Сергій Відгук додано 25 жовтня, 2022 год5 переглядів
Відключився інтернет, і хоч у стіну бийся - ні технічної підтримки, ні звязку з провайдером, ні інформації від провайдера, чому саме зник інтернет. Найбільша проблема цього провайдера - повне відгородження від спілкування зі своїми клієнтами. Дають спілкуватися лише у телеграмі з неймовірно тупим ботом Зоряною, або з не менш тупорилим ботом за номером 466. Ні та, ні інша не спроможні дати хочаб якусь корисну інформацію, лише елементарні стандартні відповіді які нікому нічим не допоможуть. "Перезавантажте роутер", "перезавантажте комп'ютер", ітд. Останнім кроком до встановлення повного бар'єру між користувачами і провайдером стало відключення форума, де можна було хочаб якусь корисну інформацію від користувачів отримати (саме від користувачів, не від провайдера!). Не розумію коли наступив той переломний момент, коли Київстар став таким недолугим, жахливим провайдером...
Переваги:
Одночасна оплата за інтернет+ТВ+мобільний.
Недоліки:
-Повне відгородження тупими ботами від користувачів.
-Неможливість з'ясувати в чому причина відключення домашнього інтернета.
Неприпустиме відношення до клієнтів. - Відгуки про Домашній інтернет Київстар
Дають спілкуватися лише у телеграмі з неймовірно тупим ботом Зоряною, або з не менш тупорилим ботом за номером 466. Ні та, ні інша не спроможні дати хочаб якусь корисну інформацію, лише елементарні стандартні відповіді які нікому нічим не допоможуть. "Перезавантажте роутер", "перезавантажте комп'ютер", ітд. Останнім кроком до встановлення повного бар'єру між користувачами і провайдером стало відключення форума, де можна було хочаб якусь корисну інформацію від користувачів отримати (саме від користувачів, не від провайдера!).
Не розумію коли наступив той переломний момент, коли Київстар став таким недолугим, жахливим провайдером...
відгук
Коментарі до відгуку