Замовляли чохли даної компанії більше року тому. Спочатку на промі через посередника (як виявилось). При замовленні у посередника було обговорено і погоджено в переписці про чорну еко-шкіру та темно-сіру антару, прийшла світло-сіра антара (як потім виявилося, що антара без відтінків йде) + сіра екошкіра, тому зрозуміло, що відмовились від отримання (перше негативне враження - це якраз цей посередник, але він до відгуку відношення немає, тому деталей не буду розповідати). Після відмови з чоловіком зв'язався виробник EMC-Elegant, з'ясували в чому проблема, запропонували пошити чохли вже в правильному кольорі і замовити напряму в них, так і зробили. Чохли дійно прийшли в потрібному кольорі, але по факту як обіцялось, що вони ідеально сядуть, бо робляться по лекалам виробників (чи щось таке, точне формулювання не пам'ятаю пояснення) - не сіли. Тоді мені сказали, що з часом вони потягнуться трохи, так і має бути типу, і сядуть ідеально, а на деякі брижі взагалі не дали ніякого пояснення. По факту: усі брижі так і лишились через рік, передні сидіння все ще не сіли, тканина натягнута, тому відчуття, що ти в гамаку сидиш, а не в кріслі, ну і про невідповідні вирізи - тут і так ясно, що якщо воно вирізане неправильно, то воно не сяде ніколи як треба. Обслуговування: мого чоловіка забрали на службу, тому коли прийшли чохли я займалася ними сама. Машина нова, у мене ніколи ніякого досвіду ні з такими машинами (був тільки з ВАЗ 2104 і там чохли одягаєш легко і сам), ні з чохлами для них не було і тому для мене стало сюрпризом, що так просто ці чохли не одягнеш і, мало того, якщо машина на гарантії - це варто робити у представників виробника, бо якщо в інших – може злетіти гарантія. І коли я сказала, що про такі речі варто б попереджати клієнтів (тим паче, що рік випуску машини вони знали і вони прекрасно знали, що ні їхнього сайту ми не бачили, ні їхньої назви компанії по суті, бо замовляли до цього у посередника в якого немає ніякої інфо про взагання чохлів, тому і інфо про них ніякої не шукали і не читали) - мені прилетіло, що якщо ви замовляєте чохли, то маєте бути готові до того як їх і де треба одягати і взагалі, що мені "постійно щось не так, то не такий колір, то вдягати їх не так просто".....я, напевно, мала народитися з цими знаннями? Отака відповідь мене добила просто. І взагалі вся подальша розмова була така наче я з бабкою на базарі десь дискутувала, а не з представником виробника чохлів номер 1.
Результат: чохлами користуємось, бо альтернативи немає, банально немає грошей на те, щоб купити нові нормальні чохли. Користуватись ними можна, якщо не звертати уваги на доволі помітні і відчутні недоліки. Зовнішній вигляд з усіма цими недоліками і (особливо) витрачені нерви на таке обслуговування заявленій вартості не відповідає. Точно не радитиму дану компанію і якщо в мене хтось напряму запитає чи варто тут замовляти чохли - скажу "воно того не варте". Відое, щоб показати чохли-гамаки на передньому сидінні не завантажується, по фото зрозуміти це важко.
Вітаємо Олена. З приводу Вашого відгуку. Дійсно, багато клієнтів чомусь вважають, що модельні авточохли це просто. Накинули на сидіння і все. Хоча технологія правильної установки непроста. І для отримання класного результату треба матеріал відпарювати, правильно встановлювати, за необхідності на місці робити прорізи тощо. Це знає кожен установщик будь-якого виробника авточохлів, але не кожен автовласник. І задача продавця донести ці нюанси клієнту. На нашому сайті детально описані моменти з приводу установки, є відеоінструкція, також вказані моменти з приводу гарантії які треба погоджувати з дилером. Нам прикро, що Ви скоріше за все потрапили спочатку до недобросовісного продавця. Який з Вами не погодив всі ці питання. Наш установщик за день в середньому встановлює чохли на 2 авто. Тобто 3-4 години йде на якісну установку. Щодо якості посадки наших чохлів за умови правильної установки - можете переглянути наші соцмережі. Там ми щодня публікуємо установки наших клієнтів. Ось для прикладу встановили схожу модель чохла на новенький Duster.
Вітаю! Дякую за інформацію. На даний момент Ваші соцмережі мені не потрібні і фото на них також, у мене теж не старий Duster - 2022 року випуску, сидять не так, тобто є реальний приклад, який я бачу кожного дня, встановлювали їх у дилера. Відповідь дуже проста стосовно того чому багато хто думає, що встановлювати чохли такі просто - банально не знають цієї інфо, бо ніколи не мали з цим досвіду і це нормально. І правда, що обов'язок продавця донести всю цю інфо клієнту. Жодна інформація з тієї, що Ви навели або є на сайті не була доведена мені ні посередником (про цього я мовчу взагалі), ні Вашим працівником, на жаль, навіть сайт я потім сама знайшла. Коли Ваш представник дізнався, що я не маю розуміння як це все працює - варто було написати, наприклад, "Шкода, що Ви не мали змоги знайти цю інформацію (чи там, що просто не мали цієї інфо, чи що Вам не була ця інфо донесена", ось усі деталі стосовно встановлення наших чохлів https://emc-elegant.com/services/vstanovlennya-avtochokhliv. Якщо виникнуть додаткові питання чи буде щось не зрозуміло - звертайтесь, я допоможу.", оскільки знав мою ситуацію, а замість цього написав мені "якщо ви замовляєте модельні чохли, то маєте бути готовими до того, як їх встановлювати", "вам постійно щось не так" і інші коменарі. Це спілкування не рівня компанії-виробника авточохлів номер 1 в країні. Якщо на ті нюанси пошиття і посадки ще можна якось закрити очі (припустимо, що їх ще й встановили не так як треба, не розпарили, не розрізали і т.д.), бо користуватися чохлами таки реально (хоча ще раз би подумала чи відповідає вартість результату), то як клієнт я до Вас не повернуся саме через таке обслуговування і нікому не пораджу компанію, відповідно.
Є питання стосовно додаткових розрізів: зрозуміло і цікаво, дякую, але хто і як має обробити край розрізаної тканини? Чи його можна залишити не обробленим? Бо в моєму випадку, наприклад, там не просто розріз треба робити, а виріз потрібної форми і розміру.
Розуміємо Вашу позицію. І просимо вибачення за незручності у спілкуванні. Нам дійсно прикро, що так вийшло. Візьмемо до уваги. З приводу установки в дилера - в більшості випадків вони не мають необхідних навичок та банально досвіду в установці авточохлів. Не знають багатьох технічних моментів. Адже працівники офіційних сервісів зазвичай працюють по заготовленим технічним регламентам. Яких в них на установку авточохлів банально немає. З приводу питань по розрізам. Все залежить від місця розрізу та ситуації. Якщо це штатна операція, яка передбачена процесом установки - тоді самостійно. Якщо це виправлення в результаті неспівпадіння то краще щоб це робив спеціаліст. Важко так сказати дистанційно. Якщо цікавить - в нас є партнери в багатьох містах по установці авточохлів. Можемо за потребою надати контакти.
Дякую за відповідь. Інфо стосовно того, що у дилера зазвичай не знають усіх технічних нюансів встановлення чохлів для мене також нова, Ваш працівник це не доніс мені також, хоча я говорила, що будемо встановлювати чохли у дилера, коли прийняла рішення. На сайті цієї інфо я також не бачу, можливо, я щось пропустила?
Стосовно розрізу, думаю, в моєму випадку якраз неспівпадіння (два фото в моєму відгуку, де проблему обведено червоним кольором). Дайте контакти партнерів в місті Суми (поки що не знаю, коли саме повернуся, але тільки там буде час нас це). Вони зможуть і розрізати і обробити край тканини в разі потреби? Чи просто проконсультувати стосовно того що краще з цим зробити?
Ну і, звісно ж, за це все треба буде заплатити додатково...
Нажаль ми не знаємо яка кваліфікація в дилерських працівників. Тому і не можемо вказувати цю інформацію на сайті. З приводу установки. По базі саме в Сумах партнерів ще не маємо. Поруч є в Харкові, Полтаві, Чернігові. Можливо по справах там буваєте. Контакти можемо відправити в приватні повідомлення. Можете написати нам на сайті або в соцмережах.
Дякую! Якщо буду в цих містах і знатиму, що буде час на справи особисті - напишу, але це навряд, на жаль.
А стосовно дилерів і їх кваліфікації - варто на сайті просто вказати, що якщо чохли встановлюють не партнери, то обіцяну якість посадки чохлів компанія гарантувати не може, щоб люди мали повну інформацію щодо усіх умов і могли оцінити чи готові вони замовляти чохли враховуючи усі ці умови і нюанси.
Не сіли як обіцялось, рівень консультації і обслуговування бажає кращого - Відгуки про EMC-Elegant
Обслуговування: мого чоловіка забрали на службу, тому коли прийшли чохли я займалася ними сама. Машина нова, у мене ніколи ніякого досвіду ні з такими машинами (був тільки з ВАЗ 2104 і там чохли одягаєш легко і сам), ні з чохлами для них не було і тому для мене стало сюрпризом, що так просто ці чохли не одягнеш і, мало того, якщо машина на гарантії - це варто робити у представників виробника, бо якщо в інших – може злетіти гарантія. І коли я сказала, що про такі речі варто б попереджати клієнтів (тим паче, що рік випуску машини вони знали і вони прекрасно знали, що ні їхнього сайту ми не бачили, ні їхньої назви компанії по суті, бо замовляли до цього у посередника в якого немає ніякої інфо про взагання чохлів, тому і інфо про них ніякої не шукали і не читали) - мені прилетіло, що якщо ви замовляєте чохли, то маєте бути готові до того як їх і де треба одягати і взагалі, що мені "постійно щось не так, то не такий колір, то вдягати їх не так просто".....я, напевно, мала народитися з цими знаннями? Отака відповідь мене добила просто. І взагалі вся подальша розмова була така наче я з бабкою на базарі десь дискутувала, а не з представником виробника чохлів номер 1.
Результат: чохлами користуємось, бо альтернативи немає, банально немає грошей на те, щоб купити нові нормальні чохли. Користуватись ними можна, якщо не звертати уваги на доволі помітні і відчутні недоліки. Зовнішній вигляд з усіма цими недоліками і (особливо) витрачені нерви на таке обслуговування заявленій вартості не відповідає. Точно не радитиму дану компанію і якщо в мене хтось напряму запитає чи варто тут замовляти чохли - скажу "воно того не варте".
Відое, щоб показати чохли-гамаки на передньому сидінні не завантажується, по фото зрозуміти це важко.
відгук
Коментарі до відгуку
Є питання стосовно додаткових розрізів: зрозуміло і цікаво, дякую, але хто і як має обробити край розрізаної тканини? Чи його можна залишити не обробленим? Бо в моєму випадку, наприклад, там не просто розріз треба робити, а виріз потрібної форми і розміру.
Стосовно розрізу, думаю, в моєму випадку якраз неспівпадіння (два фото в моєму відгуку, де проблему обведено червоним кольором). Дайте контакти партнерів в місті Суми (поки що не знаю, коли саме повернуся, але тільки там буде час нас це). Вони зможуть і розрізати і обробити край тканини в разі потреби? Чи просто проконсультувати стосовно того що краще з цим зробити?
Ну і, звісно ж, за це все треба буде заплатити додатково...
А стосовно дилерів і їх кваліфікації - варто на сайті просто вказати, що якщо чохли встановлюють не партнери, то обіцяну якість посадки чохлів компанія гарантувати не може, щоб люди мали повну інформацію щодо усіх умов і могли оцінити чи готові вони замовляти чохли враховуючи усі ці умови і нюанси.