Националисты! Кто зарегистрирован на русском языке или пишет на русском, "пролетает" во всех акциях и программах. Но когда приходишь отдавать деньги, тогда им похер на каком языке говорит человек. Цель одна - бабло! Твари!
Доповню свій відгук: шахраї! У підтримці розповідають, що сертифікат Метро був надісланий у Вайбер, а по факту його ніде немає, ні у пошті, ні у вайбері, ні у телеграмі, ні в смс. Поверніть списані бали!
Було не донараховано бали при купівлі в інтернет магазині партнері програми лояльності. Оформив заявку на гарячій лінії. Надіслав всі необхідні документи. Відповіді ніякої. Перетелефонував на гарячу лінію знову, відповідь: очікуйте, можливо вам донарахують, можливо ні. Можливо повідомлять. можливо ні. Хочете дзвоніть ще і питайте, не хочете, то нам навіть легше! і тому подібне. Купа тексту і ніякої конкретики. Це вже... Читать отзыв Було не донараховано бали при купівлі в інтернет магазині партнері програми лояльності. Оформив заявку на гарячій лінії. Надіслав всі необхідні документи. Відповіді ніякої. Перетелефонував на гарячу лінію знову, відповідь: очікуйте, можливо вам донарахують, можливо ні. Можливо повідомлять. можливо ні. Хочете дзвоніть ще і питайте, не хочете, то нам навіть легше! і тому подібне. Купа тексту і ніякої конкретики. Це вже не вперше не донарахування балів. Кожен раз нуль реакції. Ні одного разу ніхто не повідомив про результат. Хоч якісь. Категорично нікому не рекомендую дану програму.
Доброго вечора. Сьогодні заїхав на Вашу заправку хотів використати бонуси. Дівчина повідомила що один бал одна гривня. Було взято товару на суму 698 грн. 462 бала до сплати 236 грн. Сказали доплатить 620 грн.
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.
Вітання! Ви можете детальніше ознайомитись із умовами оформлення картки Visa Fishka від Райфу на нашому сайті https://myfishka.com - Партнери - Raiffeisen Bank. У випадку виникнення запитань - прохання детальніше описати суть вашого звернення на робочу скриньку [email protected]
Fishka Online обіцяє кешбек від онлайн покупок на різних торгових площадках. На практиці з 20 замовлень кешбек отриманий лише за 2 найдешевші, останні висять в статусі "у резерві" вже більше півроку. Підтримки вважайте просто не існує (онлайн чату немає, відповідь на звернення - 2 тижні, телефонна підтримка - це окрема тема для обговорення). Все що там відповіли: "А нам з... Читать отзыв Fishka Online обіцяє кешбек від онлайн покупок на різних торгових площадках. На практиці з 20 замовлень кешбек отриманий лише за 2 найдешевші, останні висять в статусі "у резерві" вже більше півроку. Підтримки вважайте просто не існує (онлайн чату немає, відповідь на звернення - 2 тижні, телефонна підтримка - це окрема тема для обговорення). Все що там відповіли: "А нам з іншого боку не підтверджують". В той же час на інших подібних сервісах виплати проходять в 90-100% випадках. Так що, інакше, як шахрайство я цей сервіс не розцінюю. НЕ РЕКОМЕНДУЮ з ними взагалі мати справ. Ваші кошти підуть в іншому напрямку, ніж ви плануєте
Вітання, Дмитро! Нам прикро, що у вас склалась така думка. Бали за покупку нараховуються впродовж 90 днів після її підтвердження та отримання, якщо були дотримані всі умови, вказані безпосередньо до кожного інтренет-магазину в описі, а за бронювання житла на сервісах типу Booking - протягом 90 днів з моменту проживання.
Якщо пройшло більше зазначеного терміну, а бали не нараховані, для перевірки ми просимо надати нам наступну інформацію: • № картки Fishka або номер вашого мобільного телефону • дату покупки • номер замовлення • суму замовлення • копію чеку про оплату та отримання замовлення та скрін мейлу про підтвердження замовлення від інтернет-магазину • посилання на товар (якщо покупка була здійснена в AliExpress). Цю інформацію ви можете надіслати в чат-боті Fishka, де є зв'язок з оператором 24/7, або ж на нашу електронну скриньку [email protected].
На протяжении года я по мелочи покупал автогаз в т.н. "кошелёк топлива" в приложении. Т.к. я сейчас не в Украине и в ближайшее время возвращаться не собираюсь, то 18.10.2024 около 14:00 перевёл остаток (14 литров) автогаза на карту фишка своего отца. При заправке оператор не увидел этого газа, после чего я связался с поддержкой на "горячую линию". Оператор помочь... Читать отзыв На протяжении года я по мелочи покупал автогаз в т.н. "кошелёк топлива" в приложении. Т.к. я сейчас не в Украине и в ближайшее время возвращаться не собираюсь, то 18.10.2024 около 14:00 перевёл остаток (14 литров) автогаза на карту фишка своего отца. При заправке оператор не увидел этого газа, после чего я связался с поддержкой на "горячую линию". Оператор помочь не смогла, да и не хотела. Проигнорировав мои заявления о наличии у меня электронной квитанции, указала, что не видит этой транзакции и приняла "письмове звернення". Обещали ответ в течении 3-х дней, ответа так и нет. ВОРЫ! Я не обеднею на эти копейки, вы не разбогатеете, но вот информационную волну на тему того, что вы обокрали пенсионера я подниму.
Результат - готовлю обращение в правоохранительные органы и СМИ. Придам случаю максимальную огласку.
Вітання! Згідно проведеної перевірки, ми бачимо, що відбувся успішний переказ 14,3 л газу учаснику з іменем Іван за номером телефону +38098****103. Для перегляду інформації про переказані літри, рекомендуємо клієнту, якому було переказано літри, залогуватися у застосунку Fishka за цим номером телефону. Бачимо, що смс-інформування про переказ літрів було відхилено.
У додатку пишуть, що при розрахунку карткою віза фішка від райфу нарахують 8грн за літр, оформила картку, почекала три дні, заправилась, а нарахували лише 3 грн за літр, лохотрон.
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.
Ніколи не знав про якісь бонуси, що накопичуються, поставив застосунок а там більше 1000 ціх балів, прочитав що можна на щось обміняти, обміняв на якісь термос і забув, приходить смс заберіть нагороду зє нагорода, ну ладно, приходжу, нема термоса бали списані, фішка дякую вам що поперли бали я тепер не напрянаюсь
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.
Збирав бонусні кошти, але одного дня їх стало меньше, не вистачає близько 900 грн. На гарячій лінії повидомляють, что хтось під'єднався до моєї карти і вин списав гроші, при цьому я не бачу списань у своєму додатку. Зателефонував на гарячу лінію Окко оператор повідомив, що мннеджер Фішки розглянув моє звернення и видав висновок, що це я когось підключив і... Читать отзыв Збирав бонусні кошти, але одного дня їх стало меньше, не вистачає близько 900 грн. На гарячій лінії повидомляють, что хтось під'єднався до моєї карти і вин списав гроші, при цьому я не бачу списань у своєму додатку. Зателефонував на гарячу лінію Окко оператор повідомив, що мннеджер Фішки розглянув моє звернення и видав висновок, що це я когось підключив і надав доступ комусь до своїх бонусних грошей. Тобто, скоріш за все, самі працівники Фішки крадуть вашв бонусні кошти, а потім клієнтам кажуть якусь маячню і не повертають вкрадені гроші.
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka. Показать 1 ответ
Цілий день дзвоню,при зʼєднані з операторам або ніхто не підносить або підносить і тишина і зразу оцінка оператора,просто збиває оператор кидає трубку. Коли вже додзвонився то вже під час розмови тупо почалась тишина в трубку і це не проблеми з мережею
Вітання! Зараз труднощів із додзвоном на гарячу лінію немає. Для перевірки по вашому запиту - прохання вказати номер вашої картки Fishka, дату й час дзвінка на ГЛ. Дякуємо.
Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування. Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся. На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування) А ще, коли дізнавався куди пішли... Читать отзыв Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування. Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся. На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування) А ще, коли дізнавався куди пішли мої кошти, то проганяють через дуже підозрілу контору!!! 100% - Не раджу брати в них автоцивілку - собі дорожче!!!
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону.
Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн. В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ). Принципально теперь перейду... Читать отзыв Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн. В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ). Принципально теперь перейду на другую заправку, раз аферами такими занимаются, то теперь не удивляюсь уже слухам , что бензин розбавляют. Видно, что склонны к обману, Фишка и ОККО - одна контора
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону.
Вітання! Нам прикро, що ви стали свідком неякісного обслуговування. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka, адресу АЗК, дату та час візиту, щоб ми змогли передати інформацію партнеру ОККО для проведення перевірки та виправлення.
Роблю репост свого відгуку від 19.11.23 Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник"... Читать отзыв Роблю репост свого відгуку від 19.11.23 Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник" (в лапках, бо з більше на шкідника схоже) запевнив, що протягом 2 діб все буде автоматично додане..."чекайте" (зараз дуже не люблю це слово уже, бо це постійно вживаєме слово у тех підтримці Фішки) і з 3.11.23 все буде. Чекаю, але 3.11.23 все те саме: у додатку при скануванні картки відмова (немає у системі). Отже в телефонному режимі фіксуємо звернення, обіцяно протягом 5 робочих днів вирішення питання. Після звернення 3.11.23 цього ж дня у Фішці вже відображаються перші 100 балів за активацію картки Фішка від Райффайзен...радію, вирішилось питання і у додатку вона відображається. 4.11.23 тестовий зашив 15 літрів, додаткового кешбеку не нараховано. Пишу у тех підтримку, чого так. Прикладаю скріни додатку та іншу інформацію для ідентифікації. Перша відповідь "Вашої картки немає у системі, ОЧІКУЙТЕ" Перепитую, а її точно немає у "стстемі", бо у мене у додатку вона є і скріни додатку вище наведено. У відповідь "на який номер вона оформлювалась"...звісно простіше питати, чим читати що було написано вище. Друга відповідь: у вас Фішка додаток і Фішка від Райффайзен на різні номери телефона прикріплені і тому так (якщо перекласти, то самі винуваті). Тобто в системі вона вже є, хоча секунду тому її не було..містика. Чи бажаю я об'єднати картки. Звісно бажаю. Але чому у додатку для спільного з накопичення балів у мене все є, а у "системі" - ні...відповісти так і не змогли. Тобто гаманці для спільного накопичення об'єднались, а профілі очікуйте, я бачу вашу заявку 3.11.23. Доречі, спочатку заявку теж у "системі" не було видно. 8.11.23 знов змушений залити 15 тестових літрів...результат той самий. Знов звернення у Вайбері на тех підтримку. Знов одні і ті самі питання. Цікавлюсь, чи не простіше подивитись сторіз спілкування з абонентом чим мені знову писати кілометри пояснень і скоіншотів. Виявилось - можливо! Знов "очікуйте" 5 робочих днів від вашого звернення на об'єднання. Питаю прямо, коли саме настане ця очікувана дата. Відповідь - це буде 10.11.23, на ранок цього дня вже все буде ок. Що ще не сподобалось, коли змушений очікувати відповіді оператора 3 години, з'являєть дівчина помічник, пише добрий день, чи ваше питання актуальне і в цю ж хвилину (в прямому сенсі цього слова) чат завершено, ви не відповідали чи якось так. Пишу чи це ж нормально, коли людина очікує 3 години і потім у абонента є меньше ніж 60 секунд, щоб спіймати оператора? Більше так не робили... І от ранок 10.11.23...стабільність. "Чекаю"...біля 15.00 дзвоню на тех підтримку. Вже знайомий голос Андрія починає мені розповідати, що я значить відстканував не ту картку, якщо мені не надходить додатковий фішбек від Райфу. Говорить на стільки впевнено, що у мене таке враження, що то він у жіночій подобі (немає касирів чоловіків на моїй АЗС ОККО, це я точно знаю) її особисто сканував тільки що. Питаю, чи він точно впевнений у цьому (що я відстканував не ту картку, бо якось деменцією на страждаю, документи про проф пригодність у наявності) і як там моє звернення від 3.11.23, яке на ранок цього дня вже 100% мало було вирішено. І виявляється, що воно таки є і воно ще в опрацюванні. "Очікуйте"... Кажу "не хочу"...я з 2.11.23 спілкуюсь із підтримкою, наче то я у ній працюю. Андрій не може сказати коли, не може сказати...хто може сказати коли і взагалі він тут лише для інформування мене (про що я і так вже у курсі) і він свою роботу зробив. Питаю, чи не є Андрій підсандим працівником від іншої мережі АЗС, бо у мене це єдине пояснення такої "допомоги", коли протягом тижня нічого не можуть зробити і клієнт вже готовий перейти до конкурентів, бо постійно вислуховувати який він рукожоп якось набридає. Про що і кажу, що я чекаю цей день і надалі перехожу до іншої мережі АЗС, а якщо наша розмова записується, то нехай керівництво поцікавиться його роботою і скільки літрів палива за місяць від них піде до іншого оператора. І о диво...через 2 години все активовано, все приєднано, в мене смс та електронка завалена повідомленнями, що все добре і користуйтесь на здоров'я. 11.11.23 заправка і дійсно все добре, додатковий кешбек від Райфу одразу вісить у резерві. Але за 4.11.23 та 8.11.23 ніякого додаткового кешбеку. Знов спілкування із службою підтримки і "очікуйте" 5 робочих днів ми фіксуємо ваше звернення (спочатку спілкування все те саме, купа питань і повне небажання переглядати історію і повідомлення вище). Як можна було здогадатись одразу...5 робочих днів пройшли без результату. 17.11.23 знов служба підтримки і тут вже виявляється, що за 8.11.23 мені і не повинен надходити кешбек від Райфу, бо по умовам хто оформив у жовтні картку, то у листопаді має кешбек додатковий тільки при заправці по вихідним. Питаю, а те що активував її у листопаді і вже більше 2 тижнів спілкуюсь із співробітниками підтримки, бо воно не працює як треба...то як? Ну ок, 8.11 не вихідний, а 4.11.23 вихідний, що із цим робити? Звернення є, 5 робочих днів минуло...який результат. От думаю вже можна здогадатись ... Відповідь "очікуйте", бо звернення ще на розгляді. Якщо коротко, то витрата часу колосальна, служба підтримки весь час намагається переконати, що накосячили саме ви, але якщо ви наполягаєте на своєму...виявляється, що все таки то не ви і треба "почекати". При чому, коли зазначений термін "почекання" проходить, то служба підтримки... знову переконує вас, що то саме ви щось зробили не так...ну кого цікавить чи є вже у "системі" звернення і яка там історія у тому чаті. Йде 17 доба спілкування із "підтримкою"... От у мене виникло кілька питання: 1. Навіщо декларувати розгляд звернення у 5 робочих днів, коли ви не розглядаєте їх у зазначений вами ж термін? 2. Не спадало на думку, що багато звернень то як раз і тому, що система не роботоспроможна, постійні проблеми от того люди і звертаються до підтримки. Схоже, що у вас є системні проблеми.
Достоинства:
Все нормально процювало до першого "але"
Недостатки:
Кожен раз оператор задає одні і ті самі питання по декілька раз...і зовсім не важливо, що пару секунд/рядків тому ви вже на них відповідали. На одне і те саме питання різні, діаметрально протилежні відповіді від служби підтримки. Жодного звернення не було розглянуто за декларовані терміни.
Вітання, Володимир! Нам дуже прикро, що у вас виник такий негативний клієнтський досвід. Цілком розуміємо вас і просимо вибачення за принесені незручності. Через велику кількість звернень, на жаль, дійсно зараз не встигаємо надавати відповідь у зазначені терміни, працюємо над вирішенням цього. Обовязково все перевіримо та надамо вам оперативну відповідь, але для цього прохання написати номер вашої картки Fishka.
Виникла проблема з отриманням винагороди. Писали вже і сюди відгуки і кучу звернень на гарячу лінію і в службу підтримки - просто тягнуть час. Питання не вирішують, списані кошти не повертають, винагорода не доставлена від 6 жовтня ще.
Вітання, Миколо! Внаслідок технічного збою виникла дана неприємна ситуація. Проблему вже вирішено, всі сертифікати щойно було надіслано на вашу електронну скриньку. Перевірте, будь ласка. Ми просимо вибачення за принесені незручності.
Краще не зв’язуватись! За бали, що були на карті замовили сертифікати у Епіцентр, бали знялись, сертифікатів нема! З понеділка звоню, обіцяли розібратись за 5 робочих днів - не розібрались. Сума немала. Не користуйтесь взагалі їх програмою! один негатив від самої назви наразі!
ЗАСТЕРІГАЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ ЗІ ШАХРАЯМИ з ФІШКА!!! Я довгі роки заправляв поні баки на "ОККО" і до них впринципі притензій нема окрім ціни, яку вони завишають і саме цю різницю перераховують як Фішбек)) А ось чи має компанія ОККО відношення до шахрайських дій у самій компанії Фішка - питання?! Ф І Ш К А - Тут розводять людей! Моя сім'я накопичили... Читать отзыв ЗАСТЕРІГАЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ ЗІ ШАХРАЯМИ з ФІШКА!!! Я довгі роки заправляв поні баки на "ОККО" і до них впринципі притензій нема окрім ціни, яку вони завишають і саме цю різницю перераховують як Фішбек)) А ось чи має компанія ОККО відношення до шахрайських дій у самій компанії Фішка - питання?! Ф І Ш К А - Тут розводять людей! Моя сім'я накопичили на двох їхніх гаманцях доволі велику суму коштів, а при спробі об'єднати гаманці система заглючила і зрештою вони заблокували гаманець! На гарячій лінії мені повідомили що можливо і не розблокувати мій гаманець, причини не назвали! Я вважаю що це цілеспрямоване шахрайство за яке я буду подавати до суду! Це мої кошти які я заробив і просто мав необачність довірити "фішка" !
Вітання! Перевірили інформацію, бачимо, що системою відбулось блокування можливості отоварення балів через перевищення вами спроб об'єднання рахунків. Щойно виправили це, ви можете успішно отоварювати бали. Гарного дня!
Оформили Віза фішка карту. Толку нуль. Вже разів п'ять телефонували на гарячу лінію. Кешбек 5% обіцяний -немає. До 5,5 л додатково теж. Максимум 2 грн. Звернення обробляються протягом 5 робочих днів. Це нормально?
Доброго дня! Прохання навчити продавців консультантів знати все о товарі який продається. А словосполучення «я нічого не знаю» одразу геть відбиває бажання щось купити
Вітання! Дякуємо за відгук. Напишіть нам, будь ласка, на [email protected] номер телефону, який вказаний в анкеті, вкажіть адресу АЗК та ваші зауваження. Ваші зауваження буде передано відповідальним фахівцям.
Доброго дня !Заправляюсь в мережі Окко постійно по декілька разів на місяць .З кожним місяцем постійного користування фішбек знижуються , пропорційно знижуючи лояльність до АЗС , оскільки дружина, яка заправляється рідше , фішбек в 2 рази вище аніж в моєму випадку.Полягає питання , чому для постійних клієнтів знижується розмір бонусів ?І чи можливо переглянути розміри бонусів по моїй фішці 1008926021054
Вітання! Дякуємо за звернення. Ми, як програма лояльності Fishka, є лише інструментом для надання пропозицій знижок її учасникам. Умови та розміри знижок формує партнер ОККО. Ми надіслали запит на розгляд по вашому питанні партнеру ОККО. Проінформуємо вас про результат.
Багато років заправляюсь з фішкою на ОККО. Маю fishback 1 грн. Приятель зареєструвався менше року тому та має 5грн. Це принцип лотереї? Тоді краще заправлятися на інший АЗК з меншими цінами
Вітання! Дякуємо за звернення. Ми, як програма лояльності Fishka, є лише інструментом для надання пропозицій знижок її учасникам. Умови та розміри знижок формує партнер ОККО. Для того, щоб ми надіслали партнеру запит на розгляд, прохання адресувати ваше звернення на нашу робочу скриньку [email protected] і обов'язково вказати ваш мобільний номер телефону, зареєстрований в програмі.
Интересно, какой идиот придумал пароль для фишки? Как можно запомнить такую чудную комбинацию?Перестал заправлятся, не могу пользоваться картой лояльности!
Вітання! Просимо вибачення за очікування. Ми розуміємо вас, але такі вимоги до паролю було впроваджено для безпеки персональних даних наших клієнтів та їхніх накопичених балів. Ви можете зберегти пароль, щоб не вводити при кожному відкритті додатку, чи налаштувати вхід у додаток за відбитком пальця або Face ID. Якщо вам не вдається самостійно відновити пароль - зверніться, будь ласка в чат бот Fishka або на ГЛ 0800505118.
Являюсь постоянным клиентом уже много лет (1008972170058) и фишбек у меня базовый, при том,что заправляюсь я регулярно и на нормальные суммы,но у знакомых постоянно улучшенный фишбек и на мой вопрос почему так происходит, мне отвечают что это лотерея,как выпадет,окко вы серьёзно, вы цените постоянных клиентов таким образом??? При том,что ваши конкуренты Wog дают 3 грн с 1 л постоянным... Читать отзыв Являюсь постоянным клиентом уже много лет (1008972170058) и фишбек у меня базовый, при том,что заправляюсь я регулярно и на нормальные суммы,но у знакомых постоянно улучшенный фишбек и на мой вопрос почему так происходит, мне отвечают что это лотерея,как выпадет,окко вы серьёзно, вы цените постоянных клиентов таким образом??? При том,что ваши конкуренты Wog дают 3 грн с 1 л постоянным своим клиентам. Очень неприятный осадочек,но с учётом условий конкурентов, значит будем переходить на Wog.
Пропали накопичення на картці,бо не використав. Грець з ними,але вважаю Фішка це шахраї,одне діло якщо ви анулюєте бали бо не використав те що нараховуєте. Але якщо в касира немає решти він пропонує положити решту на Фішка а потім ви їх списуєте бо я не використав своїх коштів,це шахрайство,ви крадете кошти свої клієнтів. І неодноразово бачив як касир пробиває свою картку... Читать отзыв Пропали накопичення на картці,бо не використав. Грець з ними,але вважаю Фішка це шахраї,одне діло якщо ви анулюєте бали бо не використав те що нараховуєте. Але якщо в касира немає решти він пропонує положити решту на Фішка а потім ви їх списуєте бо я не використав своїх коштів,це шахрайство,ви крадете кошти свої клієнтів. І неодноразово бачив як касир пробиває свою картку а не покупця. Може вже пора підвищити заробітну плату касирам щоб вони не обманювали ні клієнтів ні АЗС.
Вітання! Дякуємо за звернення. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka, щоб ми змогли детально перевірити інформацію по списаних балах. Також, вкажіть адресу АЗК ОККО, де ви стикались із такими діями касирів.
Столкнулся с такой проблемой. С моей карты списывается по 400 грн. Каждое 1е число месяца. Таких месяцев 2. ноябр и декабрь итого 800грн Пишется транзакция с карты, т.е незаконное действия со стороны компании, другими словами махинация. Завтра буду обращаться на горячую линию а после в прокуратуру. Пусть проверят действия ибо не…чего заниматься ерундой.
Вітання! Можливо, у вас списались бали, які не були використані для отримання винагороди протягом 2-ох років з моменту їх нарахування? Згідно правил участі в програмі (п.7.11) такі бали вважаються протермінованими і списуються з рахунку учасника. Для того, щоб ми змогли перевірити в чому саме проблема, прохання заповнити форму на нашому сайті за посиланням https://myfishka.com/support/theme/narahuvannja_ta_spisannja_baliv/not_found_answer
Воры и мошенники!!! Списали все балы с карты 1200грн, при обращении в поддержку, говорят было пополнение мобильного счета, говорю хорошо, на какой номер, на что мне говорят мы не скажем. Ну это же сразу понятно что они сами их списали. Я как владелец карты не имею права знать куда ушли мои деньги.
Вітання, Іване! Ваш запит вчора було позитивно розглянуто та повернуто бали в повному обсязі на ваш рахунок. Просимо не вимикати на вашому пристрої двоетапну перевірку. Оскільки, згідно п.1.12 Правил участі в Програмі, у разі невстановлення Учасником Програми двоетапної перевірки Організатори Програми не несуть відповідальності за несанкціоноване списання Балів з Рахунку Учасника.
Люди не видитесь на их уловки.Обещают одно а насчитывает другое.Заправляешь 50 литров бензина бонусов 25гр.обещали 125гр.А чашка кофе 50гр.Засунте свои бонусы в ж.....у.Людей за скотов держут.Когда Вы уже понажираетесь.
Вітання! Дякуємо за звернення. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka, перевіримо інформацію. А також прохання уточнити, де саме вам обіцяли більший Fishback? В отримували якесь інформування від програми?
Поддержка не может найти письмо 9 дней, не может ответить на вопрос, не может искать номер карты по номеру телефона клиента Форсит писать еще одно письмо
Вітання! Дякуємо за звернення. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka та суть питання. Обов'язково знайдемо ваші попередні звернення та з'ясуємо в чому справа.
Fishka (Фишка) - это бонусная программа для покупателей, которые хотят получать награды, бонусы и скидки за то, что отдают свое предпочтение и покупают товары и услуги у партнеров программы. В бонусной программе Fishka вы можете: накапливать бонусы за ежедневные покупки зарабатывать дополнительные баллы за участие в акциях обменивать баллы на вознаграждения... подробнее
Программы, акции
Кто зарегистрирован на русском языке или пишет на русском, "пролетает" во всех акциях и программах. Но когда приходишь отдавать деньги, тогда им похер на каком языке говорит человек.
Цель одна - бабло! Твари!
Немає сертифікату
Немає замовленого сертифікату
Недонарахування балів від партнера програми. Повна відсутність інформації
Питання бали.
Тупий розвод на похід в банк
Fishka Online = шахрайство
Якщо пройшло більше зазначеного терміну, а бали не нараховані, для перевірки ми просимо надати нам наступну інформацію:
• № картки Fishka або номер вашого мобільного телефону
• дату покупки
• номер замовлення
• суму замовлення
• копію чеку про оплату та отримання замовлення та скрін мейлу про підтвердження замовлення від інтернет-магазину
• посилання на товар (якщо покупка була здійснена в AliExpress). Цю інформацію ви можете надіслати в чат-боті Fishka, де є зв'язок з оператором 24/7, або ж на нашу електронну скриньку [email protected].
Фишка, вы воры, аферисты и мародёры!
Результат - готовлю обращение в правоохранительные органы и СМИ. Придам случаю максимальную огласку.
Лохотрон окко з віза фішка від райфу
Фішка нафіга вона
Крадії бонусних грошей
Тобто, скоріш за все, самі працівники Фішки крадуть вашв бонусні кошти, а потім клієнтам кажуть якусь маячню і не повертають вкрадені гроші.
Call centre
ОККі повилазили
Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся.
На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування)
А ще, коли дізнавався куди пішли... Читать отзыв Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування.
Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся.
На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування)
А ще, коли дізнавався куди пішли мої кошти, то проганяють через дуже підозрілу контору!!!
100% - Не раджу брати в них автоцивілку - собі дорожче!!!
І ще, для чого робити закусочну із заправки???
кантора жуликов
В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ).
Принципально теперь перейду... Читать отзыв Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн.
В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ).
Принципально теперь перейду на другую заправку, раз аферами такими занимаются, то теперь не удивляюсь уже слухам , что бензин розбавляют.
Видно, что склонны к обману, Фишка и ОККО - одна контора
Саме хуже обслуговування
Витрата часу...велика.
Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник"... Читать отзыв Роблю репост свого відгуку від 19.11.23
Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник" (в лапках, бо з більше на шкідника схоже) запевнив, що протягом 2 діб все буде автоматично додане..."чекайте" (зараз дуже не люблю це слово уже, бо це постійно вживаєме слово у тех підтримці Фішки) і з 3.11.23 все буде. Чекаю, але 3.11.23 все те саме: у додатку при скануванні картки відмова (немає у системі). Отже в телефонному режимі фіксуємо звернення, обіцяно протягом 5 робочих днів вирішення питання. Після звернення 3.11.23 цього ж дня у Фішці вже відображаються перші 100 балів за активацію картки Фішка від Райффайзен...радію, вирішилось питання і у додатку вона відображається. 4.11.23 тестовий зашив 15 літрів, додаткового кешбеку не нараховано. Пишу у тех підтримку, чого так. Прикладаю скріни додатку та іншу інформацію для ідентифікації. Перша відповідь "Вашої картки немає у системі, ОЧІКУЙТЕ" Перепитую, а її точно немає у "стстемі", бо у мене у додатку вона є і скріни додатку вище наведено. У відповідь "на який номер вона оформлювалась"...звісно простіше питати, чим читати що було написано вище. Друга відповідь: у вас Фішка додаток і Фішка від Райффайзен на різні номери телефона прикріплені і тому так (якщо перекласти, то самі винуваті). Тобто в системі вона вже є, хоча секунду тому її не було..містика. Чи бажаю я об'єднати картки. Звісно бажаю. Але чому у додатку для спільного з накопичення балів у мене все є, а у "системі" - ні...відповісти так і не змогли. Тобто гаманці для спільного накопичення об'єднались, а профілі очікуйте, я бачу вашу заявку 3.11.23. Доречі, спочатку заявку теж у "системі" не було видно. 8.11.23 знов змушений залити 15 тестових літрів...результат той самий. Знов звернення у Вайбері на тех підтримку. Знов одні і ті самі питання. Цікавлюсь, чи не простіше подивитись сторіз спілкування з абонентом чим мені знову писати кілометри пояснень і скоіншотів. Виявилось - можливо! Знов "очікуйте" 5 робочих днів від вашого звернення на об'єднання. Питаю прямо, коли саме настане ця очікувана дата. Відповідь - це буде 10.11.23, на ранок цього дня вже все буде ок. Що ще не сподобалось, коли змушений очікувати відповіді оператора 3 години, з'являєть дівчина помічник, пише добрий день, чи ваше питання актуальне і в цю ж хвилину (в прямому сенсі цього слова) чат завершено, ви не відповідали чи якось так. Пишу чи це ж нормально, коли людина очікує 3 години і потім у абонента є меньше ніж 60 секунд, щоб спіймати оператора? Більше так не робили...
І от ранок 10.11.23...стабільність. "Чекаю"...біля 15.00 дзвоню на тех підтримку. Вже знайомий голос Андрія починає мені розповідати, що я значить відстканував не ту картку, якщо мені не надходить додатковий фішбек від Райфу. Говорить на стільки впевнено, що у мене таке враження, що то він у жіночій подобі (немає касирів чоловіків на моїй АЗС ОККО, це я точно знаю) її особисто сканував тільки що. Питаю, чи він точно впевнений у цьому (що я відстканував не ту картку, бо якось деменцією на страждаю, документи про проф пригодність у наявності) і як там моє звернення від 3.11.23, яке на ранок цього дня вже 100% мало було вирішено. І виявляється, що воно таки є і воно ще в опрацюванні. "Очікуйте"... Кажу "не хочу"...я з 2.11.23 спілкуюсь із підтримкою, наче то я у ній працюю. Андрій не може сказати коли, не може сказати...хто може сказати коли і взагалі він тут лише для інформування мене (про що я і так вже у курсі) і він свою роботу зробив. Питаю, чи не є Андрій підсандим працівником від іншої мережі АЗС, бо у мене це єдине пояснення такої "допомоги", коли протягом тижня нічого не можуть зробити і клієнт вже готовий перейти до конкурентів, бо постійно вислуховувати який він рукожоп якось набридає. Про що і кажу, що я чекаю цей день і надалі перехожу до іншої мережі АЗС, а якщо наша розмова записується, то нехай керівництво поцікавиться його роботою і скільки літрів палива за місяць від них піде до іншого оператора. І о диво...через 2 години все активовано, все приєднано, в мене смс та електронка завалена повідомленнями, що все добре і користуйтесь на здоров'я. 11.11.23 заправка і дійсно все добре, додатковий кешбек від Райфу одразу вісить у резерві. Але за 4.11.23 та 8.11.23 ніякого додаткового кешбеку. Знов спілкування із службою підтримки і "очікуйте" 5 робочих днів ми фіксуємо ваше звернення (спочатку спілкування все те саме, купа питань і повне небажання переглядати історію і повідомлення вище). Як можна було здогадатись одразу...5 робочих днів пройшли без результату. 17.11.23 знов служба підтримки і тут вже виявляється, що за 8.11.23 мені і не повинен надходити кешбек від Райфу, бо по умовам хто оформив у жовтні картку, то у листопаді має кешбек додатковий тільки при заправці по вихідним. Питаю, а те що активував її у листопаді і вже більше 2 тижнів спілкуюсь із співробітниками підтримки, бо воно не працює як треба...то як? Ну ок, 8.11 не вихідний, а 4.11.23 вихідний, що із цим робити? Звернення є, 5 робочих днів минуло...який результат. От думаю вже можна здогадатись ... Відповідь "очікуйте", бо звернення ще на розгляді.
Якщо коротко, то витрата часу колосальна, служба підтримки весь час намагається переконати, що накосячили саме ви, але якщо ви наполягаєте на своєму...виявляється, що все таки то не ви і треба "почекати". При чому, коли зазначений термін "почекання" проходить, то служба підтримки... знову переконує вас, що то саме ви щось зробили не так...ну кого цікавить чи є вже у "системі" звернення і яка там історія у тому чаті. Йде 17 доба спілкування із "підтримкою"...
От у мене виникло кілька питання:
1. Навіщо декларувати розгляд звернення у 5 робочих днів, коли ви не розглядаєте їх у зазначений вами ж термін?
2. Не спадало на думку, що багато звернень то як раз і тому, що система не роботоспроможна, постійні проблеми от того люди і звертаються до підтримки. Схоже, що у вас є системні проблеми.
Бережіть свої нерви, не зв'язуйтесь з Фішкою
Шахраї!!! Обкрадають накопичені бали!
⛔️⛔️⛔️КАТЕГОРИЧНО ЗАСТЕРІГАЮ ВАС ЗВЯЗУВАТИСЯ З ДАНИМ ПРОЕКТОМ ДЛЯ ВИКАЧУВАННЯ ГРОШЕЙ!!!
Я довгі роки заправляв поні баки на "ОККО" і до них впринципі притензій нема окрім ціни, яку вони завишають і саме цю різницю перераховують як Фішбек)) А ось чи має компанія ОККО відношення до шахрайських дій у самій компанії Фішка - питання?!
Ф І Ш К А -
Тут розводять людей! Моя сім'я накопичили... Читать отзыв ЗАСТЕРІГАЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ ЗІ ШАХРАЯМИ з ФІШКА!!!
Я довгі роки заправляв поні баки на "ОККО" і до них впринципі притензій нема окрім ціни, яку вони завишають і саме цю різницю перераховують як Фішбек)) А ось чи має компанія ОККО відношення до шахрайських дій у самій компанії Фішка - питання?!
Ф І Ш К А -
Тут розводять людей! Моя сім'я накопичили на двох їхніх гаманцях доволі велику суму коштів, а при спробі об'єднати гаманці система заглючила і зрештою вони заблокували гаманець! На гарячій лінії мені повідомили що можливо і не розблокувати мій гаманець, причини не назвали! Я вважаю що це цілеспрямоване шахрайство за яке я буду подавати до суду! Це мої кошти які я заробив і просто мав необачність довірити "фішка" !
Шкодую витраченого часу
Звернення обробляються протягом 5 робочих днів. Це нормально?
Ненавчений персонал
Занижений фішбек
Незрозумілий fishback
Пароль для фишки
Не ценят постоянных клиентов
Шахраї інших слів немає.
Грець з ними,але вважаю Фішка це шахраї,одне діло якщо ви анулюєте бали бо не використав те що нараховуєте.
Але якщо в касира немає решти він пропонує положити решту на Фішка а потім ви їх списуєте бо я не використав своїх коштів,це шахрайство,ви крадете кошти свої клієнтів.
І неодноразово бачив як касир пробиває свою картку... Читать отзыв Пропали накопичення на картці,бо не використав.
Грець з ними,але вважаю Фішка це шахраї,одне діло якщо ви анулюєте бали бо не використав те що нараховуєте.
Але якщо в касира немає решти він пропонує положити решту на Фішка а потім ви їх списуєте бо я не використав своїх коштів,це шахрайство,ви крадете кошти свої клієнтів.
І неодноразово бачив як касир пробиває свою картку а не покупця.
Може вже пора підвищити заробітну плату касирам щоб вони не обманювали ні клієнтів ні АЗС.
щоб ми змогли детально перевірити інформацію по списаних балах. Також, вкажіть адресу АЗК ОККО, де ви стикались із такими діями касирів.
Списывают средства с карты
С моей карты списывается по 400 грн. Каждое 1е число месяца. Таких месяцев 2. ноябр и декабрь итого 800грн
Пишется транзакция с карты, т.е незаконное действия со стороны компании, другими словами махинация.
Завтра буду обращаться на горячую линию а после в прокуратуру.
Пусть проверят действия ибо не…чего заниматься ерундой.
Мошенники и воры
Надолбаловка людей.
Плохой сервис
Форсит писать еще одно письмо