Замовлення "Роутер Про" - знущання над абонентом - Відгуки про Домашній інтернет Київстар

Домашній інтернет Київстар
Украина, Київ Відгук додано 3 серпня, 2018 год 359 переглядів
23.07.18 замовив послугу «Роутер про».В той же день передзвонили, призначили прихід спеціаліста з установки на наступний день,обумовили час.Але ніхто не прийшов і навіть не передзвонив, не попередив про відміну візиту.На мої неодноразові дзвінки у службу підтримки відповідь була одна: «ми передамо Вашу інформацію, Вам передзвонять, чекайте».Але ніхто не дзвонив.Нарешті, на наступний день передзвонили, вибачились, призначили нову дату візиту спеціаліста (на 27.07.18).Але історія повторилась, тільки вже на наступний день ніхто не передзвонював, не вибачався і не призначав нових дат.Став звертатись не тільки у підтримку, але й писати на сторінці КС у Фейсбуці.Там відповіли, що за моїм особовим рахунком складено скаргу, і новий термін виконання заявки – 01.08.18. Але все повторилось, як і раніше.Знов написав повідомлення через Фейсбук.Відповіли, що новий термін виконання заявки – 03.08.18 до 18.00. Задав запитання у чому причина такої ситуації – у відповідь мовчанка.Передзвонив у службу підтрики домашнього інтернету ( на номер 460) – дуже пошкодував, що не записав розмову з оператором, це був просто шедевр ! Замість відповісти на моє запитання щодо роутера, він спробував «втюхати» мені домашнє телебачення від Київстар ! Коли ж я сказав,що мене це не цікавить, він підтвердив останню призначену дату виконання заявки по роутеру – 03.08.18.Йому я теж задав запитання у чому причина кількаразового неприходу спеціаліста та переносу дати виконання заявки.Відповідь: «ммм… ну напевне якась причина є… так просто цього б не робили…».Запитав,як мені зв`язатись безпосередньо зі спеціалістом чи керівником служби, яка займається установкою роутерів.Відповідь: «ммм… у нас їх контактів немає…напевне ніяк…».Просто цирк – інших слів нема.Сьогодні маємо 03.08.18, 18.00 вже минуло. Як ви вже напевне здогадались – ні роутера, ні представника Київстар, ні бодай якихось повідомлень від Київстар нема… Знову написав у групі на Фейсбук – призначили чергову (П`ЯТУ !!! і то орієнтовну) дату виконання заявки - 07.08.18.Причин такої ситуації ніхто не пояснює. Київстар, вам просто наплювати на абонентів чи вирішили познущатися над ними ?




Коментарі до відгуку

Юрий (Украина, Дніпро́) 21 серпня, 2018 год
Согласен с автором. Мне так подключали интернет. Водили хоровод 2 недели, а потом через 2 месяца выяснилось, что в доме не было свободного порта!!!

Сотрудники Киевстара очень удивлялись, что я не хочу к ним подключаться, 2.5 месяца спустя...


Домашній інтернет Київстар
Всі відгуки

1.2 5
761 відгук / 87159 переглядів
Домашній інтернет Київстар
Домашній інтернет Київстар

Інтернет-провайдери
Интернет-провайдер MyNet
Интернет-провайдер MyNet

Рейтинг: 1.3
7 відгуків
RX-NAME.UA
RX-NAME.UA

Рейтинг: 4.8
26 відгуків
Интернет провайдер Sunline
Интернет провайдер Sunline

Рейтинг: 3.8
16 відгуків
WESTELECOM интернет провайдер
WESTELECOM интернет провайдер

Рейтинг: 5
198 відгуків
Triolan
Triolan

Рейтинг: 1.7
490 відгуків
Компания Фринет (ТМ «О3»)
Компания Фринет (ТМ «О3»)

Рейтинг: 4.9
1210 відгуків
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua / Бигль юа

Рейтинг: 2.1
387 відгуків
Maximum-Net
Maximum-Net

Рейтинг: 2
104 відгука
Vega Telecom
Vega Telecom

Рейтинг: 5
1889 відгуків
Интернет-провайдер FAUST (ФАУСТ)
Интернет-провайдер FAUST (ФАУСТ)

Рейтинг: 4.6
125 відгуків