ОМИНАЙТЕ інтернет магазин Дубок!!! Чому! ? читайте далі... - Відгуки про Интернет-магазин мебели Dybok

Интернет-магазин мебели Dybok
Відгук додано 26 липня, 2020 год 90 переглядів
Це відгук для тих хто вагається замовляти чи ні!!!?
Доречі не беріть до уваги відгуки на сайті Дубок.ua розгляньте інші сайти на яких люди виставляють свої ісотрії!!!
Декілька слів:
для цієї організації рейтинг від 0 до 10,
0.00 це дуже багато!!!
Чому!? читайте далі...
Так от: замовив на сайті 29.01.2020 кухню Ріо Лаєн зі слів консультантів період виконання 14-27 робочих днів наголошую робочих днів.
Прийнявши рішення, підтвердив та проплатив. Кухня приїхала на початку березня 10.03.2020
І з цього все почалося відкривши першу попавшу коробу побачив брак, а саме сколи на полицях, мятини на фасадах.
Більше того, радіусні полицях на яких немає дверей прийшли з отворами під завіси, при тому що всі деталі було проговорен та затверджено з консультантом, а саме те що одна і друга радіусні тумби йдуть без дверей та отворів під завіси!
Звернувшись до їхньої служби підтримки почались веселі історії які тривають і до сьогодні це на хвилинку пів року!!!
За цей час вони надіслали мені рекламацію яка за регламентом триває 14 робочих днів
Першу рекламацію з купою таких же баків я отримав 29.04.2020 це далеко не 14 робочих днів. Но це ще не все... подавши повторно заявку я отримав від консультантів відповідь що тіж отвори під завіси це нормально для того щоб їх не було мені потрібно буде заплатити як за нестандартне замовлення!!! Ось тут я і зрозумів, що люди які працюють в компанії Dubok взагалі не розують що говорять! Мені не важко було зателефонувати на пряму до виробника та уточнити ці моменти. Отримавши відповідь, що це нонсенс якщо замовлення їде без фасаду не доцільно робити ці отвори під завіси! Запевнили мене, що так посередник формував замовлення і це ще раз підкреслило не компетентність цих консультантів та їх ресурсу! !!
Йдемо далі...
проінформувавши дівчат які вели зі мною переговори про зв'язок з виробником вони і далі наполягали на тому що я повинен доплатити! Після наданих мною переконливих аргументів, попросили мене зачекати на лінії для уточнення після чого повідомили, що вони це оплатять з власної кишені, напевно надіялись на мою доброту )))
Отож, всі пригадують проте що регламентом рекламації зазначено 14 робочих днів. Так от після наполегливих дзвінків та смс у їх вайбер вони вийшли на зв'язок 16.06.2020
Як вияснилось лише частина рекламації готова та вони чекють на другу половину яка з їх слів повина бути готовою уже в до 03.07.2020 проте, я прийняв рішення цю полону яка готова отримати.
І що ви думаєте?
19.06.2020 Прийшла половина все з тими ж браками!!!
Нічого в їх організації та вирішення питання не змінилося!
Знову браки!!! Зважаючи на те, що їх консультанти запевняли, що вони все перевірили та все без браку.
Йдемо далі...
Перезамовивши цей брак та дочекавшись другої половини яка повинна була бути 03.07.2020
Прийшла 17.07.2020 скажу більше:
цього разу я вже навіть не здивувався побачиному браку!
Но, цього разу вони пішли далі у розвитку та пообіцяли що вирішуть питання буде вирішене як можна швидше і додали, що будуть говорити з керівництвом щодо компенсації, бо прекрасно розуміють, що це стільки часу вже тягнеться, що їм вже незручно (((
Пообіцявши мені всі питання вияснять і передзвонять вже сьогодні 17.07.2020 на зв'язок так і не вийшли!!! передзвонивши їм 18.07.2020
Вже від іншого консультанта отримав відповід, що вона не володіють інформацією щодо мого замовлення, тому що цей консультант сьогодні вихідний. На питання як їх фірма собі так дозволяє людей водити з ніс було тільки мовчання, та після того як ця дівчина ( Юля ) перевірила інформацію відразу сказала, що про моє замовлення вже всі знають навіть фабрика виробник, та готові зробити і доставити товар до 27-28.07.2020
Я приємно здивувався їх швидким прийняттям рішення, та це приємне здивування було не довгим, рівно до того як мене почали питати про те які деталі потрібно замовити! І тут стало зрозуміло, що все сказано раніше вода яку вони і далі лиють.
Так 21.07 в мене зявився пропущений дзвінок, щоб ви розуміли це був на стільки "довгий "дзвінок що я не встиг його прийняти, складається враження що їм це потрібно тільки для галочки!!!
Передзвонивши підняла дівчинка яка знову нічого не могла сказати хто та з якого питання дзвонив, проте наполегливо попросивши подивитися в історію дзвінка вона сказала, що дзвонили з їх бугалтерії та зєднати з ними вона не може, проте пообіцяла мені що особисто їм напише в коментарях, що я чекаю на дзвінок.
І тут як завжди ніхто не дзвонить!!!(((
Приходиться самому телефонувати.
Так щоб ви розуміли, коли ви оплатили за товар і до вас прийшов якийсь брак, то ваш номер можуть ігнорити що їм добре виходить робити!
Задзвонивши до них і додзвонившись 24.07.2020 я попав на дівчину Анну яка попередньо вела зі мною діалог та обіцяла передзвонити з усіма відповідями, це було 17.07.2020
І цього разу теж саме!!!!!
На питання з якого питання дзвонили, надати відповідь вона не змогла, проте рішила повідомити мені термін виконання мого замовлення, нагадаю про нього вже всі знають навіть фабрика виробник та готові зробити і доставити вже 27-28.07.2020
Але зі слів Анни чомусь термін було уснановлено орієнтовно на початок місяця тобто серпня!!! Ви тільки вдумайтесь 29.01 було замовлено товар!!! Це ж скільки потрібно мати наглості, щоб стільки голову морочити!? Проте нагадавши Анні слова її колеги Юлії яка обіцяла що все буде готово на 27-28.07.2020
Сказала, що уточнить та передзвонить вже сьогодні тобто 24.07.2020
Як бачите ніхто не дзвонить ніякої правдивої інформації від них не отримав і сьогодні 25.07.2020
Висновок:
+ відсутні

- Безвідповідальні,
- не компетентні,
- пустослівні!!!!!

Скажу відверто є велика кількість компаній які працють на вищому рівні та ціни у них ~ одинакові
Не тратьте свій час!
Я коли приймав рішення пропустив декілька відгуків про цю компанію. тепер зрозумів на власному досвіді, що з ними не варто звязуватись!!!
Мою надію всі хто прочитали мій відгук приймуть правильне рішення!
А я дочекаюсь 27-28.07.2020)))

Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. - Безвідповідальні,
  2. - не компетентні,
  3. - пустослівні!!!!!




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Интернет-магазин мебели Dybok
Всі відгуки

3.5 5
608 відгуків / 24015 переглядів
Интернет-магазин мебели Dybok
Интернет-магазин мебели Dybok
Адреса: Київ, ул. Электротехническая, 18
Телефон: 0(66) 043-80-86

Меблі
Интернет-магазин Світ Матраців
Интернет-магазин Світ Матраців

Рейтинг: 3.3
72 відгука
Интернет магазин holz.ua
Интернет магазин holz.ua

Рейтинг: 4.8
356 відгуків
Гипермаркет мебели MARGO
Гипермаркет мебели MARGO

Рейтинг: 3.9
239 відгуків
Мебельная мастерская WOODsystems
Мебельная мастерская WOODsystems

Рейтинг: 3.9
80 відгуків
Soloha магазин мебели
Soloha магазин мебели

Рейтинг: 3.7
3 відгука
Cтудия мебели Ямбо, Одесса
Cтудия мебели Ямбо, Одесса

Рейтинг: 4.9
60 відгуків
Магазин мебели "Стол и стул"
Магазин мебели "Стол и стул"

Рейтинг: 2.6
209 відгуків
Компания "BIRKA"
Компания "BIRKA"

Рейтинг: 5
279 відгуків
Интернет-магазин мебели Shurup
Интернет-магазин мебели Shurup

Рейтинг: 4.4
220 відгуків
Снайт Мебель
Снайт Мебель

Рейтинг: 3.5
22 відгука