Приїхав до точки відбуття зламаний автобус. В якому не всі сидіння справні, щось зламане під капотом.. Одна людина через не справне сидіння (військовий, який повернувся з лінії додому) падав, тому що сидіння трималося на одній палці металевій і часто зіскакуіало. Водій не хотів зупинятися по дорозі, навіть коли проміжок часу в дорозі був 3-4 години.
Водій потребував заплатити за багаж 10% від білету, хоча це НЕ вказано в білеті які були придбані. На моє звернення по телефону перевізнику, мені відповіли "звертайтеся туди, де купували квиток" і кинули слухавку. Ми заплатили 240 грн ще за багаж.
По маршруту автобус не сплановано зупинявся через несправність, в полях та містах де нічого немає. Водій декілька разів ремонтував автобус, його тричі довелося штовхати пасажирам в тому числі дівчатам. Ми навіть були на СТО майже годину. Водій при нас повідомив про поломку керівництво, але за весь час поки ми десь стояли - ніхто за нами не приїхав.
В черговий раз "ремонту" автобуса від водія він сказав, цитую "едем куда доедим". Закінчилося це тим, що автобус повністю заглох на трасі. На що керівництво водію сказало (з його слів, та слів оператора фірми перевізника, з я ким я розмовляв *запис дзвінка маю*) видати пасажирам по 250 грн. І це при тому, що квитки з того місця до Одеси (точки запланованого прибуття) коштують 400 грн. І це без урахування вартості таксі до автовокзалу. Гроші повернули не всім, водій довго шукав готівку в своїх кишенях, час йшов. По маршруту інший транспорт і останній мав бути через 40 хвилин. Водій повідомив, що за нами ніхто не приїде і нам треба щось робити самим. На таксі ми витратили 150 грн. Ми ледве встигли все зробити, за для того, щоб не залишитися вночі у чужому місті. Це все коштувало додаткових витрат та нервів!
Купував через Басфор. Юасфор прийняв заявку і відправив на перевізника. ПЕРЕВІЗНИК НЕ ПІДТВЕРДИВ ПРИЧИНУ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ !!! Нічого не повернули!
Підтримка самого перевізника ДНО. Кидають слухавку, як тільки вважають за потрібне.
Не довезли та НЕ повернули Кошти - Відгуки про ФОП ЯКОВЛЕВ М. Ю.
Водій не хотів зупинятися по дорозі, навіть коли проміжок часу в дорозі був 3-4 години.
Водій потребував заплатити за багаж 10% від білету, хоча це НЕ вказано в білеті які були придбані. На моє звернення по телефону перевізнику, мені відповіли "звертайтеся туди, де купували квиток" і кинули слухавку. Ми заплатили 240 грн ще за багаж.
По маршруту автобус не сплановано зупинявся через несправність, в полях та містах де нічого немає. Водій декілька разів ремонтував автобус, його тричі довелося штовхати пасажирам в тому числі дівчатам. Ми навіть були на СТО майже годину. Водій при нас повідомив про поломку керівництво, але за весь час поки ми десь стояли - ніхто за нами не приїхав.
В черговий раз "ремонту" автобуса від водія він сказав, цитую "едем куда доедим". Закінчилося це тим, що автобус повністю заглох на трасі. На що керівництво водію сказало (з його слів, та слів оператора фірми перевізника, з я ким я розмовляв *запис дзвінка маю*) видати пасажирам по 250 грн. І це при тому, що квитки з того місця до Одеси (точки запланованого прибуття) коштують 400 грн. І це без урахування вартості таксі до автовокзалу. Гроші повернули не всім, водій довго шукав готівку в своїх кишенях, час йшов. По маршруту інший транспорт і останній мав бути через 40 хвилин. Водій повідомив, що за нами ніхто не приїде і нам треба щось робити самим. На таксі ми витратили 150 грн. Ми ледве встигли все зробити, за для того, щоб не залишитися вночі у чужому місті.
Це все коштувало додаткових витрат та нервів!
Купував через Басфор. Юасфор прийняв заявку і відправив на перевізника. ПЕРЕВІЗНИК НЕ ПІДТВЕРДИВ ПРИЧИНУ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ !!! Нічого не повернули!
Підтримка самого перевізника ДНО. Кидають слухавку, як тільки вважають за потрібне.
відгук
Коментарі до відгуку