Наглядний приклад як водіям чхати на розклад. В чому логіка їхати один за одним-не зрозуміло. Мабуть щоб водіям не було самотньо. Веселіше парочками їхати. І через це прогалини між автобусами в годину. Бо їм так захотілося. На людей,як завжди,чхати.
Шановні керівники Київпастранс чому 37 А і більшість часу ходить не по графіку ? 5-10 хв ок припустимо але 40 і навіть година це вже заннадто. Мало того вони ще вимикають JPS і не зрозуміло де тролейбус? Якщо нічого не змінеться буду телефонувати на гарячу лінію. Якщо тролейбуси не можуть ходити правильно пустіт маршрутку по цьому маршруту бо... Читати відгук Шановні керівники Київпастранс чому 37 А і більшість часу ходить не по графіку ? 5-10 хв ок припустимо але 40 і навіть година це вже заннадто. Мало того вони ще вимикають JPS і не зрозуміло де тролейбус? Якщо нічого не змінеться буду телефонувати на гарячу лінію. Якщо тролейбуси не можуть ходити правильно пустіт маршрутку по цьому маршруту бо це вже вибачне заннадто.
Автобуси з бортовими номерами 4715, 4717, 4716 поверніть терміново на 45,107,87 маршрути!!!!! Також полагоіть автобуси з бортовими номерами 4710, 4705!!!!! І покарайте тих покидьків, що проникли в а п 2 і попаскудили ці автобуси!!!!
Коли нарешті!!! зроблять зупинку 44 автобуса на Дарницькому Бульварі!!!!????ЧОМУ БЛЯ…. там нема зупинки,хрен зна де ті зупинки,або від льодового херячить пішки ,або від початку вул.Жмаченка..Уроди !зробіть зупинку на вимогу..Просто нема нервів на довбаний ( Кіівпастранс)
Мало того, що водії ніколи не дотримуються графіка, пропускають зупинки. Так ще і дибільні валідатори, які нормально не працюють. Дуже прикро, що не можна поставити 0. Ніяких плюсів. Коли вже з цим щось зроблять?
Я розумію що проблеми з навігацією,але я не про неї.Жахливий маршрут автобус 103,їздять коли хочуть не дотримуючись графіку,або зовсім пропускають та не виїжджають,буває можна стояти більше години та недочикатись.Будь ласка вирішіть це питання або закрийте на зовсім цей маршрут,не знущайтесь з людей.Дякую
16.09.25Райдужна,8:20...ТРИ тролейбуси стоять на кінцевій на Дарниці.Люди спішать на роботу,в школу,сідають в усе,що рухається(коадучись,бо знову затор)щоб з незручними пересадками добратися вчасно А потім..потім за 7 хвилин в 8:50 йдуть одна за одною все ж ті самі ТРИ 29 пусті,бо всі ,потративши купу нервів, вже поїхали .Невже так складно розробити нормальний графік та виконувати його?В Запоріжжі теж складно добратися з лівого... Читати відгук 16.09.25Райдужна,8:20...ТРИ тролейбуси стоять на кінцевій на Дарниці.Люди спішать на роботу,в школу,сідають в усе,що рухається(коадучись,бо знову затор)щоб з незручними пересадками добратися вчасно А потім..потім за 7 хвилин в 8:50 йдуть одна за одною все ж ті самі ТРИ 29 пусті,бо всі ,потративши купу нервів, вже поїхали .Невже так складно розробити нормальний графік та виконувати його?В Запоріжжі теж складно добратися з лівого на правий беріг,але там зробили заборону для проїзду габаритних машин в часи-пік.Вони їдуть з 5:00 до7:00,а потім після 10:00 і до 18:00,А ввечері після 21:00.Це значно зменшує затори.
Якщо дочекатися 40-50 хв. 43 тролейбус, то це просто щастя. Що це за обслуговування? Є якісь графіки на які люди мають розраховувати хоч наближені до дійсності.
Зробіть більше транспорту,що їде з Воскресенки на Оболонь і навпаки!!!Влітку було складно вчасно дістатися до роботи,бо ремонт мосту,який йде вічно..А зараз людей стало більше,бо вранці їдуть діти з батьками,а транспорту вранці чомусь менше на лінії,або вони стоять по декілька штук на кінцевої,їдуть не за розкладом,бо спочатку затримуються,а потім одночасно декілька може їхати. Маршрутка 476,було б гарно та зручно,але раз на... Читати відгук Зробіть більше транспорту,що їде з Воскресенки на Оболонь і навпаки!!!Влітку було складно вчасно дістатися до роботи,бо ремонт мосту,який йде вічно..А зараз людей стало більше,бо вранці їдуть діти з батьками,а транспорту вранці чомусь менше на лінії,або вони стоять по декілька штук на кінцевої,їдуть не за розкладом,бо спочатку затримуються,а потім одночасно декілька може їхати. Маршрутка 476,було б гарно та зручно,але раз на 30-40 хвилин без затримок,це дуже рідко.Хоча б раз на 20 хвилин. А ще обіцяли повернути автобус 100..І чомусь це тільки обіцянка.
465 маршрутка стала ходить очень не регулярно. На конечной, юж. Вокзал, собирается огромная очередь и транспорт набиваеься людьми как в бочку. Это нарушение прав потребителей.
Терміново поверніть на сайт київпастранс графіки автобусів 104,87,51 маршрутів, щоб були без завантаження! Щоб до 01.09.25 були доступні!!!!! Поверніть на маршрути 45, 108 всі автобуси МАЗ-105.060! ПЕРШОЧЕРГОВО ПОВЕРНІТЬ 054-34КА, 054-28КА!!!!! ЩОБ ДО 01.10.25 ВОНИ ВИЇХАЛИ І СПРАВНО ПРАЦЮВАЛИ, ЯК ЦЕ БУЛО ДО ЗИМИ 2022!!!! НЕ ЗНУЩАЙТЕСЬ ЇХ ВІДСУТНІСТЮ!!!!!
Машрутные такси 590 ходят одна в час Это вообще нормально по мнению киевпасстранса? Как оно у вас так получается,что короткие маршруты ходят через 15-20 минут,а этого и в помине нет
Пробила 2 рази карткою оплату, де були кошти. Загорілась галочка – пішла сісти на місце. Підходять 2 жіночки похилого віку та протять номер картки, я дала картку, а вони кажуть що немає оплати. Даю іншу можливу - теж немає. Я пояснюю, що я оплачувала, і гроші на картці є. На що мені відповіли, що я маю заплатити штраф 160 грн,... Читати відгук Пробила 2 рази карткою оплату, де були кошти. Загорілась галочка – пішла сісти на місце. Підходять 2 жіночки похилого віку та протять номер картки, я дала картку, а вони кажуть що немає оплати. Даю іншу можливу - теж немає. Я пояснюю, що я оплачувала, і гроші на картці є. На що мені відповіли, що я маю заплатити штраф 160 грн, що обманула їх і їду зайцем. На заступній зупинці мені треба було виходити і з собою було лише 140 грн готівкою і 20 грн на картці щоб оплатити проїзд. Забрали останню готівку, накричали, сказали що я обманюю. Дякую, вийшла зі сльозами на очах. Ніколи не було такого випадку, завжди списувало.
Більше не буду користуватися вашим транспортом, краще за 160 грн поїхати на таксі, і нормально почуватися.
Перший раз були в Києві. Їхали тролейбусом літи і не знали що не можна платити однією карткою за двох. А контролери здерли з дітей кошти перелякали дітей. Якщо можна було обяснити зробити попередження. Діти перший раз не знали що платити потрібно за кожного окремою карткою. Така в нас система на жаль. Здерти кошти і налякати дітей.
Жахливі водії або приїжджають на 10 хвилин раніше або приїжджають на 30 хвилин пізніше, от зараз на кінцевій вулиці Милославська, приїхав один автобус в 21 а повинен був в 20:40, їздив на заправку, приїхав все ж таки у 21 і стояв, інший приїхав 73 в 21:07 в знов стояв, приїхала я додому замість 21:30 у 22:30
40 хвилин чекати на маршрутку (Севастопольська пл.) це перебір, так ще 15 хвилин стояти на зупинці, хоча всі місця були зайняті, чекати поки водій дограє в гру на телефоні. Ви взагалі люди подуріли.
Автобус приїхав раніше.. Я добігала до зупинки. Водій мене бачив, але замість того, щоб почекати, він просто поїхав… Насміхаючись розвів руки в сторони. Я була 80метрів від зупинки!!
Перевірено Поверніть необхідні пасажирам автобуси маз-105.060 з державними номерами:054-34ка, 054-28ка, 054-31ка, 054-91ка, 054-35ка, 051-09ка, 051-05ка!!!!! використавши для їх відновлення засоби для видалення іржі і клей зварку!!!!!! всі вони необхідні пасажирам працюючими на 45, 108, 87 маршрутах!!!!
Большинство ситуаций, описанных ниже,именно связаны с 1866 Водитель - водятел, который имеет лексикон сапожника, забивает хер на людей, которые сидят на остановках с Киев-Волынского по Вацлава Гавела Ездит не по расписанию, задержки на 20-30 минут Рекордная задержка - час в выходные дни Когда он должен проезжать в 10:00 (условно), он проезжает в ±10:27 Также слышал про ситуацию, когда водятел... Читати відгук Большинство ситуаций, описанных ниже,именно связаны с 1866 Водитель - водятел, который имеет лексикон сапожника, забивает хер на людей, которые сидят на остановках с Киев-Волынского по Вацлава Гавела Ездит не по расписанию, задержки на 20-30 минут Рекордная задержка - час в выходные дни Когда он должен проезжать в 10:00 (условно), он проезжает в ±10:27 Также слышал про ситуацию, когда водятел вёз по этому же маршруту не людей, а мешки с картошкой Человек обижен на свою жизнь и на себя, и из-за этого может нецензурно выразится на ходу, либо же показать средний палец.
Вывод - забейте ногами водятла автобуса номер 1866, и замените его корешей адекватными людьми
Недоліки:
Не следуют графику
Водители без субординации
Автобусы в ужасном состоянии
Поездка слишком медленная
Пропуск некоторых остановок на конечной (с Киев Волынского до Вацлава Гавела пропускают мимохожом)
109 маршрут автобус з бортовим номером 8240 водія на курси для підвищення кваліфікації ТЕРМІНОВО! 03.07.2025 між Звіренецькою і наступною зупинкою в напрямку до м. Харківська тормознув так, що майже всі пасажири попадали. Через отримані травми 7 людей ушпиталено. Ганьба за таке водіння!
Добрий день! О 8:23 придбала та використала квиток в автобусі , тобто від сканувала = скористалась ( маршрут 69) Станом на 08:49 - в статусі « ви придбали квиток», тобто не скористались . Питання : якщо зайде контролер , що показувати ??? 1. Некоректну роботу валідатора? 2.як довести , що квиток використано, якщо відповідне повідомлення прийде через годину +-(яко... Читати відгук Добрий день! О 8:23 придбала та використала квиток в автобусі , тобто від сканувала = скористалась ( маршрут 69) Станом на 08:49 - в статусі « ви придбали квиток», тобто не скористались . Питання : якщо зайде контролер , що показувати ??? 1. Некоректну роботу валідатора? 2.як довести , що квиток використано, якщо відповідне повідомлення прийде через годину +-(яко прийде взагалі)??!?
Щоб пробити більше 2-х квитків треба витратити купу часу і нервів. Вибиває декілька разів поспіль "Помилка системи", або "картка не дійсна", а потім бачу, що замість 2-х зняло 4! Чесно, ваші недороблені валідатори вже дістали!!!
водій рейсу 4684
Печальный опыт
109 автобус проти розкладів
Наглядний приклад як водіям чхати на розклад. В чому логіка їхати один за одним-не зрозуміло. Мабуть щоб водіям не було самотньо. Веселіше парочками їхати. І через це прогалини між автобусами в годину. Бо їм так захотілося. На людей,як завжди,чхати.
Що за знущання ?
5-10 хв ок припустимо але 40 і навіть година це вже заннадто. Мало того вони ще вимикають JPS і не зрозуміло де тролейбус?
Якщо нічого не змінеться буду телефонувати на гарячу лінію.
Якщо тролейбуси не можуть ходити правильно пустіт маршрутку по цьому маршруту бо... Читати відгук Шановні керівники Київпастранс чому 37 А і більшість часу ходить не по графіку ?
5-10 хв ок припустимо але 40 і навіть година це вже заннадто. Мало того вони ще вимикають JPS і не зрозуміло де тролейбус?
Якщо нічого не змінеться буду телефонувати на гарячу лінію.
Якщо тролейбуси не можуть ходити правильно пустіт маршрутку по цьому маршруту бо це вже вибачне заннадто.
Поверніть необхідні пасажирам автобуси МАЗ105.060!
Постійний жах
Це просто жах
Ніяких плюсів. Коли вже з цим щось зроблять?
103 автобус
14,15 тролейбуси рідко ходять
29 тролейбуси
Швидкість руху тролейбуса 43
Транспорт з Воскресенки на Оболонь
Маршрутка 476,було б гарно та зручно,але раз на... Читати відгук Зробіть більше транспорту,що їде з Воскресенки на Оболонь і навпаки!!!Влітку було складно вчасно дістатися до роботи,бо ремонт мосту,який йде вічно..А зараз людей стало більше,бо вранці їдуть діти з батьками,а транспорту вранці чомусь менше на лінії,або вони стоять по декілька штук на кінцевої,їдуть не за розкладом,бо спочатку затримуються,а потім одночасно декілька може їхати.
Маршрутка 476,було б гарно та зручно,але раз на 30-40 хвилин без затримок,це дуже рідко.Хоча б раз на 20 хвилин.
А ще обіцяли повернути автобус 100..І чомусь це тільки обіцянка.
азу набиваеься
Это нарушение прав потребителей.
38 та 15 тролейбуси
Де графіки 104, 87, 51?
Призрачный маршрут 590
Контролери неадекватні
На заступній зупинці мені треба було виходити і з собою було лише 140 грн готівкою і 20 грн на картці щоб оплатити проїзд.
Забрали останню готівку, накричали, сказали що я обманюю.
Дякую, вийшла зі сльозами на очах. Ніколи не було такого випадку, завжди списувало.
Більше не буду користуватися вашим транспортом, краще за 160 грн поїхати на таксі, і нормально почуватися.
Здерли з дітей штраф!!!!!
Тролейбуси змінюють маршрут
Автобус 73
Тролейбуси 14,15
526 маршрутка
150 маршрутка 10.08.25, 20:55
42 автобус без зупинок тепловозна
Жахливий водій
ПОВЕРНІТЬ НЕОБХІДНІ ПАСАЖИРАМ АВТОБУСИ!
25 автобус худшее что можно встретить в киеве
Водитель - водятел, который имеет лексикон сапожника, забивает хер на людей, которые сидят на остановках с Киев-Волынского по Вацлава Гавела
Ездит не по расписанию, задержки на 20-30 минут
Рекордная задержка - час в выходные дни
Когда он должен проезжать в 10:00 (условно), он проезжает в ±10:27
Также слышал про ситуацию, когда водятел... Читати відгук Большинство ситуаций, описанных ниже,именно связаны с 1866
Водитель - водятел, который имеет лексикон сапожника, забивает хер на людей, которые сидят на остановках с Киев-Волынского по Вацлава Гавела
Ездит не по расписанию, задержки на 20-30 минут
Рекордная задержка - час в выходные дни
Когда он должен проезжать в 10:00 (условно), он проезжает в ±10:27
Также слышал про ситуацию, когда водятел вёз по этому же маршруту не людей, а мешки с картошкой
Человек обижен на свою жизнь и на себя, и из-за этого может нецензурно выразится на ходу, либо же показать средний палец.
Вывод - забейте ногами водятла автобуса номер 1866, и замените его корешей адекватными людьми
Не адекватний водій.
Списання коштів/ білет
1. Некоректну роботу валідатора?
2.як довести , що квиток використано, якщо відповідне повідомлення прийде через годину +-(яко... Читати відгук Добрий день! О 8:23 придбала та використала квиток в автобусі , тобто від сканувала = скористалась ( маршрут 69) Станом на 08:49 - в статусі « ви придбали квиток», тобто не скористались . Питання : якщо зайде контролер , що показувати ???
1. Некоректну роботу валідатора?
2.як довести , що квиток використано, якщо відповідне повідомлення прийде через годину +-(яко прийде взагалі)??!?
Валідатори
Чесно, ваші недороблені валідатори вже дістали!!!