Вітаю. Сподіваюсь, що мій відгук збереже час та нерви потенційних покупців. Одразу додам номер замовлення - 234938, і одразу додам номер ТТН Нової Пошти - 20400283687130. Ситуація наступна: слідкував за цим товаром не один день, ціна зовсім не змінювалася і коли вже побачив, що в описі зазначається «Товар закінчується», вирішив все-таки придбати планшет. Зробив замовлення на сайті, через деякий час на пошту отримав листа про підтвердження замовлення (де вказано товар та зафіксовано його ціна). На наступний день зі мною зв’язався оператор, який ще раз озвучив мені ціну, яку я декілька разів переспросив. Розмова зафіксована і в мене, і, гадаю, є запис розмови в Call-центрі магазину. Через декілька годин мені відправили мій товар, прийшла ТТН від Нової Пошти, де, знову ж таки, зафіксовано ціну. І ще через годину мене знову набирає оператор і вже намагається запевнити мене, що ціна на товар зовсім не актуальна, і вона взагалі повинна бути вище. І це вже при тому, що товар їде до мене. Ситуація дуже неприємна. Я витратив свій час та нерви. Повністю порушенні мої плани та робочі моменти, так як це не просто планшет, а професійний інструмент, від якого залежить процес виконання моєї роботи. Ті збитки, що я отримав, не підлягають ніякому підрахунку. Якщо б я знав, що магазин максимально недбало та не професійно відноситься до своєї роботи та до своїх клієнтів, то ніколи в житті б не мав би з ними ніяких відносин. Наполегливо не рекомендую!!!
Доброго дня! Вибачаємось, що змусили Вас понервувати із замовленням. Так, дійсно, були деякі проблеми із замовленням, але ми їх оперативно вирішили. Сподіваємось, що це непорозуміння не затьмарило радість від покупки. Просимо вибачення за Ваше очікування, і дякуємо за розуміння!
Доброго дня! Нам дуже шкода, що змусили Вас понервувати із замовленням. Так, дійсно, були деякі проблеми із замовленням, але ми їх оперативно вирішили. Сподіваємось, що це непорозуміння не затьмарило радість від покупки. Просимо вибачення за Ваше очікування, і дякуємо за розуміння!
Це просто жах. - Відгуки про Інтернет-магазин FISHKI.ua
Одразу додам номер замовлення - 234938,
і одразу додам номер ТТН Нової Пошти - 20400283687130.
Ситуація наступна: слідкував за цим товаром не один день, ціна зовсім не змінювалася і коли вже побачив, що в описі зазначається «Товар закінчується», вирішив все-таки придбати планшет.
Зробив замовлення на сайті, через деякий час на пошту отримав листа про підтвердження замовлення (де вказано товар та зафіксовано його ціна).
На наступний день зі мною зв’язався оператор, який ще раз озвучив мені ціну, яку я декілька разів переспросив. Розмова зафіксована і в мене, і, гадаю, є запис розмови в Call-центрі магазину.
Через декілька годин мені відправили мій товар, прийшла ТТН від Нової Пошти, де, знову ж таки, зафіксовано ціну.
І ще через годину мене знову набирає оператор і вже намагається запевнити мене, що ціна на товар зовсім не актуальна, і вона взагалі повинна бути вище. І це вже при тому, що товар їде до мене.
Ситуація дуже неприємна. Я витратив свій час та нерви. Повністю порушенні мої плани та робочі моменти, так як це не просто планшет, а професійний інструмент, від якого залежить процес виконання моєї роботи. Ті збитки, що я отримав, не підлягають ніякому підрахунку.
Якщо б я знав, що магазин максимально недбало та не професійно відноситься до своєї роботи та до своїх клієнтів, то ніколи в житті б не мав би з ними ніяких відносин.
Наполегливо не рекомендую!!!
відгук
Коментарі до відгуку