Замовляла іграшку Еверест з щенячого патруля. Замість цього вислали Скай. Вже 4 місяці не можуть оформити повернення, тільки обіцяють, що візьмуть звернення в роботу і нічого не роблять. Телефоную їм десь раз на тиждень, вже втомилася, навіть на це й розраховують. 5 згодні
У них на сайті є (або просто загугліть "Система подачі електронних звернень громадян", і першим у пошуковику буде сайт кіберполіції). А на сайті Держпотребспоживслужби поряд з "Контакти" є галочка, яка дивиться вниз, на неї натискаєте, і під пунктом "Служба" з'явится пункт "Подати звернення"
Ви писали в кіберполіцію? Напишіть ще електронне звернення до Держпотребспоживслужби. Не знаю, чи допоможе. Найголовніше, попередьте всіх своїх знайомих про ці 2 магазини, а саме: Fire Tech та Kindly Tech, адже попереджений покупець - це "озброєний" покупець. До речі, Kindly Tech - це також їхній магазин, і якщо почитати про нього відгуки "за зростанням рейтингу", то побачите, що Ви не одна з такою проблемою(( Я ледве прочитала відгуки з 1 зірочкою до 16 грудня 2020 року, і в усіх людей схожі проблеми. Зараз дійшло до того, що на мої відгуки магазин скаржиться, і вони видаляються на цьому сайті(( Негативні відгуки перекривають "хорошими", у правдивість яких я не вірю.
Висилають не те,що треба, потім не роблять повернення - Відгуки про Fire Tech інтернет-магазин
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку