Від початку місяця немає інтернету. Звернувся на гарячу лінію, сказали, що передали звернення технічній службі. Тоді прийшло повідомлення від Київстару з зазначеним крайнім терміном розгляду мого звернення датованим 06.01.2022. Шостого січня прийшло повідомлення, що новий крайній термін 13 січня, а 13 січня(сьогодні) прийшло повідомлення, що новий термін розгляду заяви - 23 січня. На гарячій лінії годують обіцянками, а інтернету за який я плачу вже немає майже 2 тижні. Перейшов до іншого провайдера. Київстар - не можу рекомендувати нікому, можу тільки порадити не користуватися послугами цього провайдера.
Не рекомендую користуватися послугами цього провайдера. - Відгуки про Домашній інтернет Київстар
Перейшов до іншого провайдера. Київстар - не можу рекомендувати нікому, можу тільки порадити не користуватися послугами цього провайдера.
відгук
Коментарі до відгуку