Їздила вже скільки разів цим перевізником. Попадаю на таких перевізників жахливих один словом… Чому найголовніше- водії не оголошують зупинки, наприклад Варшава, Лодзь і тд Чи наприклад як їдеш з Польщі в Україну. Їхала з Польщі, вже була ніч, і навіть не розумієш коли твоя зупинка….
Диспетчер не повідомила про зміну маршруту ,відповідно забравши пасажирів з Познаня о 9-15 ,у Варшаві його не відправили о 14-50 ,привели купу різних причин ,і відправили наступним маршрутом о 16-30 ,тим самим втративши час в дорозі і не переймались,що хтось підбирає маршрут за часом і тривалістю перебування в дорозі.А перевізник себе позиціонує ,як прямий і швидкий (((
Протягом трьох років користуюсь послугами саме цього перевізника на маршруті Вінниця-Варшава. Завжди все було добре. Але останнім часом водіям не треба пасажирів, їм достатньо передач. Не оголошують про митний контроль, не допомагають із вантажем, щось буркнуть під ніс - пасажири мають здогадуватися.
На жаль ,і мені захотілося поскаржитися на роботу перевізника. При шаленій спеці простояли на кордоні більше 12 годин,не дивлячись, що були шості у черзі. Водій постійно пропускав автобуси,ссилаючись на електронну чергу. Може,вона і була,але чому тоді Gdamailer нею не користується!? Ситуація припинилася в той момент,поки хтось з пасажирів не здійснив дзвінок , мабуть ,до керівництва компанії. В ту мить навіть... Читати відгук На жаль ,і мені захотілося поскаржитися на роботу перевізника. При шаленій спеці простояли на кордоні більше 12 годин,не дивлячись, що були шості у черзі. Водій постійно пропускав автобуси,ссилаючись на електронну чергу. Може,вона і була,але чому тоді Gdamailer нею не користується!? Ситуація припинилася в той момент,поки хтось з пасажирів не здійснив дзвінок , мабуть ,до керівництва компанії. В ту мить навіть не зі стартової позиції( з якої постійно від'їжджали назад) нас повели на паспортний контроль. Водій пробував влаштувати розборки, так і не вияснив чий терпець вірвався. Але я вдячна тій людині, інакше історія тривала б. Взявши до уваги всі нюанси ,здалося,що водій просто заробляв цими пропусками. Весь час на кордоні кондиціонер був виключений. Пасажири інших автобусів були в середині свого транспорту,лиш ми мусили стояти на вулиці,бо не було чим дихати. При чому після перетину кордону замість кондиціонера включили лиш вентиляцію,яка мало чим змінювала ситуацію . По Україні і до самого кордону все було ок. Можливо, такою була помста на скаргу. Серед пасажирів були люди,які не встигли на літак. І якщо раніше водії у випадках затримки на кордоні,таких пасажирів по своїй людяності намагалися пересадити в інші автобуси безкоштовно. То зараз ця послуга коштує чи 600 чи 800 грн. Тобто крім свого білета,людина пересідає в автобус,який пропустили і ще додатково платить гроші. В автобусі чисто, водії доброзичливі, якщо не брати момент розборок після дзвінка. Але вся ситуація була жахливою. Спека,безсилля,їжа ,яка почала вже псуватися ,в декого вода закінчувалася. Уявляю як було літнім людям і тим, у кого малі діти. Хочеться вірити,що це одиничний випадок і керівництво, якщо прочитає цей коментар спробує якимось чином вплинути,аби не допустити такого знову. Радити дану фірму більше не буду однозначно. Чи сама поїду стоїть під питанням. Неприємно від усієї ситуації і розчарування...
Хамовиті деспетчери,говорять ніби ти їм винен,особливо за цим номером +380 (97) 251 55 81, та саме обслуговування в автобусі на вищому рівні.,коли замовляєш білет то враження портиться одразу після хамовитого альоооо.
Жахлива ситуація
Попадаю на таких перевізників жахливих один словом…
Чому найголовніше- водії не оголошують зупинки, наприклад
Варшава, Лодзь і тд
Чи наприклад як їдеш з Польщі в Україну.
Їхала з Польщі, вже була ніч, і навіть не розумієш коли твоя зупинка….
Погіршання надання послуг
Погіршилась якість
06.2024 (((((((
Обслуговування деспетчерів не дуже
+380 (97) 251 55 81, та саме обслуговування в автобусі на вищому рівні.,коли замовляєш білет то враження портиться одразу після хамовитого альоооо.