ИНТЕРТОП
ИНТЕРТОП - это сеть магазинов комфортной обуви для всей семьи. Мы не просто продаем обувь - мы делаем жизнь наших покупателей комфортной. Слоган "ИНТЕРТОП. Комфорт в любых условиях" как нельзя лучше передает нашу философию комфорта, которую можно охарактеризовать так: комфортно выбирать - комфортно покупать - комфортно носить - комфортно жить.
Рейтинг 1.7 из 5 на основании 484 отзывов
Обувь
Моє найжахливіше взуття
Отмена подписки
Неприпустимо груба поведінка продавця
Жахлива якість товару
Продают неликвид за баснословные цены
Адрес магазина не принципиален. Все едино.
не ввічливе обслуговування у магазині- відповідь
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи... Читать отзыв Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1.
Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?
Продаж і боротьба з крадіями чи шахраями це різні речі - ви таку боротьбу затіяли, ну гуд і гуд бай вам!
Відповідь:22 травня 2025, 16:43:30, Від "CC" <[email protected]>:
Добрий день!
Існують правила згідно з якими відбувається отримання оплачених замовлень:
–– відсканувати на касі вашу бонусну карту*, яка знаходиться в застосунку та в особистому кабінеті на сайті;
–– за номером замовлення показати документ, що підтверджує особу (паспорт, додаток «Дія», водійське посвідчення) і підписати квитанцію про отримання замовлення*. Отримувати замовлення має особисто одержувач.
Є можливість зміни одержувача замовлення самостійно через Web- версію на нашому сайті. У такому випадку інша особа може отримати замовлення за власними документами, що посвідчують її особистість.
Співробітники магазину діяли згідно з правилами нашої компанії про видачу замовлень.
З повагою,
Компанія INTERTOP.
хамство, не ввічливе обслуговування -порушення прав споживача
Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має... Читать отзыв Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.
Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має смарфона та не вміє їм користуватися.
Це вперше коли нас обох принижувала працівниця торгівлі та навіть обговорювала нас в негативному світлі у тому числі наше приватне життя таким нахабним способом і так безцеремонно.
На момент замовлення не знала у вних видаються оплачені замовлення, зроблені на сайті, оскільки не робила замовлення дуже давно і немає на їх сайті доступної для погляду без пошуку аля інструкції -я не знаю де вона і де її шукати. Таке трапляється і це не кінець світу, є люди так кажукчі "з бронепоїзда", якби не їх жахливий персонал магазину.
"Так кажучі "по-старому" моя мати прийшла 22.05.2025 з моїм паспортом для отримання замовлення без квитанції до цього сумного магазину і там почалось шось дивне і страшне і таке у нас відбулось вперше у житті.
Ніяких проблем у роздрібних магазинах чи пунктах видачі у тому числі у Розетці, Епіцентру, Стайлус, Укрпошти і тп ми ніколи не мали з отриманням замовлення тільки по паспорту, крім як у цьому магазині, але справа не у процедурі видачі замовлення, а в тому як вела їх касир при цій ситуації.
Моя мати подзвонила мені і сказала, що ій не видають замовлення по паспорту і дала мені слухалку сказала поговорити з касиром. Касир почала по телефону мені говорити, що вона не дасть товар "бабусі, яка може прийшла його вкрасти типу "хто зна", а завтра вже я прийду за цим же замовленням і їй доведеться оплатити суму товару зі своєї зарплати". Такі припущення обслуговуючого персоналу є приниженням покупців по суті і по формі і є не припустими.
Я оплатила товар ОДРАЗУ не для того, щоб мені по телефону казали, що можливо я та моя мати - шахраї. Таке обслуговування не є вічливим, залишьте хворі фантазії при собі.
Я звертаю увагу, що як споживач я маю право на ввічливе обслуговування та персонал порушив моє право згідно із Законом України про захист прав споживачів.
Ввічливе обслуговування полягає в тому, щоб мені пояснили без хамства та образ як мені чи моїй матері забрати у товар без переходу на особистості та фантазій на тему можливих крадіжок товару при його видачі.
Далі ця касир раптом почала говорити моїй матері чому це саме вона -старуха- прийшла за цим товаром,а не я - замовник.
Справа в тому, що це наша сімейна справа, хто і як забирає замовлення і торговий обслуговуючий персонал це не стосується, а подібні заяви на нашу адресу знову порушили наше право на ввічливе обслуговування. Не втручайтесь у приватне життя покупців.
Я не подаватиму скаргу до служби захисту прав споживача бо вважаю це дрібним порушенням, але більше до магазинів цього продавця я не прийду.
я була на стажировці в США де нас возили до моллів і їх керуюча нам сказал, що головне -продаж, і що вони не засмучують покупців гонитьбой за крадіями, але ИНТЕРТОП -це СОВОК!
Міняють умови і не повідомляють
Дякую. Допобачення.
Неприємне ставлення продавців до покупців
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про... Читать отзыв Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.
Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про прибуття,але замовлення стоїть вже 3й день »! Тут скоріше не з технічних причини,а з тих причини,що вони забули відправити смс,дратує!!! Чому я маю сама телефонувати і запитувати де моє замовлення,а не цим займається спеціальні люди,які там працюють?
Проблеми, що виникнуть, будуть лише вашими. Зв'язку з магазином немає.
Продавец Екатерина магазин Кико трц Пасаж !
Ужасні продавці
Китайське фуфло!
Купили ботфорди 4200. Взула 3 рази, і викинула. Не рекомендую цей магазин, даремно витрачені кошти!!!
Інтертоп Перова
Для них є проблемою зробити повернення товарів
Не публикуют негативные отзывы о качестве купленных у них ботинок
Дитяче взуття braska
Обувь низкого качества
Прислали інший товар
Відгук працівника Інтертопа в Lavina Mall
Також мінусом є те, що перші 30 хвилин перед... Читать отзыв Працював рік в магазині Інтертоп в Лавіні, на жаль, враження про місце роботи не з найприємніших. Керівниця магазину не володіє основами сучасного менеджменту: низький рівень планування та організації роботи, відсутність здорової мотивації для працівників, дуже низький рівень культури спілкування як з менеджерами, так і з продавцями-консультантами (образи, підвищення тону, маніпуляції).
Також мінусом є те, що перші 30 хвилин перед відкриттям магазину є неоплачуваними і про це, на жаль, не попереджають на співбесіді.
Загалом не рекомендую працювати саме в даному магазині.
Жахлива якість зимнього взуття
Куртка от магазина интертоп
И клипсой не размагниченной
Теперь морось голову и снимай
Впервые заказала с оплатой на перед и такое отношение магазина
Не рекомендую !
Самий безтолковий інтернет магазин в Україні
15.01.2025, в інтернет магазині intertop.ua, в коментарі до замовлення попросив відправити наложкою, щоб було легше повернути якщо з розміром помилився.
Замовлення анулювали через годину без будь -яких пояснень.
Не те щоб я чекав якийсь клієнтський сервіс від цієї "кАнтори", так в них даже контактних телефонів... Читать отзыв Поставив би 0 зірок, як би була можливість! Зробив замовлення
15.01.2025, в інтернет магазині intertop.ua, в коментарі до замовлення попросив відправити наложкою, щоб було легше повернути якщо з розміром помилився.
Замовлення анулювали через годину без будь -яких пояснень.
Не те щоб я чекав якийсь клієнтський сервіс від цієї "кАнтори", так в них даже контактних телефонів немає! Одні форми для оплати))
ЦЄ даже не САВОК! ... intertop.ua- впевнено б'є перші місця магазину плювально-на кліентського відношення))
Продають підробку
48 Годин доставка не працює можуть хоч 1000 Годин доставляти
Є класифiкацiя замовлень.
Можете чекати скiльки завгодно, але написали що не повиннi доставляти товар до 48 годин, якщо дешевший 200 грн
Тому обирайте гарнi магазини.
Де нема проблем з чатами, доставкою, акцiями.
Злочинне обслуговування.
Як маркетплейс кошмар!
Ніколи не майте справу з Інтертоп як маркетплесом.
Доречі, компанії раджу не споплюжувати бренд неякісною работою інших продавців
заказ приняли и тишина
Товар фуфло
До мокасинів нарікань немає, чудове взуття. А от кросівки повне гівно, почали розлазитися після 3 взувань. Звісно літом їх ніхто не носив, так як в +35 звісно ходили в сандалях. Були ще кросівки для спорту. І на вересень і жовтень мокасини. В другу половину жовтня почали носити... Читать отзыв Купили влітку 23.07 сину мокасини і кросівки на осінь в школу, під брюки.
До мокасинів нарікань немає, чудове взуття. А от кросівки повне гівно, почали розлазитися після 3 взувань. Звісно літом їх ніхто не носив, так як в +35 звісно ходили в сандалях. Були ще кросівки для спорту. І на вересень і жовтень мокасини. В другу половину жовтня почали носити ті кляті кросівки. І за тиждень вони розповзлися. Потім канікули. Поїхали в магазин, а все місяць минув. Ну реально, ми мали носити теплі кросівки з 23.07 по 23.08, серйозно?!?
Та навіть як би ми носили їх той місяць, хоча вони б місяць не виходили, бо їхній максимум це 3-7 днів! Але ж, невже взуття за 2000+, має носитися 4 тижні, правда? А розлітатися за один.
Якість гівно! Принципово не буду більше тут брати взуття. Це були Джеокс. Хоча до того брала доньці осінні, все було чудово, і собі 2 пари босоніжок, носила все літо.
І головне, що не визнають що товар не належної якості! Коли люди купують дітям взуття, то розраховують носити його сезон, чи два. А тут до тижня. Треба купувати в той день як плануєш носити. І не по 2-3 пари, як носять діти. А так щоб одні, щоб перевірити що будуть жити.
Дуже розчарована і якістю і відношенням адміністрації!
Отвратительный сервис
Жовтень Iнтерт***п мовчить 2024 додаток не активний
Додаток став без повiдомлень.
Не бачу якихось нових колекцiй.
Щось зовсiм затух додаток.
Вони працюють взагалi, восени?
Щось там незвична спокiйнiсть, затухло все.