Мабуть найжахливіше відношення до клієнтів в "брабрабра". Купувала собі бюст перед новим роком через інтернет магазин брабрабра. Коли отримала відправлення, коробочка була красива, але сам бюст не відповідав описам зазначеним на сайті, це був пушап, але такого "пушапіщща" навіть не бачила, це бюст-накладні груди. Я його повернула через 5 днів, мені надіслали сертифікат на 75% вартості, який неможливо використати. Консультант, якому телефіонувала за допомогою, сама не знає, чому сертифікат не підтягується. Так я втратила свої кошти. Буду десятою дорогою обходити цей магазин і всіх попереджати! Жалію, що відгуки спочатку не почитала!
Ми маємо лише одну модель з таким великим пуш-апом, в описі якої вказуємо, що це 3D пуш-ап. Дуже прикро, що дана модель не підійшла😢
Згідно із законодавством України натільна білизна не підлягає обміну чи поверненню, та наша головна ціль - комфорт наших дівчат. Ми розуміємо, що не завжди вдається підібрати комфортну модель в режимі онлайн, саме тому розробили сервіс Повернення, за яким є змога повернути бра і отримати кошти у вигляді електронного сертифіката та підібрати інший розмір, модель або товар.
Наш відділ турботи плідно працює щодня з 9:00 до 21:00, аби надавати відповіді та допомогу за будь-яких питань, дуже просимо зателефонувати на нашу гарячу лінію, аби ми мали змогу розібратись у ситуації та з’ясувати чому дівчата не змогли допомогти з використанням Вашого сертифікату. Звісно, якщо нами була допущена помилка ми виправимо ситуацію та зробимо все, аби допомогти Вам використати Ваш сертифікат😇
Нікому не рекомендую brabrabra - Відгуки про brabrabra
відгук
Коментарі до відгуку
Ми маємо лише одну модель з таким великим пуш-апом, в описі якої вказуємо, що це 3D пуш-ап. Дуже прикро, що дана модель не підійшла😢
Згідно із законодавством України натільна білизна не підлягає обміну чи поверненню, та наша головна ціль - комфорт наших дівчат. Ми розуміємо, що не завжди вдається підібрати комфортну модель в режимі онлайн, саме тому розробили сервіс Повернення, за яким є змога повернути бра і отримати кошти у вигляді електронного сертифіката та підібрати інший розмір, модель або товар.
Наш відділ турботи плідно працює щодня з 9:00 до 21:00, аби надавати відповіді та допомогу за будь-яких питань, дуже просимо зателефонувати на нашу гарячу лінію, аби ми мали змогу розібратись у ситуації та з’ясувати чому дівчата не змогли допомогти з використанням Вашого сертифікату. Звісно, якщо нами була допущена помилка ми виправимо ситуацію та зробимо все, аби допомогти Вам використати Ваш сертифікат😇