Юрій Відгук додано 2 червня, 2022 год76 переглядів
задзвонили, запропонували пільговий тариф. Домовились на кінець місяця. Відмовився від "Волі"(мав знижку!) і дав згоду з 1.06 на підключення до КС. Потім прийшли хлопці-техніки РЕМОНТУВАТИ інтернет. Про підключення нічого не чули. Добре, що зі старих часів був їхній кабель. Підключили і сказали переказати на свій рахунок суму тарифу. Прийшла СМС, де Кстар просив переказати суму повного тарифу (225грн). Задзвонив оператору- записав звернення- скаргу. Ще написав повідомлення у ФБ- там відповіли, що вже є моє зверення по іншому каналу- "чекайте!". Чекаю добу. Ні смс, ні дзвінків. Працюю через точку дотупe в телефоні(life). Отаке.
деяка кумедність ситуації в тому, що Кстар СМСкою оперативно повідомив, що мою проблему вирішили(тобто відновили зв'язок-відремонтували) і подякував за співпрацю. За тонкий гумор можна поставити 5 балів
"кинули" свідомо, чи ліва рука не знає, що робить права? - Відгуки про Домашній інтернет Київстар
відгук
Коментарі до відгуку