Лісовець Марія Відгук додано 7 вересня, 2020 год31 перегляд
Замовляла шафу-купе. Доставка була вчасно. З'ясувалося пізніше,що не відвантажили двоє дверей. Протягом тижня мені довелося вияснювати де вони. Повідомили мені ,що це помилка фабрики.Запропонували перезамовити і очікувати замовлення знову 21 день.Погодилася.21 день очікування минув. Мені знову довелося протягом тижня ,кожного дня телефонувати і вияснювати,чому немає досі дверей.Виявилося,що тільки на словах вони щось вирішують.Кожного разу мені треба пояснювати причину мого звінка. Перезамовити двері мали 10 серпня.Сьогодні 7 вересня.сьогодні відділ сервісу мені повідомив,що це помилка водія,він відвантажив двері не тому клієнту, і цілий місяць вони шукали ці двері,хоча мені сказали,що вони замовили нові і через 21 день вони в мені їх привезуть.Вибачилися і знову запропонували перезамовити і чекати 21 день.Серйозно? ЦЕ НЕДОПУСТИМА ОРГАНІЗОВАНІСТЬ РОБОТИ МАГАЗИНУ! Я ВКРАЙ РОЗЧАРОВАНА! СКІЛЬКИ ЩЕ РАЗІВ ПОТРІБНО ТЕЛЕФОНУВАТИ, ПЕРЕЗАМОВЛЯТИ, ЧЕКАТИ ,ЩОБ НАРЕШТІ ПРИВЕЗЛИ ДВЕРІ,ЗА ЯКІ Я ЗАПЛАТИЛА ГРОШІ?
При доставці відсутні двері - Відгуки про Интернет-магазин мебели Dybok
Перезамовити двері мали 10 серпня.Сьогодні 7 вересня.сьогодні відділ сервісу мені повідомив,що це помилка водія,він відвантажив двері не тому клієнту, і цілий місяць вони шукали ці двері,хоча мені сказали,що вони замовили нові і через 21 день вони в мені їх привезуть.Вибачилися і знову запропонували перезамовити і чекати 21 день.Серйозно? ЦЕ НЕДОПУСТИМА ОРГАНІЗОВАНІСТЬ РОБОТИ МАГАЗИНУ! Я ВКРАЙ РОЗЧАРОВАНА! СКІЛЬКИ ЩЕ РАЗІВ ПОТРІБНО ТЕЛЕФОНУВАТИ, ПЕРЕЗАМОВЛЯТИ, ЧЕКАТИ ,ЩОБ НАРЕШТІ ПРИВЕЗЛИ ДВЕРІ,ЗА ЯКІ Я ЗАПЛАТИЛА ГРОШІ?
відгук
Коментарі до відгуку