Man Відгук додано 11 листопада, 2022 год39 переглядів
Вітаю. Вирішив все такі поділитися своїм опитом- може комусь це збереже віддалену роботу, або подивитись футбол..
Користуюсь зв’язком Київстар- почали дзвонити пропонувати домашній інтернет підключити- все безкоштовно, бо входить в ваш тариф. В решті решт, погодився.. ніби економія вже добре. 3.11. Майстер приїхав швидко, вчасно, за 5 хв відрізав поточного провайдера- підключив, все працює- але попередив ще треба зїднати з сім. Ок, набираю оператора, робимо заявку- три години в опрацюванні, максимум після полуночі. Не працює.. Пишу в живий чат- проблема є блок, хоча гроші на рахунку є дивно каже.. направлю запит у тех відділ.. ок 7.11. Вже йду в магазин- запитати.. кажуть заявка подана- чекайте до полуночі)) Далі намагаюся з’ясувати пару днів в усіх підтримках Киїстар- в якому стані підключення??? Де просто ніхто не може дати відповідь.. 11.11. Йду знову в магазин Київстар- кажуть чекайте.. технічні проблеми..
Ввечері ще не втратив надію.. набираю на 460 до вже знайомих роботів, в мене вже не має пунктів для вибору.. Пропонують безкоштовно 1000 МБ на три дні.. натискаєш - підтвердити.. І у відповідь-«послуга не працює».. Не очікував від такої передової компанії, проблем підключити абонента за тиждень.. Дивлюся інших провайдерів.. Нехай вам щастить!
Переваги:
+ живі оператори, чудові
Недоліки:
- окрім очікування не потрібної інформації від роботів, ще і не немає твого питання, та рішення проблеми.
Безкоштовне ВІДКЛЮЧЕННЯ від Інтернету допоможе Київстар - Відгуки про Домашній інтернет Київстар
Користуюсь зв’язком Київстар- почали дзвонити пропонувати домашній інтернет підключити- все безкоштовно, бо входить в ваш тариф. В решті решт, погодився.. ніби економія вже добре.
3.11.
Майстер приїхав швидко, вчасно, за 5 хв відрізав поточного провайдера- підключив, все працює- але попередив ще треба зїднати з сім.
Ок, набираю оператора, робимо заявку- три години в опрацюванні, максимум після полуночі. Не працює.. Пишу в живий чат- проблема є блок, хоча гроші на рахунку є дивно каже.. направлю запит у тех відділ.. ок
7.11. Вже йду в магазин- запитати.. кажуть заявка подана- чекайте до полуночі))
Далі намагаюся з’ясувати пару днів в усіх підтримках Киїстар- в якому стані підключення??? Де просто ніхто не може дати відповідь..
11.11. Йду знову в магазин Київстар- кажуть чекайте.. технічні проблеми..
Ввечері ще не втратив надію.. набираю на 460 до вже знайомих роботів, в мене вже не має пунктів для вибору.. Пропонують безкоштовно 1000 МБ на три дні.. натискаєш - підтвердити.. І у відповідь-«послуга не працює»..
Не очікував від такої передової компанії, проблем підключити абонента за тиждень..
Дивлюся інших провайдерів..
Нехай вам щастить!
відгук
Коментарі до відгуку