не все фирмы и очень мало размеров 41 женский и 44 мужской почти всегда отсутствует,только на сайте.

Неприпустимо груба поведінка продавця

Гость Гость 25 червня, 2025 год
Вітаю, робила замовлення у ТОВ «Кокей Україна» на сайті Інтертоп, зіткнулася із жахливим ставленням до клієнтів, менеджер Юлія дозволяє відверті образи в повідомленнях. Крім того 100% оплати за взуття пропонують сплатити на картку. Магазин відверто ухиляється від сплати податків. Здивована таким сервісом, тим більше, що цей магазин є партнером магазину Інтертоп.

Жахлива якість товару

Гость Гость 21 червня, 2025 год
Інтертоп перетворився у дуже поганий секенд! Сьогодні отримав замовлення. Взуття бренду Miraton, яке замовлене у інтернет магазині Інтертоп прийшло з дефектом. По перше яким треба бути скажімо нелюдом, щоб таке відправити, а по друге якість повний шл*к,- таке враження ніби вони паперові, а не шкіряні! І взагалі, щоб так порвати необхідно міряти взуття, отже виходить що цей товар вже повертали!

Продают неликвид за баснословные цены

Марина Марина 12 червня, 2025 год
 Відгук про ИНТЕРТОП за адресою Київ, пр-т Победы, 25а Все на что данная сеть делает скидки или акции -в 95% (не ликвид затасканное. несимметричное).При заказе в точку выдачи, (стационарный магазин) будьте готовы к сюрпризам. А от заказов по почте вообще советую воздержаться. Обратная связь без комментариев.. им по%ер вообще. Даже на этапе когда модель новая и только поступила в продажу создается впечатление, что сей магазин ее получил... Читати відгук Все на что данная сеть делает скидки или акции -в 95% (не ликвид затасканное. несимметричное).При заказе в точку выдачи, (стационарный магазин) будьте готовы к сюрпризам. А от заказов по почте вообще советую воздержаться. Обратная связь без комментариев.. им по%ер вообще. Даже на этапе когда модель новая и только поступила в продажу создается впечатление, что сей магазин ее получил к качестве гуманитарки. В товарном виде очень ограниченное кол-во. Средний ценник на пару в сети 150-180 уе. Топовые бренды в счет не берем там вообще космос, но суть одна и таже. На вопрос продавцам всегда один ответ -это последняя пара, не хочешь не бери.
Адрес магазина не принципиален. Все едино.

не ввічливе обслуговування у магазині- відповідь

Засмучений Покупець Засмучений Покупець 22 травня, 2025 год
Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1.
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи... Читати відгук
Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1.
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи шахраями це різні речі - ви таку боротьбу затіяли, ну гуд і гуд бай вам!

Відповідь:22 травня 2025, 16:43:30, Від "CC" <[email protected]>:
Добрий день!

Існують правила згідно з якими відбувається отримання оплачених замовлень:
–– відсканувати на касі вашу бонусну карту*, яка знаходиться в застосунку та в особистому кабінеті на сайті;
–– за номером замовлення показати документ, що підтверджує особу (паспорт, додаток «Дія», водійське посвідчення) і підписати квитанцію про отримання замовлення*. Отримувати замовлення має особисто одержувач.

Є можливість зміни одержувача замовлення самостійно через Web- версію на нашому сайті. У такому випадку інша особа може отримати замовлення за власними документами, що посвідчують її особистість.

Співробітники магазину діяли згідно з правилами нашої компанії про видачу замовлень.
З повагою,
Компанія INTERTOP.

хамство, не ввічливе обслуговування -порушення прав споживача

Засмучений Покупець Засмучений Покупець 22 травня, 2025 год
Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.
Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має... Читати відгук
Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.

Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має смарфона та не вміє їм користуватися.

Це вперше коли нас обох принижувала працівниця торгівлі та навіть обговорювала нас в негативному світлі у тому числі наше приватне життя таким нахабним способом і так безцеремонно.

На момент замовлення не знала у вних видаються оплачені замовлення, зроблені на сайті, оскільки не робила замовлення дуже давно і немає на їх сайті доступної для погляду без пошуку аля інструкції -я не знаю де вона і де її шукати. Таке трапляється і це не кінець світу, є люди так кажукчі "з бронепоїзда", якби не їх жахливий персонал магазину.

"Так кажучі "по-старому" моя мати прийшла 22.05.2025 з моїм паспортом для отримання замовлення без квитанції до цього сумного магазину і там почалось шось дивне і страшне і таке у нас відбулось вперше у житті.

Ніяких проблем у роздрібних магазинах чи пунктах видачі у тому числі у Розетці, Епіцентру, Стайлус, Укрпошти і тп ми ніколи не мали з отриманням замовлення тільки по паспорту, крім як у цьому магазині, але справа не у процедурі видачі замовлення, а в тому як вела їх касир при цій ситуації.

Моя мати подзвонила мені і сказала, що ій не видають замовлення по паспорту і дала мені слухалку сказала поговорити з касиром. Касир почала по телефону мені говорити, що вона не дасть товар "бабусі, яка може прийшла його вкрасти типу "хто зна", а завтра вже я прийду за цим же замовленням і їй доведеться оплатити суму товару зі своєї зарплати". Такі припущення обслуговуючого персоналу є приниженням покупців по суті і по формі і є не припустими.

Я оплатила товар ОДРАЗУ не для того, щоб мені по телефону казали, що можливо я та моя мати - шахраї. Таке обслуговування не є вічливим, залишьте хворі фантазії при собі.

Я звертаю увагу, що як споживач я маю право на ввічливе обслуговування та персонал порушив моє право згідно із Законом України про захист прав споживачів.

Ввічливе обслуговування полягає в тому, щоб мені пояснили без хамства та образ як мені чи моїй матері забрати у товар без переходу на особистості та фантазій на тему можливих крадіжок товару при його видачі.

Далі ця касир раптом почала говорити моїй матері чому це саме вона -старуха- прийшла за цим товаром,а не я - замовник.

Справа в тому, що це наша сімейна справа, хто і як забирає замовлення і торговий обслуговуючий персонал це не стосується, а подібні заяви на нашу адресу знову порушили наше право на ввічливе обслуговування. Не втручайтесь у приватне життя покупців.

Я не подаватиму скаргу до служби захисту прав споживача бо вважаю це дрібним порушенням, але більше до магазинів цього продавця я не прийду.

я була на стажировці в США де нас возили до моллів і їх керуюча нам сказал, що головне -продаж, і що вони не засмучують покупців гонитьбой за крадіями, але ИНТЕРТОП -це СОВОК!
Переваги:
  1. доставка в магазин оплаченого товару відбулась швидко
Недоліки:
  1. не ввічливе обслуговуванння, втручання у приватне життя покупців, хамство

Міняють умови і не повідомляють

Гость Гость 5 травня, 2025 год
В жовтні оформила підписку Top Intertop. В умовах було доставка на магазин з після оплатою. В принципі тільки тому і купувалась ця підписка. Але компанія змінила умови і навіть не попередила про це. Ніякого повідомлення, нічого. Просто в один момент мені було потрібно оформити замовлення і попросило оплату. Звернулась до чат бота з цим питанням. А у відповідь отримала таке,... Читати відгук В жовтні оформила підписку Top Intertop. В умовах було доставка на магазин з після оплатою. В принципі тільки тому і купувалась ця підписка. Але компанія змінила умови і навіть не попередила про це. Ніякого повідомлення, нічого. Просто в один момент мені було потрібно оформити замовлення і попросило оплату. Звернулась до чат бота з цим питанням. А у відповідь отримала таке, цитую: « З 01.05 лише 100% сплата. Ми оптимізували умови, щоб підписка залишалась максимально вигідною для вас!».
Дякую. Допобачення.

Неприємне ставлення продавців до покупців

Гость Гость 10 квітня, 2025 год
Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про... Читати відгук
Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про прибуття,але замовлення стоїть вже 3й день »! Тут скоріше не з технічних причини,а з тих причини,що вони забули відправити смс,дратує!!! Чому я маю сама телефонувати і запитувати де моє замовлення,а не цим займається спеціальні люди,які там працюють?

Проблеми, що виникнуть, будуть лише вашими. Зв'язку з магазином немає.

Гость Гость 1 квітня, 2025 год
Сказати, що я в шоці, це нічого не сказати. Величезна мережа магазинів немає жодного каналу спілкування з клієнтами. Вже кілька днів поспіль намагаюсь зв'язатись з магазином. Гаряча лінія, боти, форми на сайті - нічого не працює, глухо як в танку. І, дивлячись на відгуки інших покупців, розумію, чому інтертоп вирішив заховатись за високою стіною та не зацікавлений у спілкуванні. ... Читати відгук Сказати, що я в шоці, це нічого не сказати. Величезна мережа магазинів немає жодного каналу спілкування з клієнтами. Вже кілька днів поспіль намагаюсь зв'язатись з магазином. Гаряча лінія, боти, форми на сайті - нічого не працює, глухо як в танку. І, дивлячись на відгуки інших покупців, розумію, чому інтертоп вирішив заховатись за високою стіною та не зацікавлений у спілкуванні. Якщо якийсь маленький магазинчик так себе веде, то можна зрозуміти, але коли національна мережа магазинів - то противно.
Переваги:
  1. Розраховуйте тільки на везіння
Недоліки:
  1. Немає зв'язку і підтримки клієнта
1 згоден

Продавец Екатерина магазин Кико трц Пасаж !

Неизвестный Неизвестный 25 березня, 2025 год
Сегодня 25 марта 2025 года в Днепре, магазин Кико, Трц Пасаж случилась ситуация аферы это так можно сказать. Опомнилась не сразу! Продавец- кассир Екатерина , с милой улыбкой, оказала помощь при установке приложения Интертоп , при выборе теней под номером 24 , мне продала 25 . В магазине тени 419 грн, на сайте 335. При сканировании карты моей ,... Читати відгук Сегодня 25 марта 2025 года в Днепре, магазин Кико, Трц Пасаж случилась ситуация аферы это так можно сказать. Опомнилась не сразу! Продавец- кассир Екатерина , с милой улыбкой, оказала помощь при установке приложения Интертоп , при выборе теней под номером 24 , мне продала 25 . В магазине тени 419 грн, на сайте 335. При сканировании карты моей , списала бонусы в размере 98 грн, и сказала к оплате 300 грн. Я не пойму это вообще как???? . Считается что от 335 грн отнять 98 будет 300 ???. Милая Катя я вам доверилась как продавцу , а вы меня обманули, мало того что вместо теней 24 номера , продали 25. Это ужас. Я бы вас уволила.

Ужасні продавці

Гость Гость 17 березня, 2025 год
У Вас у магазині в Запоріжжі просто ужасна хамка на касі,це жах,прийшли забрати своє замовлення,але з такими продавцями ,не захотіла нічого.Треба Вам працювати з персоналом,більш не хочется вертатися у Ваш магазин

Китайське фуфло!

Гость Гость 7 березня, 2025 год
Взуття Жахливе!!!
Купили ботфорди 4200. Взула 3 рази, і викинула. Не рекомендую цей магазин, даремно витрачені кошти!!!

Інтертоп Перова

Людмила Людмила 26 лютого, 2025 год
negativeпрошу звернути увагу на обслуговування персоналом
Для них є проблемою зробити повернення товарів

Не публикуют негативные отзывы о качестве купленных у них ботинок

Алекс Алекс 26 лютого, 2025 год
 Відгук про ИНТЕРТОП за адресою Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 36Б Не публикуют негативные отзывы о качестве купленных у них ботинок. Купили зимние ботинки и через месяц внутри ботинок вытерлась ткань. Написал на их сайте негативный отзыв об этом. Но негативные отзывы интертоп просто не публикует.

Дитяче взуття braska

Гость Гость 20 лютого, 2025 год
Купили а кінці листопада дитині взуття браска, вже розклеїлися. Інтертоп не публікую мій поганий відгук

Обувь низкого качества

Дмитрий Дмитрий 13 лютого, 2025 год
Купили Tamaris Модель 1-1-26222-41-003 в начале января,12 февраля заметили,что подошва разваливается,трещины в нескольких местах.Для фирменной обуви подозрительно.Гарантия 30 дней ,нет тогда смысла брать обувь в этом магазине.....
Недоліки:
  1. обувь сомнительного качества.

Прислали інший товар

Світлана Світлана 10 лютого, 2025 год
Прислали зовсім інші черевики,а не ті що замовляла! Неприємно !гроші наперед плати ,а товар не перевіряють перед відправкою!

Відгук працівника Інтертопа в Lavina Mall

Продавець-консультант Продавець-консультант 3 лютого, 2025 год
Працював рік в магазині Інтертоп в Лавіні, на жаль, враження про місце роботи не з найприємніших. Керівниця магазину не володіє основами сучасного менеджменту: низький рівень планування та організації роботи, відсутність здорової мотивації для працівників, дуже низький рівень культури спілкування як з менеджерами, так і з продавцями-консультантами (образи, підвищення тону, маніпуляції).
Також мінусом є те, що перші 30 хвилин перед... Читати відгук
Працював рік в магазині Інтертоп в Лавіні, на жаль, враження про місце роботи не з найприємніших. Керівниця магазину не володіє основами сучасного менеджменту: низький рівень планування та організації роботи, відсутність здорової мотивації для працівників, дуже низький рівень культури спілкування як з менеджерами, так і з продавцями-консультантами (образи, підвищення тону, маніпуляції).
Також мінусом є те, що перші 30 хвилин перед відкриттям магазину є неоплачуваними і про це, на жаль, не попереджають на співбесіді.
Загалом не рекомендую працювати саме в даному магазині.

Жахлива якість зимнього взуття

Іван Іван 22 січня, 2025 год
Восени купляв зимові черевики Bugatti для сезону осінь-зима. Через 2 місяці на п'ятці почала з'являтись і розходитись тріщина. Дуже розчарований якістю. За таку ціну очікував значно кращої якості. Не рекомендую.

Куртка от магазина интертоп

Ольга Ольга 16 січня, 2025 год
Пришла с сорванной биркой, которая лежала просто в кармане. А если я ее хочу вернуть или на подарок?
И клипсой не размагниченной
Теперь морось голову и снимай
Впервые заказала с оплатой на перед и такое отношение магазина
Не рекомендую !

Самий безтолковий інтернет магазин в Україні

Гость Гость 15 січня, 2025 год
Поставив би 0 зірок, як би була можливість! Зробив замовлення
15.01.2025, в інтернет магазині intertop.ua, в коментарі до замовлення попросив відправити наложкою, щоб було легше повернути якщо з розміром помилився.
Замовлення анулювали через годину без будь -яких пояснень.
Не те щоб я чекав якийсь клієнтський сервіс від цієї "кАнтори", так в них даже контактних телефонів... Читати відгук
Поставив би 0 зірок, як би була можливість! Зробив замовлення
15.01.2025, в інтернет магазині intertop.ua, в коментарі до замовлення попросив відправити наложкою, щоб було легше повернути якщо з розміром помилився.
Замовлення анулювали через годину без будь -яких пояснень.
Не те щоб я чекав якийсь клієнтський сервіс від цієї "кАнтори", так в них даже контактних телефонів немає! Одні форми для оплати))
ЦЄ даже не САВОК! ... intertop.ua- впевнено б'є перші місця магазину плювально-на кліентського відношення))

Продають підробку

Андрій К Андрій К 14 січня, 2025 год
У жіночих зимових шкіряних черевиків Skechers тріснула підошва, зразу на двох, на 42-й день після купівлі (гарантійний термін 30 днів). До цього взуття цього бренду яке купували в інших магазинах завжди було якісне

48 Годин доставка не працює можуть хоч 1000 Годин доставляти

Виталiй Сергiйович Коземер Виталiй Сергiйович Коземер 12 грудня, 2024 год
Бачили надокучливу рекламу 48 годин, до 200 грн вона не працює.
Є класифiкацiя замовлень.
Можете чекати скiльки завгодно, але написали що не повиннi доставляти товар до 48 годин, якщо дешевший 200 грн
Тому обирайте гарнi магазини.
Де нема проблем з чатами, доставкою, акцiями.

Злочинне обслуговування.

Гость Гость 7 грудня, 2024 год
 Відгук про ИНТЕРТОП за адресою Київ, бул. Леси Украинки 17 На касі в магазині на бульварі Лесі Українки, при покупці товару, відщипнули етикетку. Я тільки що купила ботінки, принесла їх додому відкрила і побачила, що етикетку відщипнули на касі. Етикетка на касі ще була, дома одразу перше що помітила , хвостик пластиковий видщипнутий кусочок лишився.

Як маркетплейс кошмар!

Ірина Ірина 6 грудня, 2024 год
Не вертають кошти, сплачені он-лайн. При чому скасували заказ аж на 4 добу, не могли зʼясувати, що товару не має.
Ніколи не майте справу з Інтертоп як маркетплесом.
Доречі, компанії раджу не споплюжувати бренд неякісною работою інших продавців

заказ приняли и тишина

Гость Гость 12 листопада, 2024 год
случайно узнал что товара нет, когда зашел в кабинет. даже не потрудились набрать. больше заказывать не буду

Товар фуфло

Мусик Юлія Мусик Юлія 9 листопада, 2024 год
Купили влітку 23.07 сину мокасини і кросівки на осінь в школу, під брюки.
До мокасинів нарікань немає, чудове взуття. А от кросівки повне гівно, почали розлазитися після 3 взувань. Звісно літом їх ніхто не носив, так як в +35 звісно ходили в сандалях. Були ще кросівки для спорту. І на вересень і жовтень мокасини. В другу половину жовтня почали носити... Читати відгук
Купили влітку 23.07 сину мокасини і кросівки на осінь в школу, під брюки.
До мокасинів нарікань немає, чудове взуття. А от кросівки повне гівно, почали розлазитися після 3 взувань. Звісно літом їх ніхто не носив, так як в +35 звісно ходили в сандалях. Були ще кросівки для спорту. І на вересень і жовтень мокасини. В другу половину жовтня почали носити ті кляті кросівки. І за тиждень вони розповзлися. Потім канікули. Поїхали в магазин, а все місяць минув. Ну реально, ми мали носити теплі кросівки з 23.07 по 23.08, серйозно?!?
Та навіть як би ми носили їх той місяць, хоча вони б місяць не виходили, бо їхній максимум це 3-7 днів! Але ж, невже взуття за 2000+, має носитися 4 тижні, правда? А розлітатися за один.
Якість гівно! Принципово не буду більше тут брати взуття. Це були Джеокс. Хоча до того брала доньці осінні, все було чудово, і собі 2 пари босоніжок, носила все літо.
І головне, що не визнають що товар не належної якості! Коли люди купують дітям взуття, то розраховують носити його сезон, чи два. А тут до тижня. Треба купувати в той день як плануєш носити. І не по 2-3 пари, як носять діти. А так щоб одні, щоб перевірити що будуть жити.
Дуже розчарована і якістю і відношенням адміністрації! ИНТЕРТОП - Товар фуфло ИНТЕРТОП - Товар фуфло ИНТЕРТОП - Товар фуфло ИНТЕРТОП - Товар фуфло ИНТЕРТОП - Товар фуфло ИНТЕРТОП - Товар фуфло
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Не якісне взуття, базарний Китай

Отвратительный сервис

Валентин Валентин 5 листопада, 2024 год
 Відгук про ИНТЕРТОП за адресою Запоріжжя, пр. Ленина, 212 02.11.24 совершали покупки в магазине в г.Запорожье. Сервис отвратительный. К сожалению, работа персонала, в лице Орел Ольги, полностью сводит на НЕТ комфорт, от приобретения обуви в этом магазине.

Жовтень Iнтерт***п мовчить 2024 додаток не активний

Петро Iванович Кожум*яка Петро Iванович Кожум*яка 1 листопада, 2024 год
Клiєнти TOP inter**p Жовтень нема нi акцiй нi пропозицiй.
Додаток став без повiдомлень.
Не бачу якихось нових колекцiй.
Щось зовсiм затух додаток.
Вони працюють взагалi, восени?
Щось там незвична спокiйнiсть, затухло все.
Переваги:
  1. Бувають акцiï
Недоліки:
  1. Враження з додатку що восени не прац**ть зовсiм.
  2. Дуже тихо
  3. То по 100 смс на мiс, то жодноï
  4. Може щось з компанiєю, там не закупили коллекцiю
1 не згоден
ИНТЕРТОП
ИНТЕРТОП - это сеть магазинов комфортной обуви для всей семьи. Мы не просто продаем обувь - мы делаем жизнь наших покупателей комфортной. Слоган "ИНТЕРТОП. Комфорт в любых условиях" как нельзя лучше передает нашу философию комфорта, которую можно охарактеризовать так: комфортно выбирать - комфортно покупать - комфортно носить - комфортно жить.

Рейтинг 1.7 з 5 на підставі 484 відгуків
Взуття
salomon.in.ua
salomon.in.ua

Рейтинг: 4.8
243 відгука
newbalance.in.ua
newbalance.in.ua

Рейтинг: 4.9
268 відгуків
Eobuv.com
Eobuv.com

Рейтинг: 2.1
645 відгуків
Интернет-магазин — MD-Fashion
Интернет-магазин — MD-Fashion

Рейтинг: 4.3
575 відгуків
VOVK интернет-магазин
VOVK интернет-магазин

Рейтинг: 2.2
75 відгуків
Обувь LAPTI
Обувь LAPTI

Рейтинг: 2.5
77 відгуків
Обувь Mida
Обувь Mida

Рейтинг: 2.4
993 відгука
Chester
Chester

Рейтинг: 3.2
87 відгуків
Salomon
Salomon

Рейтинг: 5
2 відгука
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 2
480 відгуків