Гость Отзыв написан 13 марта, 2023 год24 просмотра
Монтажники зі мною не зв’язались і не попередили, коли мали приїхати. Добре, що хоч були прораби на місці. Я уточнювала, що мала в зазначену дату приїхати до Києву з Житомира на 11:00. Коли ми приїхали, монтажники поставили неправильно шупупи, тим самим подерли замки. Чоловін обдивився двері і знайшов дуже багато мінусів. Не прилягав ущільнювач і двері не змикаються як потрібно. Рамка для дверей з однієї сторони погано закріплена. На це все подивився монтажник і сказав: У ВАС САМІ ДЕШЕВІ І ПОГАНІ ДВЕРІ! І ВЗАГАЛІ ЦЕ НЕ РОДОС!🤯 Я в шоці стою. Але я звідки це могла знати? Мені менеджер по телефону про це не сказав! Не уточнював, що я обираю ДВЕРІ-Г*ВНО. Діло не в грошах, я не знала, що це «найдешевше» полотно і т.д. Щоб мені це уточнили, я б замовила «кращі»! Ми почали з монтажником розбиратись і казати, що не подобається, замість того, щоб він вирішив ці проблемі він швирнув назад наші гроші, які ми відразу ж йому заплатили за монтаж і гупнув дверима та пішов…. Слів просто не було.
Ну ми ж почали дзвонити головному монтажнику. Він сказав, що до нас прийде ще один з інспектором. Вони прийшли, через пару днів і вже з таким лицем: «що це ми щось тут видумуємо». Також розказав, що двері в нас Г*ВНО. Я йому кажу: «Щоб ми знали що так буде і двері в нас погані, ми б в іншому місці замовляли дешевші і різниці точно б не було…».
Він сказав, що все у нас «норма». Найцікавіше те, що навіть прораб сказав, що двері погано поставлені. Ми спеціально у вас замовляли і робили монтаж не з ОЛХ, а у вас, бо думали, що буде краще. Бо думали, що монтажники Родоса вміють ставити двері… Цей інспектор сказав, що головний набере завтра мене. Минув тиждень і він мені пише, що типу скидайте гроші на карту… Еммм, я питаю: «За що? За те що проблему не вирішили?». Він каже: «У вас все норма!». Так я грошей за монтаж і не оплатила, бо цей так само псіханув і написав «Гарного дня!». Ось так…
Коротше кажучи, я такого не очікувала, була більшої думки про вашу компанію. Шкода, що так вийшло. Рекомендувати вас не буду.
Достоинства:
Двері самі по собоі гарні і фурнітуру я обрала не з дешевих, то вони виглядають супер.
Недостатки:
Сервіс. Як від менеджера так і до монтажників. З ОЛХ певно, якщо б замовила, то різниці не відчула б.
Стосовно монтажної бригади, які не зв’язались з вами заздалегідь, приносимо вибачення.
Стосовно решти, відгук перебільшений. Дверні замки не комплектуються само різами і монтажник використовує відповідно до кольору замка: для замка в покритті хром – само різ хромований, для чорного замка – чорні саморізи і т.д. В вашому випадку для чорного замка монтажник використав чорні саморізи.
Монтаж дверних блоків проведено якісно. Незначні зазори в місцях прилягання дверного полотна до дверної коробки, обумовлені наявністю ущільнювача і якщо зробити більш щільне прилягання дверного полотна, то при закритті дверей доведеться прикладувати зусиль щодо зачинення дверей. Тому регулювання зроблене в оптимальному положенні.
Двері, які ви придбали дійсно з лінійки більш бюджетного сегменту, але їх ніхто (ні монтажник, ні представники фабрики) не називав, так як ви написали в відгуку. Незалежно від того це бюджетна лінійка чи ні ні всі дверні полотна і погонаж (коробки, лиштва та ін..) відповідають нормам Державних стандартів України, що зазначені в паспорті на виріб в тому числі щодо якості поверхні з закінченим лакофарбовим покриттям.
Дуже шкода, що ви залишились з негативним враженням. Це ваша думка, але вважаємо що відгук не є об’єктивним і занадто перебільшеним.
Ви не оплатили послуги монтажа, посилаючись на те, що присутні недоліки. По факту виїзду представників компанії, всі моменти були пояснені, обговорені і було зроблено додаткові регулювання. Об’єктивної причини для відмови оплати за проведений монтаж виявлено не було.
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
ДВЕРІ-Г*ВНО! - Отзывы о Фабрика Дверей РОДОС
Ну ми ж почали дзвонити головному монтажнику. Він сказав, що до нас прийде ще один з інспектором. Вони прийшли, через пару днів і вже з таким лицем: «що це ми щось тут видумуємо». Також розказав, що двері в нас Г*ВНО. Я йому кажу: «Щоб ми знали що так буде і двері в нас погані, ми б в іншому місці замовляли дешевші і різниці точно б не було…».
Він сказав, що все у нас «норма». Найцікавіше те, що навіть прораб сказав, що двері погано поставлені. Ми спеціально у вас замовляли і робили монтаж не з ОЛХ, а у вас, бо думали, що буде краще. Бо думали, що монтажники Родоса вміють ставити двері… Цей інспектор сказав, що головний набере завтра мене. Минув тиждень і він мені пише, що типу скидайте гроші на карту… Еммм, я питаю: «За що? За те що проблему не вирішили?». Він каже: «У вас все норма!». Так я грошей за монтаж і не оплатила, бо цей так само псіханув і написав «Гарного дня!». Ось так…
Коротше кажучи, я такого не очікувала, була більшої думки про вашу компанію. Шкода, що так вийшло. Рекомендувати вас не буду.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже шкода, що ви залишились такої думки.
Стосовно монтажної бригади, які не зв’язались з вами заздалегідь, приносимо вибачення.
Стосовно решти, відгук перебільшений. Дверні замки не комплектуються само різами і монтажник використовує відповідно до кольору замка: для замка в покритті хром – само різ хромований, для чорного замка – чорні саморізи і т.д. В вашому випадку для чорного замка монтажник використав чорні саморізи.
Монтаж дверних блоків проведено якісно. Незначні зазори в місцях прилягання дверного полотна до дверної коробки, обумовлені наявністю ущільнювача і якщо зробити більш щільне прилягання дверного полотна, то при закритті дверей доведеться прикладувати зусиль щодо зачинення дверей. Тому регулювання зроблене в оптимальному положенні.
Двері, які ви придбали дійсно з лінійки більш бюджетного сегменту, але їх ніхто (ні монтажник, ні представники фабрики) не називав, так як ви написали в відгуку. Незалежно від того це бюджетна лінійка чи ні ні всі дверні полотна і погонаж (коробки, лиштва та ін..) відповідають нормам Державних стандартів України, що зазначені в паспорті на виріб в тому числі щодо якості поверхні з закінченим лакофарбовим покриттям.
Дуже шкода, що ви залишились з негативним враженням. Це ваша думка, але вважаємо що відгук не є об’єктивним і занадто перебільшеним.
Ви не оплатили послуги монтажа, посилаючись на те, що присутні недоліки. По факту виїзду представників компанії, всі моменти були пояснені, обговорені і було зроблено додаткові регулювання. Об’єктивної причини для відмови оплати за проведений монтаж виявлено не було.