Віталій Відгук додано 24 березня, 2025 год88 переглядів
Підбір! Тут не погано і менеджер Денис справився нормально, не закидали як інші компанії всім чим попало. Правда оцінка ремонту як і у всіх - дуже занижена.
Далі доставка і це жах: 1) серйозно пошкодили алюмінієвий капот! Який був в США в ідеальному стані (бита ззаду); 2) чи не закрили двері/вікно - салон весь в добротній пилюці і сліди кота в салоні. В США була чистенька; 3) менеджер Дарія, коли скидала фотографії вже з Європи схоже навмисно не показала фотографії де зображені килимки та шторка - мені машина вже дісталась без килимків! Це що менеджери в долі? Фотку отримав від іншого менеджера. Гадаю туди пішла і запаска, і інше, що легко зняти.
Переваги:
Підбір сподобався, але, можливо це мені пощастило з менеджером!
Недоліки:
Доставка - контролю нуль! Будьте готові на сюрпризи!
Дякуємо за ваш відгук, Віталію. Нам важливо отримувати зворотний зв’язок, щоб покращувати сервіс.
Щодо пошкодження капота – ситуація неприємна, але страхова компанія компенсувала збитки згідно з умовами, які зазначені в договорі. Стосовно пилу в салоні – дійсно, за фото видно, що вікно на складі США було відчинене, але ми не можемо знати, як саме автомобіль зберігався на аукціонному майданчику. Добре, що внаслідок цього не виникло серйозніших проблем.
Щодо відсутніх аксесуарів – у нас немає жодного сенсу приховувати такі моменти. Фото надаються портовим агентом, і не завжди весь пакет знімків відразу потрапляє до нас. Деякі з них ми отримуємо лише за окремим запитом. Саме так сталося у випадку з килимками – після вашого запиту ми звернулися до агента, і на нових фото їх було видно. Щодо запасного колеса – воно могло бути відсутнє ще до продажу, адже авто купується на аукціоні, а не з салону, і попередній власник міг його забрати або використати.
Розуміємо ваші емоції, і нам шкода, що залишилися такі враження. Якщо у вас залишилися питання, будемо раді допомогти розібратися!
Не задоволений сервісом. - Відгуки про Factum Auto
Далі доставка і це жах:
1) серйозно пошкодили алюмінієвий капот! Який був в США в ідеальному стані (бита ззаду);
2) чи не закрили двері/вікно - салон весь в добротній пилюці і сліди кота в салоні. В США була чистенька;
3) менеджер Дарія, коли скидала фотографії вже з Європи схоже навмисно не показала фотографії де зображені килимки та шторка - мені машина вже дісталась без килимків! Це що менеджери в долі? Фотку отримав від іншого менеджера. Гадаю туди пішла і запаска, і інше, що легко зняти.
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо пошкодження капота – ситуація неприємна, але страхова компанія компенсувала збитки згідно з умовами, які зазначені в договорі. Стосовно пилу в салоні – дійсно, за фото видно, що вікно на складі США було відчинене, але ми не можемо знати, як саме автомобіль зберігався на аукціонному майданчику. Добре, що внаслідок цього не виникло серйозніших проблем.
Щодо відсутніх аксесуарів – у нас немає жодного сенсу приховувати такі моменти. Фото надаються портовим агентом, і не завжди весь пакет знімків відразу потрапляє до нас. Деякі з них ми отримуємо лише за окремим запитом. Саме так сталося у випадку з килимками – після вашого запиту ми звернулися до агента, і на нових фото їх було видно. Щодо запасного колеса – воно могло бути відсутнє ще до продажу, адже авто купується на аукціоні, а не з салону, і попередній власник міг його забрати або використати.
Розуміємо ваші емоції, і нам шкода, що залишилися такі враження. Якщо у вас залишилися питання, будемо раді допомогти розібратися!