Проблема с доставкой нагружено - Відгуки про Интернет-магазин Мир Смартфонов

Интернет-магазин Мир Смартфонов
Відгук додано 12 листопада, 2019 год 171 перегляд
Севодня свезалса сомной Дмитрий Кулибка ,спросил что случилось я обеснил какая ситуацыю.На что он обеснил проблема с доставкой как нагружено после августа транспортировка.Предложыл вернуть предоплату,я сказал буду ждать доставку как недавно получил трек коды,очень приятный человек
Переваги:
  1. Свезались со мною
14 згодні 2 не згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Мир Смартфонов 13 листопада, 2019 год
Добрый день.

Спасибо за обращение.

Приятного дня .
Володимир 13 листопада, 2019 год
Що "загружено"? Дорога з Китаю? Брехня! Числа так 10 жовтня, сам особисто купляв на Аліекспресі декілька речей з безкоштовною доставкою(а це зажди довше по доставці), і вони успішно уже пройшли митницю!!!
Дорин 13 листопада, 2019 год
читай все мой отзевы я тоже попал на 2000гр читаи с 7.10,19 убидишся там и номер мой найдеш .Вот номер с какого звонил кулибка+380666461561
Володимир 13 листопада, 2019 год
Спасибі!

Спробую, обов'язково спробую! Та і для заяви згодиться також, якщо він відповідає "дірєктору"... Маленьке зауваження - я особисто з вами не знайомий, тому ТИкати будете друзям...
Дорин 13 листопада, 2019 год
Где я тикал вам,а да пашол на**й неблагодарный человек помогает а он хамит ише.Прочитаи свой сапшение поймеш.
Володимир 13 листопада, 2019 год
Интернет-магазин Мир Смартфонов - - це трохи вище, для вас, нешановний... Н***й пошлете, того з ким спите ... Ви ж українську мову розумієте, раз відповідаєте? То чого ж, так пишете російською неграмотно, котрої не знаєте, що не усвідомлюєте - "читай - це однина(це власне ТИ), читайте - множина(соответственно - Вы). Тому перш ніж посилати когось і кудись, переглянте що пишете!
Володимир 13 листопада, 2019 год
Навздогін, якщо ви реальність(100% - впевненний, що ні), аби не афішувати "ранімого дірєктора" - надішліть номер у приват [email protected]. І я, спробую поспілкуватись с "чутким чєловєком"...
Володимир 13 листопада, 2019 год
Ви про що? Хто з вами зв'язувався? Ви також дурите людей!? Жодний консультант категорично відмовлявся надати номер цього "дірєктора" мотивуючи, що з клієнтами він не спілкується! Бот ви проплачений, а не клієнт!

Не пишіть брехню! А, якщо ж ви дійсно існуєте - напишіть номер "очєнь пріятного чєловека". Наперед передбачаю вашу відповідь - не хочете афішувати(ви ж немаєте права, або ще краще - ви стерли, не записали, не запам'ятали і т.д. Необхідне виберіть із переліченого.).
Відповідь представника Мир Смартфонов 13 листопада, 2019 год
Добрый день.

Мы все понимаем что Вы переживаете за заказ.

Отзывы имеет право писать любой клиент нашего магазина.

Если у Вас сложилось определенное мнение это не значит что другой человек не может иметь мнение отличного от Вашего.

Приятного дня.
Володимир 13 листопада, 2019 год
Номер телефону вашого "дірєктора" де?! Пишете самі для себе, та самі про себе! АФЕРИСТИ!
Відповідь представника Мир Смартфонов 13 листопада, 2019 год
Номер сверху написал клиент.

Вы пробовали звонить ?
Володимир 14 листопада, 2019 год
Це той номер, за котрий фамільярніючий і не усвідомлюючий цього, та"грамотний" вдячний клієнт мене потім послав? Дякую, обов'язково спробую скористатись!
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
Владимир, мы же Вам писали что Ваше мнение может отличным от мнения других наших клиентов.

Бывает такое что люди переживают за свой заказ и пишут негативные отзывы, но в итоге все ситуации решаются.



По поводу клиента который Вам писал " Дорин " он так же переживает за свой заказ и свои деньги. Его отзыв про то что с ним связались является правдой. Мы поддерживаем связь с всеми клиентами, в том числе и с Вами.



Клиент с которым Вы общались сначала выставил нам 5 негативных отзывов и его обижает что Вы так относитесь к его мнению Интернет-магазин Мир Смартфонов -
Володимир 14 листопада, 2019 год
Що його ображає? Його ж власна фамільярність(свідома, чи несвідома)? Дивина! Я ж, не роблю вам зауваження, що мені некомфортно живучи в Україні, спілкуватись з вами російською. Правда? російську, повірте знаю, та володію вільно, але принципово не послуговуюсь!
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
У нас к Вам нет претензий.

Вы наш клиент.

Вы в праве писать то что считаете нужным.
Володимир 14 листопада, 2019 год
А які у вас можуть бути претензії? В тому, що називаю речі своїми іменами, та нетерплю панібратства і відвертого хамства? В тому, що спостерігаю як мене пробують відверто обдурити, не приховуючи цього? В тому, що висуваю претензії на порушення ваших же зобов'язань? В тому, що зажадав повернути МОЇ, не ваші кошти мені ж? Цікаво...
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
Владимир, Спасибо за ваши комментарии.

Трек код посылки у Вас .

Вы можете вместе с нами её отслеживать .

Если У Вас возникнут вопросы Вы можете перезвонить по номерам на сайте или написать директору .

Доброй ночи.
Володимир 14 листопада, 2019 год
Трек код чого? Я наголошую! Скрін із сторінки покупки товару?! Там чітко буде видно: дату, час здійснення покупки, а також дату, та час відправки посилки. Чому не даєте? Я не претендую на ваші заробітки! Бажаю тільки довести, те в чому впевненний на 100% - нічого, і ніхто не купляв за моїм замовленням в означені раніше дати(ні 01.10, ні 02.10, ні 03.10., та й ні 18.10(коли цікавивсь)). А якщо й купили, то не раніше 11.11.2019року! А це фактично є підтвердженням вашого шахрайства...
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
У нас заказы проходят через склад в Китае, у нас существует только внутренняя переписка с людьми которые отправляют нам заказы с Китая.
Володимир 14 листопада, 2019 год
От взяв і повірив, у крамниці з Бердянська, котра навіть банківських реквізитів немає(це ж зручно при ухилянні від оподаткування, правда?) і цілий склад у Китаї! Реготати не буду ніч надворі...

А це що, я написав вам!?

Де вказано 2-а місяці!?

Де вказано про форс мажорні обставини, та термін 60діб? Де? Немає, відповідно і всі ваші припирання це тільки сподівання, що обдурений клієнт відступить... Поверніть те, що вам не належить і "працюйте" далі...

Интернет-магазин Мир Смартфонов -
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
Мы интернет магазин.

Вы можете считать как считаете нужным.

Не нужно отступать, остаётся ждать и отслеживать трек, который у Вас есть.

Разве мы предлагаем забыть о Вашем заказе ?
Володимир 14 листопада, 2019 год
Ви торгівельна одиниця, котра зобов'язана працювати за певними правилами, та законами котрі діють в Україні(вашому директору уже надіслав посилання на певну літературу з цього приводу, він сумнівавсь, що такі існують). Врешті-решт, ви ж самі порушили(і я вказав на це!), те що задекларували в розділі вашого сайту - https://world-smartphones.com.ua/dostavka-i-oplata!

Будь люб'язні, та дотримуйтесь того, про що зобов'язуєтесь! Не дотримались - відповідайте, а не робіть спроби уникнути відповідальності! Є склад в Китаї - добре, помилились там, чому мене, чи будь кого це має турбувати! Це ваші "корпоративні" проблеми, а не клієнта!
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
Кстати Вы говорили что мы пирамида .

Вот сделали фото настоящей пирамиды в нашем магазине)

Посылки которые завтра уходят клиентам. Интернет-магазин Мир Смартфонов -
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
Наш директор вполне отлично знает обязательства нашего магазина.

Поскольку вместо разумного объяснения Вашей позиции Вы смогли предоставить только ссылки, он был вынужден скинуть Вам часть закона " О защите прав потребителей" .

Надеемся Вы ознакомитесь и поймете когда будут нарушены Ваши права.

Я могу Вам ещё помочь ?
Володимир 14 листопада, 2019 год
Це ви почитайте Закон. І коли відшукаєте там термін у 60 діб, повідомте мене. Ніхто зі мною договір не підписував, та не укладав - відповідно і його немає, так-що не пересмикуйте. А директору вашому, я також порадив уважно прочитати від початку закон на котрому ви так акцентуєте... Ви саміж заперечуєте собі! Потрібно було в розділі вашого сайту, на котрий я і посилаюсь - вказати про форс-мажорні обставини, та термін у 60 діб, а не вигадувати по-ходу! І про мою позицію стосовно конфлікту, ще раз - написали до 30 діб? Не виконали? Не узгодили(а ви не писали, не телефонували - і це факт) - відповідайте! А порушення, власне і базується на ваших зобов'язаннях до 30 діб! Ознайомтесь із цим розділом вашого сайту, та спробуйте відшукати там про 60 діб, чи інший конкретний термін!
Відповідь представника Мир Смартфонов 14 листопада, 2019 год
Вы уже всё подробно прочитали на сайте.

Во время транзита отказаться от посылки нельзя.

Точнее можно, но предоплата не сохраняется .

В следствии этого для удобства ожидания клиента мы уменьшаем этот срок до 60 дней и возвращаем предоплату.

Если Вы не хотите слышать по 60 дней Вы можете их проигнорировать. Тогда просто ожидайте доставку без уточнения максимальных сроков. Трек код у Вас есть . Будем вместе отслеживать . Доброй ночи .


Интернет-магазин Мир Смартфонов
Всі відгуки

4.5 5
1766 відгуків / 143293 перегляда
Интернет-магазин Мир Смартфонов
Интернет-магазин Мир Смартфонов - это онлайн-магазин, который предлагает вам широкий ассортимент мобильной техники по приемлимым ценам. В каталоге товаров вы всегда сможете найти новинки смартфонов от ведущих производителей. Консультанты магазина всегда с радостью помогут вам подобрать необходимый телефон и позаботятся о доставке вашего заказа в удобное для вас время и... детальніше

Інтернет-магазини
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Интернет-магазин Minova-fm
Интернет-магазин Minova-fm

Рейтинг: 3.5
113 відгуків
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2306 відгуків
Интернет-магазин Задавака
Интернет-магазин Задавака

Рейтинг: 4.8
50 відгуків
Интернет-магазин prokoleso.ua
Интернет-магазин prokoleso.ua

Рейтинг: 2.5
13 відгуків
Интернет-магазин Я в шоке!™
Интернет-магазин Я в шоке!™

Рейтинг: 3.8
375 відгуків
ElectroMania интернет-магазин
ElectroMania интернет-магазин

Рейтинг: 1
9 відгуків
ttt.ua
ttt.ua

Рейтинг: 2.6
266 відгуків