Я надзвичайно розчарована сервісом і поведінкою водіїв цього рейсу. Замовляла два квитки з одного номера телефону (для себе та чоловіка), вартістю 4200 грн. Коли прийшли на посадку, водії одразу поводилися грубо, з неповагою. Сказали, щоб ми сідали на 16 та 25 місце, хоча я пояснила, що ми — сімейна пара і замовлення робилось разом. У відповідь почула лише: «Сідайте, де сказано».
Я написала на сторінку, де купувала квитки — там відповіли, що місця визначають водії. Але водії почали кричати, що це не їхня відповідальність. Ми все ж пересіли, щоб уникнути конфлікту.
Під час збору коштів я спокійно попросила водія просто поміняти номери місць у списку, він сказав: «Ок, проблем не буде». Але в Рівному, коли ми вийшли до туалету, наші місця вже зайняли інші люди. Підійшовши до водія, я почула крики та заперечення, ніби він нічого не обіцяв.
Після чергових криків і хамства ми вирішили вийти з автобуса, бо не бачили сенсу продовжувати поїздку в такій атмосфері. У результаті — залишилися вночі без коштів і без поїздки, ще й із купою нервів.
Вважаю, що така поведінка абсолютно неприпустима. Водії мають навчитися спілкуватися з пасажирами з повагою. Прошу адміністрацію розібратися з цим інцидентом і повернути кошти за невикористану поїздку.
Номерний знак автобуса WU0698T Маршрут Вінниця Варшава - Відгуки про Gdamaler tour
Замовляла два квитки з одного номера телефону (для себе та чоловіка), вартістю 4200 грн. Коли прийшли на посадку, водії одразу поводилися грубо, з неповагою. Сказали, щоб ми сідали на 16 та 25 місце, хоча я пояснила, що ми — сімейна пара і замовлення робилось разом. У відповідь почула лише: «Сідайте, де сказано».
Я написала на сторінку, де купувала квитки — там відповіли, що місця визначають водії. Але водії почали кричати, що це не їхня відповідальність. Ми все ж пересіли, щоб уникнути конфлікту.
Під час збору коштів я спокійно попросила водія просто поміняти номери місць у списку, він сказав: «Ок, проблем не буде». Але в Рівному, коли ми вийшли до туалету, наші місця вже зайняли інші люди. Підійшовши до водія, я почула крики та заперечення, ніби він нічого не обіцяв.
Після чергових криків і хамства ми вирішили вийти з автобуса, бо не бачили сенсу продовжувати поїздку в такій атмосфері. У результаті — залишилися вночі без коштів і без поїздки, ще й із купою нервів.
Вважаю, що така поведінка абсолютно неприпустима. Водії мають навчитися спілкуватися з пасажирами з повагою. Прошу адміністрацію розібратися з цим інцидентом і повернути кошти за невикористану поїздку.
відгук
Коментарі до відгуку