Андрій Відгук додано 15 травня, 2022 год112 переглядів
(Львів-Кропивницький-Харків)! Відправлення спочатку планувалося о 7-25 , 15 травня , м Кропивницький, автовокзал за адресою Олександрівське шосе, 1, потім перенесли на 09-25( правда, чомусь інфобус ніхто не повідомив, ми вранці хотіли уточнити номер автобуса). Після того як завчасно я приїхав з дружиною і дитиною (вони мене проводжали, хвилювалися , я ж не на курорт їхав) о 09-00 на автовокзал, телефонував диспетчеру на телефон 050-021-21-21, щоб з"ясувати стосовно автобуса- слухавку не брали, ближче до 10-00 взяли, потім передзвонили і повідомили, що водій спізнюється на 1 годину, пізніше з"ясувалося, що ще 60 км доїхати, потім з"ясувалося ,що водій на АЗС у черзі, розуміємо, чекаємо, на зв"язку з водієм...Водій , правда, пропонував приїхати до нього на АЗС, біля Епіцентру(інший кінець міста), а потім сказав, що все рівно виїжджатиме з боку автовокзалу, чекайте , я про Вас не забуду. Потім з"ясувалося, що він переплутав автовокзали(а він не один у цьому місті), міста не знає....Отже, після спізнення на 5 годин, він сказав: виходьте на заїзд до автовокзалу, щоб він не витрачав час.. Добре, вийшли-нікого..телефоную,,,він на дорозі метрі через 300... побігли...А він -ви де? А я ---біжу ... Так він мені- я взагалі не повинен був заїжджати у місто...Як це?? У квитку- адреса автовокзалу...Ми бігли з сумкою , з дружиною, з сином , які мене проводжали, залишилося метрів 10, він розвернувся і поїхав!!!! Я йому телефоную!!! А він мене направив на... за російським кораблем, самі знаєте куди...Це нормально??? А потім висновок від диспетчера (ім"я вона не назвала) : водій там був два рази, а ви не поїхали..Ну це вже занадто.. Завтра мені потрібно було бути на роботі зранку, я залишився у Кропивницькому...зірваний робочий просто через некомпетентність водія і його ставлення до пасажирів як до непотріба..Звати водія Сергій, ФОП"Тєлєгін"...Крайнього немає, винен потенційно завжди пасажир...Сказати : прикро-нічого не сказати!!! Чекаю ,хоча б, на повернення коштів!! Сумніваюсь, хоча, і бажаю,щоб горе-працівник зрозумів свою провину!!! Вибачилася тільки оператор Альона з "Інфобуса", а диспетчер вважає , що все нормально, нічого майже страшного не відбулося...
Переваги:
немає
Недоліки:
спізнення, хамство, не виконання замовлення, нецензурна лайка водія
Згодна з вами, їхала 13 травня відгук писала нижче, але забула написати про ім'я водія і це був Валерій, але рейс був також зі Львова до Харкова тільки ввечері, але нам потрібно було сісти у Тернополі і до Дніпра. Гроші чекаємо вже 10 днів і хочу вас засмутити, що гроші скоріш за все не повернуть так як нам сказали, що якщо водій підтвердить, що рейс був, то гроші не повертаються. Альона з інфобас нам відповіла, що всі питання до водія. А водій каже, що ми тупі та також інших посилав за російським кораблем. А те, що водій хамить та в людей може пересадка та робота (в мене також робота тільки ще була пересадка на Донецьку область, так як потрібно було до госпіталю на роботу повертатись) це нікого не цікавить. Їхали поїздом рекомендую, там проблем особисто в мене ще не було.
Жахливий день без від"їзду з ФОП"Тєлєгін"! - Відгуки про ФОП Телегіна Ю.С.
15 травня , м Кропивницький, автовокзал за адресою Олександрівське шосе, 1, потім перенесли на 09-25( правда, чомусь інфобус ніхто не повідомив, ми вранці хотіли уточнити номер автобуса). Після того як завчасно я приїхав з дружиною і дитиною (вони мене проводжали, хвилювалися , я ж не на курорт їхав) о 09-00 на автовокзал, телефонував диспетчеру на телефон 050-021-21-21, щоб з"ясувати стосовно автобуса- слухавку не брали, ближче до 10-00 взяли, потім передзвонили і повідомили, що водій спізнюється на 1 годину, пізніше з"ясувалося, що ще 60 км доїхати, потім з"ясувалося ,що водій на АЗС у черзі, розуміємо, чекаємо, на зв"язку з водієм...Водій , правда, пропонував приїхати до нього на АЗС, біля Епіцентру(інший кінець міста), а потім сказав, що все рівно виїжджатиме з боку автовокзалу, чекайте , я про Вас не забуду. Потім з"ясувалося, що він переплутав автовокзали(а він не один у цьому місті), міста не знає....Отже, після спізнення на 5 годин, він сказав: виходьте на заїзд до автовокзалу, щоб він не витрачав час.. Добре, вийшли-нікого..телефоную,,,він на дорозі метрі через 300... побігли...А він -ви де? А я ---біжу ... Так він мені- я взагалі не повинен був заїжджати у місто...Як це?? У квитку- адреса автовокзалу...Ми бігли з сумкою , з дружиною, з сином , які мене проводжали, залишилося метрів 10, він розвернувся і поїхав!!!! Я йому телефоную!!! А він мене направив на... за російським кораблем, самі знаєте куди...Це нормально??? А потім висновок від диспетчера (ім"я вона не назвала) : водій там був два рази, а ви не поїхали..Ну це вже занадто.. Завтра мені потрібно було бути на роботі зранку, я залишився у Кропивницькому...зірваний робочий просто через некомпетентність водія і його ставлення до пасажирів як до непотріба..Звати водія Сергій, ФОП"Тєлєгін"...Крайнього немає, винен потенційно завжди пасажир...Сказати : прикро-нічого не сказати!!! Чекаю ,хоча б, на повернення коштів!! Сумніваюсь, хоча, і бажаю,щоб горе-працівник зрозумів свою провину!!! Вибачилася тільки оператор Альона з "Інфобуса", а диспетчер вважає , що все нормально, нічого майже страшного не відбулося...
відгук
Коментарі до відгуку