Замовлення оформлювала через сайт delva.store, а подальше спілкування відбувалося через Instagram @delva.boutique. Після оплати зі мною кілька днів ніхто не виходив на звʼязок, відправлення не було. Статус замовлення доводилося зʼясовувати самостійно. У відповідь я отримувала різні та суперечливі пояснення: то «є нюанси», то «відправимо сьогодні», то «курʼєр уже забрав», при цьому накладної не надавали, а частина моїх повідомлень залишалася без... Читати відгук Замовлення оформлювала через сайт delva.store, а подальше спілкування відбувалося через Instagram @delva.boutique.
Після оплати зі мною кілька днів ніхто не виходив на звʼязок, відправлення не було. Статус замовлення доводилося зʼясовувати самостійно. У відповідь я отримувала різні та суперечливі пояснення: то «є нюанси», то «відправимо сьогодні», то «курʼєр уже забрав», при цьому накладної не надавали, а частина моїх повідомлень залишалася без відповіді.
Через таку плутанину, відсутність чіткої комунікації та ігнорування питань я вирішила відмовитися від замовлення ще до фактичної відправки, але моє прохання не було прийняте.
Коли товар усе ж надійшов, зʼясувалося, що він не відповідає розмірній сітці, зазначеній на сайті: комплект виявився суттєво меншим, ніж зазначено у розмірній сітці для цього розміру.
Під час звернення щодо повернення коштів замість спокійного вирішення ситуації я зіткнулася з: – суперечливими відповідями; – перекладанням відповідальності на клієнта; – спробами тиску та маніпуляцій; – вимогами видалити відгуки або «визнати неправоту» ще до розгляду питання повернення.
Мій досвід показав відсутність нормальної комунікації та клієнтоорієнтованого сервісу. Пишу цей відгук, щоб інші покупці могли заздалегідь розуміти, з чим можуть зіткнутися при замовленні в Delva Boutique.
Відгук залишаю саме про Delva Boutique (delva.store, Instagram @delva.boutique), щоб його було легше знайти іншим покупцям.
Неприємний досвід покупки в Delva Boutique
Після оплати зі мною кілька днів ніхто не виходив на звʼязок, відправлення не було. Статус замовлення доводилося зʼясовувати самостійно. У відповідь я отримувала різні та суперечливі пояснення: то «є нюанси», то «відправимо сьогодні», то «курʼєр уже забрав», при цьому накладної не надавали, а частина моїх повідомлень залишалася без... Читати відгук Замовлення оформлювала через сайт delva.store, а подальше спілкування відбувалося через Instagram @delva.boutique.
Після оплати зі мною кілька днів ніхто не виходив на звʼязок, відправлення не було. Статус замовлення доводилося зʼясовувати самостійно. У відповідь я отримувала різні та суперечливі пояснення: то «є нюанси», то «відправимо сьогодні», то «курʼєр уже забрав», при цьому накладної не надавали, а частина моїх повідомлень залишалася без відповіді.
Через таку плутанину, відсутність чіткої комунікації та ігнорування питань я вирішила відмовитися від замовлення ще до фактичної відправки, але моє прохання не було прийняте.
Коли товар усе ж надійшов, зʼясувалося, що він не відповідає розмірній сітці, зазначеній на сайті: комплект виявився суттєво меншим, ніж зазначено у розмірній сітці для цього розміру.
Під час звернення щодо повернення коштів замість спокійного вирішення ситуації я зіткнулася з:
– суперечливими відповідями;
– перекладанням відповідальності на клієнта;
– спробами тиску та маніпуляцій;
– вимогами видалити відгуки або «визнати неправоту» ще до розгляду питання повернення.
Мій досвід показав відсутність нормальної комунікації та клієнтоорієнтованого сервісу. Пишу цей відгук, щоб інші покупці могли заздалегідь розуміти, з чим можуть зіткнутися при замовленні в Delva Boutique.
Відгук залишаю саме про Delva Boutique (delva.store, Instagram @delva.boutique), щоб його було легше знайти іншим покупцям.