Віталій Відгук додано 19 січня, 2024 год18 переглядів
Ситуація наступна: Фото одного "З їх нових процесорів додаю" Замовляв 2 однакових процесора (3135171 номер замовлення проблемного). Два були в заводській упаковці. Коли прийшов час їх встановлення та використання в проекті - відкривши один з них на ньому були сліди використання (а саме відбитки та сліди притискання кріплення процесора в материнську плату). В момент, коли я намагався встановити його в слот материнської плати - він не підійшов в сокет. Я відкрив коробку з другим та без проблем його встановив. Надіславши процесор в сервіс мені найдішла відмова, оскільки на ньому були сліди використання. Тепер напрошуються логічні запитання - як на ньому можуть бути сліди використання відмене, коли процесор неможливо встановити в передбачений тип сокету? Висновок один- ситуація з надходженням вживаних процесорів в мене з Вами не вперше, і відповідна скарга вже була зареєстрована. Відповідно постачальник просто займається відновленням вживаних процесорів та перепакуванням в оригінальну упаковку. Цього випадку не вдалось і сплутали верхню частину процесора під час відновлення, і на інший сокет наклали пластину з написом i9 10850k. Помилка з моєї сторони неможлива, оскільки тільки i9 процесорів в Вашому магазині я придбав точно більше 10 шт, і не лише їх, а і багато інших дороговартісних речей на сотні тисяч.
Добрий день, Віталій! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Ми перевірили всю інформацію й повідомляємо Вам наступне.
Кожному нашому клієнту, без виключень, ми надаємо можливість перевірити товар при отриманні й тільки після перевірки рекомендуємо приймати остаточне рішення про покупку. Крім цього, слід відмітити, що з Вашого боку не було озвучено жодних претензій на момент покупки Вами товару. Далі, після придбання споживачем пристрою, ми як магазин, на жаль, не можемо нести відповідальності за його подальший зовнішній вигляд, тощо.
Через деякий час після покупки Ви звернулись до нас із запитом повернути товар по причині, що в ньому невірний сокет. Після чого, Ваш товар було прийнято на погодження повернення та діагностику. По результатам діагностики та перевірки Вам, все таки, було узгоджено повернення коштів й Ви їх отримали ще 06.07.2023 у сумі 12 372 грн.
Ми вдячні кожному нашому клієнту за конструктивний зворотній зв'язок та достовірно надану інформацію!
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
3135171 номер замовлення - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
Фото одного "З їх нових процесорів додаю"
Замовляв 2 однакових процесора (3135171 номер замовлення проблемного). Два були в заводській упаковці. Коли прийшов час їх встановлення та використання в проекті - відкривши один з них на ньому були сліди використання (а саме відбитки та сліди притискання кріплення процесора в материнську плату). В момент, коли я намагався встановити його в слот материнської плати - він не підійшов в сокет. Я відкрив коробку з другим та без проблем його встановив.
Надіславши процесор в сервіс мені найдішла відмова, оскільки на ньому були сліди використання. Тепер напрошуються логічні запитання - як на ньому можуть бути сліди використання відмене, коли процесор неможливо встановити в передбачений тип сокету?
Висновок один- ситуація з надходженням вживаних процесорів в мене з Вами не вперше, і відповідна скарга вже була зареєстрована. Відповідно постачальник просто займається відновленням вживаних процесорів та перепакуванням в оригінальну упаковку.
Цього випадку не вдалось і сплутали верхню частину процесора під час відновлення, і на інший сокет наклали пластину з написом i9 10850k.
Помилка з моєї сторони неможлива, оскільки тільки i9 процесорів в Вашому магазині я придбав точно більше 10 шт, і не лише їх, а і багато інших дороговартісних речей на сотні тисяч.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми перевірили всю інформацію й повідомляємо Вам наступне.
Кожному нашому клієнту, без виключень, ми надаємо можливість перевірити товар при отриманні й тільки після перевірки рекомендуємо приймати остаточне рішення про покупку. Крім цього, слід відмітити, що з Вашого боку не було озвучено жодних претензій на момент покупки Вами товару. Далі, після придбання споживачем пристрою, ми як магазин, на жаль, не можемо нести відповідальності за його подальший зовнішній вигляд, тощо.
Через деякий час після покупки Ви звернулись до нас із запитом повернути товар по причині, що в ньому невірний сокет. Після чого, Ваш товар було прийнято на погодження повернення та діагностику. По результатам діагностики та перевірки Вам, все таки, було узгоджено повернення коштів й Ви їх отримали ще 06.07.2023 у сумі 12 372 грн.
Ми вдячні кожному нашому клієнту за конструктивний зворотній зв'язок та достовірно надану інформацію!
Сподіваємось на Ваше розуміння!