Олена Відгук додано 27 червня, 2022 год4 перегляда
Придбала комплект перефірії для фірми - ноутбук, монітор, навушники. Замовлення 2718. Через рік часу на ноутбуці зявився дефект на екрані - сконтактувала з магазином - надали інформацію для відправки на сервіс. На разі товар знаходиться у продавця протягом 13 днів на діагностиці, жодної інформації про ремонт чи обмін ще не надано, сподіваюсь що моє питання буде вирішено, оскільки все тримаю на контролі! В разі, якщо хтось може підказати як звязатись з керівництвом магазину - напишіть мені на мейла pravednao песик gmail.com [email protected]
Сервіс буде? - Відгуки про Інтернет-магазин "Хочу купити онлайн"
pravednao песик gmail.com [email protected]
відгук
Коментарі до відгуку