Компания «Эпицентр К» - мощная национальная сеть строительно-хозяйственных гипермаркетов, стабильно развивается.
Первый гипермаркет национальной сети «Эпицентр-К» был открыт в 2003 году в Киеве. За 8 лет развития по всей Украине открыто 27 гипермаркетов, 21 в регионах и 6 в столице, где работают почти 15 тысяч человек.
Компания постоянно совершенствуется, улучшает...
детальніше
Робота відділу по замовленням по перерахунку - Відгуки про Епіцентр
Замовляю 2 холодильники та 2 морозильні камери, прошу розглянути можливість знижки (пояснюю що для переселенців купую).
Менеджер епіцентр телефонує мені, завіряє що дізнається за таку можливість і пере телефонує. Після цього зникає на 2 тижні. Через 2 тижні моїх зусиль і дзвінків на гарячу лінію, менеджера я не знаходжу і замовлення автоматично скасовуються (по суті ви втратили конверсію на 80000 грн але це не турбує нікого).
Я знову телефоную (в четверте) на гарячу лінію і там вже інший менеджер завіряє мене що це вже акційні ціни і знижка не можлива, а два тижні про це дізнатися чомусь було не можливо.
Поновлюю замовлення та купую по ціні з сайту. 19950 грн. з доставкою.
Частина 2. Замовлення – 18805947, 18805961
З нікому невідомих причин – неможливо оформити два холодильники в одному замовленні. Тому ви розбили їх в два і дали 2 рахунки на оплату. Рахунки були сплачені але випадково в коментарі ми вказали одне й те саме замовлення (номери цих замовлень не відповідають номерам в особистому кабінеті, це НЕЗРУЧНО).
Через це замовлення не відвантажили, а просто видалили з мого особистого кабінету на сайті. Без дзвінка, листа тощо. Просто видалили сплачене замовлення.
Частина 3. Замовлення – 18975805 та 19266553
А ось цей кейс це взагалі совок повний. Два сплачених замовлення не відправлялися більше 10 днів. Увага причина!!!! – я не відповів на емеіл хто буде отримувачем.
Тобто, я вказую в онлайн замовленні всі свої контакти, назву юр особи, єдрпо, сплачую його, а епіцентр не відправляє мені його бо я мав ще видивлятися від вас емеіл і відповісти на нього ОБОВ’ЯЗКОВО.
Подзвонити, уточнити (все те що вже зазначено і до того вже відправлялося), якісно обслужити – це не про вас.
Частина 4.
Холодильники, які мені не продавали два тижні через «дуже складну» процедуру з’ясування що знижка не можлива – о Боже диво, стали дешевше на сайті на 1000 грн. (18500 грн) одразу як мені їх прислали через місяць «боїв» з вашими співробітниками.
Тобто я вибивав їх силоміць у вас, а ви ще й забрали 2000 грн у людей, які втратили домівки.
Ми могли витратити їх на паливо для обігріву але ні. Дякую.
Частина 5.
Ваш особистий кабінет не має елементарних функцій, які є в стоковому опенкарті.
- Я не можу роздрукувати чек
- Я не бачу нарахування балів з конкретного замовлення
- Коли генерується рахунок на без готівку він вже з іншим номером замовлення який відрізняється від того, що в мене в кабінеті
- Ваші листи не містять номенклатури і я маю вести розслідування щодо якого замовлення лист так як він ще й з іншим номером
- Ваші менеджери не представляються в листуванні і взагалі не обов’язкові
Відтепер я максимально буду уникати ваші тц та буду відмовляти друзів мотивуючи вищевказаним.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку