ТУТ ДУРЯТЬ ЛЮДЕЙ! І гроші не повертають за доставку товару, який ви не замовляли.
11 серпня замовили ліжко, ламелі, матрац і шафу. Попередньо питаючи консультанта, чи можна щоб ліжко прийшло швидше, наступного тижня - нам відповіли: "Так-так, все буде за тиждень, не переживайте. Ми вам ліжко доставимо швидше, а шафу пізніше". Завдаток лишили 40%.
17 серпня нам подзвонили і сказали, що ліжко буде або 18 числа або 20. Ми відповідно зраділи і почали займатись переїздом на квартиру, де тільки голі стіни.
20 серпня ми перевозили речі на нову квартиру і тут дзвінок від консультанта з дубка: "У нас є хороша новина для вас! Ліжко і шафа будуть доставлені разом! Але це буде аж 7 вересня"... Я запитав в них, чи можна хоча б матрац забрати, мені відповіли що ввечері привезуть його, але за доставку треба буде заплатити. Після того, як ми всі речі перевезли і розрахувались з орендодавцями - мені подзвонили з служби доставки і повідомили що матрац не будуть везти. На моє питання: "А чому? В чому причина?" - диспетчер відповів що "не може пояснити". Крч сказали шо привезуть в пт, 21 серпня, але "це ще не точно". (Нам кілька раз казали, що наш матрац є на складі і шоб ми не переживали). Ну нічого, одну ніч спали на підлозі з жінкою - буває.
21 серпня, привезли під вечір матрац, поставили під під'їздом і кажуть: "Забирай!", розвернулись і поїхали. Але матрац виявився не той який ми замовляли! Вдвічі дешевший. Ми зразу подзвонили до консультанта і нам відповіли шо то помилка, завтра приїдуть і привезуть наш матрац, а цей заберуть. Сказали шоб ми поки поспали на тому що нам дали.
22 серпня, нам подзвонили і сказали що матрац привезуть аж 25 серпня, бо його получається вже нема =) Відповідно, ми пішли до них відміняти замовлення. Конусльтант в дубку дальше нам почав впарювати матрац, який лежить в них в магазині. Навіть дали на ньому посидіти. І запевнили нас, що через 2 год нам його доставлять. Ми, звісно дали їм ще один шанс. І через дві години вони нам повідомили, що не будуть везти матрац)) А привезуть теж 25 серпня. Ми, ясна річ, пішли забрали завдаток і відмінили замовлення. Аванс повернули, а от за доставку не того матраца, який ми замовляли - не вернули.
24 серпня подзвонили нам і питали чи можуть вони приїхати матрац забрати)) ми звичайно були за містом і сказали хай в інший день їдуть.
27 серпня нам подзвонив консультант і питає чи не хочемо ми знов в них замовити все те саме.... Це вже виглядає як знущання. Пздц
28 серпня дзвонить логіст з служби доставки і каже: "Ваші ламелі прибули, коли вам їх доставляти?"
Висновок: Нікому не рекоменду цей магазин меблів (якщо його так можна назвати). Краще збережіть свої нерви і час, і замовте десь інакше меблі. Ми звернулись в інший магазин - і на другий день нам все привезли і склали.
Не рекомендую, бережіть свої нерви і час - Відгуки про Интернет-магазин мебели Dybok
І гроші не повертають за доставку товару, який ви не замовляли.
11 серпня замовили ліжко, ламелі, матрац і шафу. Попередньо питаючи консультанта, чи можна щоб ліжко прийшло швидше, наступного тижня - нам відповіли: "Так-так, все буде за тиждень, не переживайте. Ми вам ліжко доставимо швидше, а шафу пізніше". Завдаток лишили 40%.
17 серпня нам подзвонили і сказали, що ліжко буде або 18 числа або 20. Ми відповідно зраділи і почали займатись переїздом на квартиру, де тільки голі стіни.
20 серпня ми перевозили речі на нову квартиру і тут дзвінок від консультанта з дубка: "У нас є хороша новина для вас! Ліжко і шафа будуть доставлені разом! Але це буде аж 7 вересня"... Я запитав в них, чи можна хоча б матрац забрати, мені відповіли що ввечері привезуть його, але за доставку треба буде заплатити. Після того, як ми всі речі перевезли і розрахувались з орендодавцями - мені подзвонили з служби доставки і повідомили що матрац не будуть везти. На моє питання: "А чому? В чому причина?" - диспетчер відповів що "не може пояснити". Крч сказали шо привезуть в пт, 21 серпня, але "це ще не точно". (Нам кілька раз казали, що наш матрац є на складі і шоб ми не переживали). Ну нічого, одну ніч спали на підлозі з жінкою - буває.
21 серпня, привезли під вечір матрац, поставили під під'їздом і кажуть: "Забирай!", розвернулись і поїхали. Але матрац виявився не той який ми замовляли! Вдвічі дешевший. Ми зразу подзвонили до консультанта і нам відповіли шо то помилка, завтра приїдуть і привезуть наш матрац, а цей заберуть. Сказали шоб ми поки поспали на тому що нам дали.
22 серпня, нам подзвонили і сказали що матрац привезуть аж 25 серпня, бо його получається вже нема =) Відповідно, ми пішли до них відміняти замовлення. Конусльтант в дубку дальше нам почав впарювати матрац, який лежить в них в магазині. Навіть дали на ньому посидіти. І запевнили нас, що через 2 год нам його доставлять. Ми, звісно дали їм ще один шанс. І через дві години вони нам повідомили, що не будуть везти матрац)) А привезуть теж 25 серпня. Ми, ясна річ, пішли забрали завдаток і відмінили замовлення. Аванс повернули, а от за доставку не того матраца, який ми замовляли - не вернули.
24 серпня подзвонили нам і питали чи можуть вони приїхати матрац забрати)) ми звичайно були за містом і сказали хай в інший день їдуть.
27 серпня нам подзвонив консультант і питає чи не хочемо ми знов в них замовити все те саме.... Це вже виглядає як знущання. Пздц
28 серпня дзвонить логіст з служби доставки і каже: "Ваші ламелі прибули, коли вам їх доставляти?"
Висновок: Нікому не рекоменду цей магазин меблів (якщо його так можна назвати). Краще збережіть свої нерви і час, і замовте десь інакше меблі. Ми звернулись в інший магазин - і на другий день нам все привезли і склали.
відгук
Коментарі до відгуку