Fishka - програма лояльності
Fishka (Фішка) - це бонусна програма для покупців, які хочуть отримувати винагороди, бонуси та знижки за те, що віддають свою перевагу і купують товари та послуги у партнерів програми. У бонусній програмі Fishka ви можете:
накопичувати бонуси за щоденні покупки
заробляти додаткові бали за участь в акціях
обмінювати бали на...
детальніше myfishka.com
Перейти на сайт
Організація акцій
Крадуть Ваші гроші! - Відгуки про Fishka - програма лояльності
Сума чека складала 80 грн.98 коп. На касі касиру було повідомлено про бажання розрахуватись балами на суму 80 грн. Касир все провів та повідомив що необхідно доплатити ще 35 грн. 70 коп. Що я і зробив. (Подумав що касир помилилась).
Отримавши касовий чек я побачив що з мене списано 8000 балів (дефакто 80 грн). Тобто Фактично ошукано на 34 грн. 72 коп., які я як учасник програми накопичив на своєму рахунку (для цього зробив покупок у мережі на суму приблизно 3472 грн) та партнери програми перерахували живими грошима у ПАТ "Галнафтогаз" як рекламні послуги. Крім того по цій транзакції мені було нараховано 2 бонусні бали Фішка (нагадаю сплатив грошима 35 грн. 70 коп), тобто мало бути нараховано мінімум 36 балів.
Після цього прикрого випадку я звісно негайно звернувся до контакт-центру програми "Фішка" та отримав відповідь що впродовж 7 діб надлишково списані бали (фактично гроші) будуть повернуті на мій бонусний рахунок. Впродовж 10 діб нічого не відбулось, після чого я знову звернувся до контакт-центру де мені повідомили що моя ситуація на розгляді та буде вирішена найближчим часом (вже строки не озвучувались). Після місяця бездіяльності я знов звернувся до контакт-центру де знов почув вже невпевнене "булькотіння" на тему "що буде все ок". Ось пройшло вже більше 3-х місяців і ніяких повідомлень від програми я не отримував, нажаль.
Пишу це в першу чергу для менеджменту Фішки та Галнафтогазу, такі ситуації неприпустимі і з ними треба працювати. Проблеми з ПЗ можуть бути у всіх і це не є аж надкритичним, але проблеми у головах у Ваших виконавців та їх контролерів (в даному випадку мова йде про Контакт-центр+) треба вирішувати у найкоротші терміни.... Успіхів Вам, сподіваюсь на порозуміння!
відгук
Коментарі до відгуку