Интернет-магазин Мир Смартфонов
Интернет-магазин Мир Смартфонов - это онлайн-магазин, который предлагает вам широкий ассортимент мобильной техники по приемлимым ценам. В каталоге товаров вы всегда сможете найти новинки смартфонов от ведущих производителей. Консультанты магазина всегда с радостью помогут вам подобрать необходимый телефон и позаботятся о доставке вашего заказа в удобное для вас время и...
детальніше Інтернет-магазини
ШАХРАЙСЬКА КОНТОРА - Відгуки про Интернет-магазин Мир Смартфонов
Історія така: замовив 4.12.21 телефон соні за 9 тис,50% оплатив на карту ПБ кулібка наталія анатоліївна. Прийшло замовлення аж за 62 дня замість обіцяних 30,та щей в процесі 300грн накинули,типу таможня,ну це не важливо, найгірше то, шо він прийшов без оригінальної упаковки без чека та щей добротна китайська копія з прошивкою де навіть нфц не працює. Повернув назад,а те дегенеративне зробило спектакель типу нууу у вас така геолокація,чеку і немає бути,бо ми інтернет магазина ,коробка то просто помнялась при перевозці і ми замінили,тому кошти вам повертати не будем...короче аж смішно. Ніякого сервісу там взагалі немає,просто папір для туалету, а не два роки гарантії на китайське сміття.
Але якщо ті дві(наталя,віка) й...уті думають,що в житті все не закономірно то дуже помиляються... бумеранг близько...
ВІДГУКИ то взагалі сміх,очевидно,що позитивні пишуть самі,є орфографічні прошльопи,придивіться!!!
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
У нас не буває копій смартфонів.
Ви замовили Sony Xperia 10 II. Ми привезли вірну модель.
Смартфон відправили до Вас післяплатою .
Ви смартфон перевірили та оплатили.
Повернення товару відбувається за умови збереження товарного вигляду. На жаль смартфон який Ви відправили вже не мав товарного вигляду.
Тому смартфон Вам повернули назад.
Дякую за звернення .
Якби це була не копія то де коробка,де чек,що я оплатив та щей до того я добре знайомий з оригіналом і різницю відчув не в кращу сторону, а непрацездатність nfc признак лєвого виробу,а не ваша дибільна відмазка дитини 10 рочків- "проблема у вашій геолокації",самій не стидно з відповіді...
Телефон я відправив бо ви погодились повернути кошти,але ви зробили,(судячи з кинутих людей та зі мною), як завжди, включили дурочку...,а телефон навіть з коробки не виймали(то було ясно коли назад отримав,тільки дармо за доставки ще 200 викинув на вітер), що тут сказати ще - просто срамота. Через таких,як ви країна стає ще гіршою,пишайтесь,якщо зможете.
п.3 Якщо внаслідок прострочення боржника виконання зобов’язання втратило інтерес для кредитора, він може відмовитися від прийняття виконання і вимагати відшкодування збитків.
Взагалом вони створили геніальну схему, достойну Остапа Бендера - заробляти гроші на довірливих клієнтах не витрачаючи жодної копійки власних коштів. Усче, що у них написано на сайті - суцільна брехня. Телефони не нові а відновлені на яких не може бути ніякої гарантії в принципі не те, що два роки як вони обіцяють (навіть Sony дає гарантію один рік). Якщо прочитати їхні умови гаранті, то там написано: "Возврату не подлежит товар с износом и любыми повреждениями, вызванными нарушениями правил эксплуатации. Нельзя вернуть устройство, если на его телефонном счетчике будет зафиксировано более 5 минут разговоров. Также нельзя вернуть аппарат, если он потерял свой товарный вид, была нарушена целостность гарантийных пломб или изменения произошли с программным обеспечением гаджета. Не рассматриваются заявки на возврат или обмен, если IMEI или серийный номер, имеющийся в памяти аппарата, был стерт или изменен. На аккумуляторные батареи тоже не распространяется." Тобто у випадку відновленого пристрою гарантії не бачити як власних ушей. Далі чому була така затримка з замовленням товару в Китаї? Тому, що вони роблять замовлення на аванси клієнтів - назбирали грошей, зробили наступне замовлення. Чому 60 днів доставки - так це гарантії китайської сторони, які сумлінно повертають гроші при перевищенні вказаного терміну. Одним словом шахраї! Будемо боротися за наші права!