Віталій Відгук додано 19 червня, 2023 год65 переглядів
Саме ця фраза була відповіддю оператора на наше запитання, що робити з не працюючим вентилятором. Для керівництва ( якщо їм хоч щось цікаво ): дзвінок на номер горячі лінії о 11:12 ранку 19 червня 0 (44) 333 40 21. Де ваш співробітник максимально низького рівня менеджменту, надав нам таку пораду.
Купили на сайті grey.com.ua вентилятор. Замовили доставку на офіс. Подивилися одразу, що він не той марки що замовляли…ну пофіг, це ж вентилятор. Короче приїхав повністю розібраний, треба по деталям збирати , болти закручувати, тощо. Взагалі не тяжко, але хвилин 25-30 поки розібралися уйшло. Представник Нової Пошти ще на пів «шляху» сказав, що чекати більше не можливо і треба його відпустити максимум через 5 хвилин ( згідно правилам НП огляду відправлень ) . Окей..через хвилин 10 він пішов і ми продовжили наш цікавий шлях до збору вентилятора. Результат на відео, вентилятор бракований, не вистачає болтів, брудний знизу ( ми подумали може зі складу просто…буває. Але відповідь в кінці ). Буде стрибати як скажений і через 5 хвилин сам виключиться. Ножка пластикова від вентилятора прийшла пошкоджена в тріщинах та з відбитим кутом пластику, немає резинових фіксаторів для настільного використання ( які є на фото ), але це змогли побачити, як вже почали її встановлювати. Вона була в целофану і з першого погляду все було норм Подзвонили на горячу лінію grey.com.ua на їх телефон. Нам сказали так. Діалог ( без брехні як є ): - Так і що нам з ним робити. Він не працює. Його тепер викинути? - Можете викинути) - Дайте керівництво ваше! - Вони вам теж саме скажуть) - Давайте давайте. Я хочу поговорити з ними… - Перехід в тишу і далі вішають слухавку.
А ТЕПЕР ЩЕ КРУЧЕ. У коробці знайшли чек на імʼя минулого користувача Фролов Саша та гарантійний талон на цей вентилятор того самого чоловіка, що вже користувався цим вентилятором ( тепер зрозуміло чого брудний, не робочий, з тріщиною на підставці та з відсутністю болтів та резинок?). Видно по чеку, що він його придбав 25.05.2023 і повернув на протязі 14 днів ( зрозуміло чого ). І нам впарили цей же вентилятор б/у не працюючий і порадили викинути на сміття.
Обережно. Це не наш Український сайт, це ганьба та позорище.
Відео на ютуб:
Усі докази є, фото зроблені. Якщо почнуть казати, що це не правда…зробимо ще більше відео та фото усіх чеків.
Прочитати? Хочеться у них щось купувати тепер? 5 згодні
Доброго дня,ще раз приносимо свої вибачення за таку ситауцію, зараз ми на єтапі її вирішення , нажаль нова дівчинка стажер не правильно зрозуміла яке пошкодження у вас , ще раз вибачаємось , постараємось як скоріше вирішити це питання
Проблема вирішена. Повернули кошти в повному обсязі, також повернули за доставку сплачені мною кошти. Вибачились за оператора, який не коректно себе поводив.
Зробили все, щоб конфлікт був вичерпаний. Претензій не маю.
Зі мною звʼязалися вже та вибачились. Обіцяли зробити повернення за заказ та відшкодувати доставку. Ми відправили все сьогодні вентилятор. Як все остаточно закінчиться - ми напишемо тут як все пройшло. До звʼязку.
«Можете викинути» - відповідь оператора. - Відгуки про Grey.com.ua
Для керівництва ( якщо їм хоч щось цікаво ): дзвінок на номер горячі лінії о 11:12 ранку 19 червня 0 (44) 333 40 21. Де ваш співробітник максимально низького рівня менеджменту, надав нам таку пораду.
Купили на сайті grey.com.ua вентилятор. Замовили доставку на офіс. Подивилися одразу, що він не той марки що замовляли…ну пофіг, це ж вентилятор. Короче приїхав повністю розібраний, треба по деталям збирати , болти закручувати, тощо. Взагалі не тяжко, але хвилин 25-30 поки розібралися уйшло. Представник Нової Пошти ще на пів «шляху» сказав, що чекати більше не можливо і треба його відпустити максимум через 5 хвилин ( згідно правилам НП огляду відправлень ) . Окей..через хвилин 10 він пішов і ми продовжили наш цікавий шлях до збору вентилятора. Результат на відео, вентилятор бракований, не вистачає болтів, брудний знизу ( ми подумали може зі складу просто…буває. Але відповідь в кінці ). Буде стрибати як скажений і через 5 хвилин сам виключиться.
Ножка пластикова від вентилятора прийшла пошкоджена в тріщинах та з відбитим кутом пластику, немає резинових фіксаторів для настільного використання ( які є на фото ), але це змогли побачити, як вже почали її встановлювати. Вона була в целофану і з першого погляду все було норм
Подзвонили на горячу лінію grey.com.ua на їх телефон. Нам сказали так. Діалог ( без брехні як є ):
- Так і що нам з ним робити. Він не працює. Його тепер викинути?
- Можете викинути)
- Дайте керівництво ваше!
- Вони вам теж саме скажуть)
- Давайте давайте. Я хочу поговорити з ними…
- Перехід в тишу і далі вішають слухавку.
А ТЕПЕР ЩЕ КРУЧЕ. У коробці знайшли чек на імʼя минулого користувача Фролов Саша та гарантійний талон на цей вентилятор того самого чоловіка, що вже користувався цим вентилятором ( тепер зрозуміло чого брудний, не робочий, з тріщиною на підставці та з відсутністю болтів та резинок?). Видно по чеку, що він його придбав 25.05.2023 і повернув на протязі 14 днів ( зрозуміло чого ). І нам впарили цей же вентилятор б/у не працюючий і порадили викинути на сміття.
Обережно. Це не наш Український сайт, це ганьба та позорище.
Відео на ютуб:
Усі докази є, фото зроблені. Якщо почнуть казати, що це не правда…зробимо ще більше відео та фото усіх чеків.
Прочитати? Хочеться у них щось купувати тепер?
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за розуміння
Зробили все, щоб конфлікт був вичерпаний. Претензій не маю.