На сайт de-max.com.ua вибрала холодильник вбудований та посудомийку у нове помешкання. В телефонному режимі (дзвінок+вайбер на мобільний вказаний на сайті) консультат запропонував інші моделі. Зараз я розумію, що інформація на сайті про наявність не відповідає дійсності.
Оплатила повністю на картку, яку надав продавець. Зараз з'ясувала, що власниця рахунку Остапюк Валентина Миколаївна не є зареєстрована як особа, що веде жоден вид підприємницької діяльності.
Відправляти продавець НП не хотів, запропонував приватного перевізника, який їхав попутньо з Нововолинська до Львова.
Уточнювала про гарантію - декларовано 6 місяців. Холодильник ввімкнули для перевірки перед монтажем у меблі. За добу не охолодився. Повідомила продавця, відповідь - " не може бути". Надіслала відео про декілька спроб, реакція відсутня. У телефонному режимі продавець сказав, що: - поломка швидше за все виникла при транспортуванні (!) - "викличте собі у Львові майстра, на олх багато" - для діагностики потрібно за власний кошт привезти\відправити холодильник в Нововолинськ на адресу майстра ( бо він цим не займається). У разі передачі холодильника в ремонт в Нововолинськ відмовився надавати будь-які документи про отримання чи повернути кошти - нецензурна лексика
При огляді холодильника на задній стінці виявлено надпис маркером - " недомороживает"....
Однозначно шахрайство
Зараз питання в процесі вирішення, залучили відповідні державні органи.
Наша помилка - не прочитали відгуки про продавця перед купівлею. Бережіть свої нерви і кошти.
Переваги:
відсутні
Недоліки:
1. інформація на сайті про наявність техніки не відповідає дійсності
2. техніка не проходить передпродажну перевірку, стан технічний незадовільний
3. продавець не надає підтверджуючих документів про купівлю, здійснює незареєстровану підприємницьку діяльність
4. гарантійні зобов'язання не підтримуються
5. на звернення реагує хамством, використовує нецензурну лексику
Недобросовісний продавець - Відгуки про de-max.com.ua інтернет-магазин
В телефонному режимі (дзвінок+вайбер на мобільний вказаний на сайті) консультат запропонував інші моделі. Зараз я розумію, що інформація на сайті про наявність не відповідає дійсності.
Оплатила повністю на картку, яку надав продавець. Зараз з'ясувала, що власниця рахунку Остапюк Валентина Миколаївна не є зареєстрована як особа, що веде жоден вид підприємницької діяльності.
Відправляти продавець НП не хотів, запропонував приватного перевізника, який їхав попутньо з Нововолинська до Львова.
Уточнювала про гарантію - декларовано 6 місяців. Холодильник ввімкнули для перевірки перед монтажем у меблі. За добу не охолодився. Повідомила продавця, відповідь - " не може бути". Надіслала відео про декілька спроб, реакція відсутня. У телефонному режимі продавець сказав, що:
- поломка швидше за все виникла при транспортуванні (!)
- "викличте собі у Львові майстра, на олх багато"
- для діагностики потрібно за власний кошт привезти\відправити холодильник в Нововолинськ на адресу майстра ( бо він цим не займається). У разі передачі холодильника в ремонт в Нововолинськ відмовився надавати будь-які документи про отримання чи повернути кошти
- нецензурна лексика
При огляді холодильника на задній стінці виявлено надпис маркером - " недомороживает"....
Однозначно шахрайство
Зараз питання в процесі вирішення, залучили відповідні державні органи.
Наша помилка - не прочитали відгуки про продавця перед купівлею. Бережіть свої нерви і кошти.
відгук
Коментарі до відгуку