Анна Відгук додано 5 жовтня, 2023 год125 переглядів
Придбала наушники AirPods 2, замітила проблеми із кейсом (не тримав зарядку). Звернулась ж відразу до магазину, насамперед зазначу агресивний діалог із сторони сервісного менеджера за номер 0 (50) 704 07 04. У результаті діалогу завезла навушники в сервісний центр на діагностику (менеджер сказав, що діагностика займе 1-3 дні), але через відсутність майстра на роботі діагностика в мене зайняла 6 днів. Діагностика дефекту із навушниками не показала і єдиним вирішенням проблеми було повернення товару, так як 14 днів з дня покупки ще не пройшло. При поверненні товару, консультант в магазині сказав мені за подряпину на кейсі (яку я не замітила при покупці) і що через це, повернення можливе лише з уцінкою. І тут питання до магазину, на яке консультант мені не зміг надати відповідь, де гарантії, що цю подряпину поставили не в сервісному центрі, адже навушники там пробули майже тиждень чи те, що вони з моменту моєї покупки були нові? Адже проблема в мене з самого початку була і з кейсом, і на ньому як виявилось є подряпина, можливо просто магазин продає не новий товар? Якщо ви хочете отримати замість якісного придбаного товару: 1. Витрачені кошти на: курʼєрську доставку (150 гривень), уцінка товару (300 гривень) плюс витрачені кошти на дорогу до сервісного центру, з нього та до магазину. 2. Витрачені нерви та час То вам однозначно до цього магазину.
Покупка AirPods 2 - Відгуки про Estore.ua інтернет-магазин
У результаті діалогу завезла навушники в сервісний центр на діагностику (менеджер сказав, що діагностика займе 1-3 дні), але через відсутність майстра на роботі діагностика в мене зайняла 6 днів.
Діагностика дефекту із навушниками не показала і єдиним вирішенням проблеми було повернення товару, так як 14 днів з дня покупки ще не пройшло.
При поверненні товару, консультант в магазині сказав мені за подряпину на кейсі (яку я не замітила при покупці) і що через це, повернення можливе лише з уцінкою. І тут питання до магазину, на яке консультант мені не зміг надати відповідь, де гарантії, що цю подряпину поставили не в сервісному центрі, адже навушники там пробули майже тиждень чи те, що вони з моменту моєї покупки були нові? Адже проблема в мене з самого початку була і з кейсом, і на ньому як виявилось є подряпина, можливо просто магазин продає не новий товар?
Якщо ви хочете отримати замість якісного придбаного товару:
1. Витрачені кошти на: курʼєрську доставку (150 гривень), уцінка товару (300 гривень) плюс витрачені кошти на дорогу до сервісного центру, з нього та до магазину.
2. Витрачені нерви та час
То вам однозначно до цього магазину.
відгук
Коментарі до відгуку