Автобуси дійсно нормальні. Зарядки для телефонів є біля кожного місця. Водії не агресивні, хоча і не можна сказати, що ввічливі. Вагу і ціну багажу оцінюють на око. Їхала з Польщі, сказали, що треба доплатити за сумку 20 злотих. З України їхала з тою ж кількістю сумок, то нічого не казали доплатити. Коли їхала з України, то зранку прийшов лист на... Читати відгук Автобуси дійсно нормальні. Зарядки для телефонів є біля кожного місця. Водії не агресивні, хоча і не можна сказати, що ввічливі. Вагу і ціну багажу оцінюють на око. Їхала з Польщі, сказали, що треба доплатити за сумку 20 злотих. З України їхала з тою ж кількістю сумок, то нічого не казали доплатити. Коли їхала з України, то зранку прийшов лист на мейл, щоб я вказала контактний номер телефону. Я написала, хоча при покупці квитка надавала цю інформацію. Зателефонував водій і сказав, що в мене є 20 хвилин, щоб приїхати на місце відправлення. До часу, вказаного в квитку залишалася ще 1год і 20 хв. Я була готова до такого і прибула на місце за 10 хв. Але хотіла з'ясувати, чому в них не було мого номера телефону, можливо щось з додатком. Написала на мейл Olga Volyavskaya, з якого мені писали. Мені відповіли російською, що всі претензії я повинна писати на INFOBUS. Я попрохала перейти на українську мову. І після цього мені зателефонувала "женщіна", яка почала кричати мені в слухавку і питати, "кто я такая, чтоб указивать, на каком язикє єй гаваріть і что она гаваріт на свайом любімам радном днєпрапєтровскам і єслі я такая патріотка, то пачіму я жду в Польшу". Я запитала, чи є вона офіційним представником ФОП Павловський. Вона відповіла "нєт". Питаю, то чому ви мені тоді пишете і дзвоните? Для мене це дуже не зрозуміло.
Переваги:
Хороший маршрут, дуже зручний.
Автобуси нормальні.
Недоліки:
Служба підтримки клієнтів, чи ким є та жінка, яка мені дзвонила. Це не те що мінус, це взагалі якийсь цирк...
Гарний заробiток, погана послуга.
Жахливе обслуговування
Коли їхала з України, то зранку прийшов лист на... Читати відгук Автобуси дійсно нормальні. Зарядки для телефонів є біля кожного місця. Водії не агресивні, хоча і не можна сказати, що ввічливі. Вагу і ціну багажу оцінюють на око. Їхала з Польщі, сказали, що треба доплатити за сумку 20 злотих. З України їхала з тою ж кількістю сумок, то нічого не казали доплатити.
Коли їхала з України, то зранку прийшов лист на мейл, щоб я вказала контактний номер телефону. Я написала, хоча при покупці квитка надавала цю інформацію. Зателефонував водій і сказав, що в мене є 20 хвилин, щоб приїхати на місце відправлення. До часу, вказаного в квитку залишалася ще 1год і 20 хв.
Я була готова до такого і прибула на місце за 10 хв.
Але хотіла з'ясувати, чому в них не було мого номера телефону, можливо щось з додатком. Написала на мейл Olga Volyavskaya, з якого мені писали.
Мені відповіли російською, що всі претензії я повинна писати на INFOBUS. Я попрохала перейти на українську мову. І після цього мені зателефонувала "женщіна", яка почала кричати мені в слухавку і питати, "кто я такая, чтоб указивать, на каком язикє єй гаваріть і что она гаваріт на свайом любімам радном днєпрапєтровскам і єслі я такая патріотка, то пачіму я жду в Польшу".
Я запитала, чи є вона офіційним представником ФОП Павловський. Вона відповіла "нєт". Питаю, то чому ви мені тоді пишете і дзвоните?
Для мене це дуже не зрозуміло.