Маю негативний досвід користування інтернетом. Інтернет не працює більше 10 днів (причина - пошкодження провода). Із представниками кол-центру говорила більше 20 разів. Враження - крайне негативне. Через відсутність можливості подати скаргу, поговорити із керівництвом - ваші заявки можуть закривати без вирішення проблеми, відтерміновуючи час вирішення проблеми (кожна нова заявка + 3-5 днів на розгляд питання). Кол-центр не зацікавлений у вирішенні Вашого питання . Вони зацікавлені швидше закінчити розмову. Декілька представників кол-центру просто скидали трубку, при спробі хоча б дізнатись, на якому етапі вирішення проблеми. За можливості - шукайте інших провайдерів, якщо хочете зберегти свої нерви.
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Якість інтернету
Швидкість вирішення проблем користувачів
Відсутність взаємодії кол-центру (підтримки) із техніками.
Найгірший провайдер - Відгуки про Домашній інтернет Київстар
Інтернет не працює більше 10 днів (причина - пошкодження провода).
Із представниками кол-центру говорила більше 20 разів. Враження - крайне негативне. Через відсутність можливості подати скаргу, поговорити із керівництвом - ваші заявки можуть закривати без вирішення проблеми, відтерміновуючи час вирішення проблеми (кожна нова заявка + 3-5 днів на розгляд питання). Кол-центр не зацікавлений у вирішенні Вашого питання . Вони зацікавлені швидше закінчити розмову. Декілька представників кол-центру просто скидали трубку, при спробі хоча б дізнатись, на якому етапі вирішення проблеми.
За можливості - шукайте інших провайдерів, якщо хочете зберегти свої нерви.
відгук
Коментарі до відгуку