Фрегат інтернет провайдер, Дніпро
Вже 20 років провайдер Fregat забезпечує абонентів якісним зв’язком. Ми поруч заради ваших нових починань та заради дрібних витівок. Fregat завжди на вашому боці. Ми ж Свої!
Скільки б бренд не був на ринку, важливо не зупинятися. Ми запровадили програму встановлення акумуляторів на обладнання у будинках, постійно працюємо над енергонезалежністю...
детальніше Інтернет-провайдери
Розсторгнення договіра з Фрегат. ВАС КИНУТЬ - Відгуки про Фрегат інтернет провайдер, Дніпро
Звернулись до фрегат з приводу розсторгнення договіра, з причин "неналежна якість послуги інтернету". Замість того, щоб відключити з першого числа наступного місяця, відключили міттєво. Після дзвінка оператору про повернення коштів, що залишилися на рахунку, нам передзвонили і сказали, що ми нібито захотіли прям з сьогодні відключення. Після того, як ми сказали, що в нас є запис розмови, нам сказали, що оператор помилився, договір вже закрит, тому немає інтернету та неможливо повернути залишок коштів з рахунку. Смішно. Ми знали про таке кідалово з боку фрегат, тому спочатку підключились до нового провайдера, а потім повідомили про розрив договору. Перше враження від нового провайдера - це приємний шок! Швидкість інтернету офігенна, мастера працюють і у вихідні, можна платити подобово та не платити в дні, коли тебе немає вдома. Шкода, що ми провели стільки років у кам'яному віці..
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка виникла. Ми розуміємо ваше незадоволення та хочемо роз’яснити ситуацію.
При розірванні договору наші оператори повинні дотримуватись процедури, яка включає відключення з початку наступного місяця, якщо немає інших домовленостей. Ми шкодуємо, що сталося непорозуміння, і вже проводимо внутрішнє розслідування для з’ясування обставин та уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Щодо повернення коштів: ми переглянемо вашу заявку ще раз. Просимо вас надіслати ваші контактні дані та деталі ситуації на нашу електронну пошту [email protected] для подальшого вирішення.
Ми цінуємо вашу думку і прагнемо покращити наші послуги для всіх клієнтів. Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за ваше терпіння.