Бодо - лідери ринку подарункових сертифікатів на розваги та активності. Інтернет-магазин подарунків Бодо пропонує враження на будь-який вибір: майстер-клас управління яхтою, стрибок з парашутом, зорбінг для двох, дайвінг, екстремальне водіння, майстер-клас з гольфу, живопису, шоколадний масаж та багато іншого.
Серед клієнтів Бодо є чимало компаній, які використовують подарунки для стимулювання...
детальніше
Мастер класс на мотоцикле - Відгуки про Бодо
После активации сертификата , нас водят вокруг да около два месяца.
Назначается дата, потом отменяется ( не нами, а компанией бодо) , снова назначается, но отменяется и вот сегодня 24 октября 2021 года нам назначается время мастер класса на 14-00 , а в 13:30 перезванивает тренер мотошколы и говорит , что для детей младше 12 лет не возможно проводить мастер классы, что нет таких мотоциклов и что рост ребенка должен быть
150 см. На сайте BODO мастер классы продают для детей от 4 до 11 лет, заведомо зная , что услуга не может быть предоставлена!
Бодо взяв деньги и не предоствив услугу, не по нашей вине ,деньги не возвращает.
Это не компания которая продает удовольствия, а которая продает квест - как вернуть свои деньги...
відгук
Коментарі до відгуку
Прийміть вибачення, подібні ситуації не є нормою для нашого сервісу. За ім'ям не змогли ідентифікувати ваше звернення. Будь ласка, надішліть свої контактні дані на пошту [email protected]. Ми вирішимо ситуацію, яка склалася.
Дозвольте попросити вибачення за ситуацію, що склалася. За умовами сертифіката було передбачено, що враження доступне для дітей віком з 4 до 16 років. На жаль, партнер не попередив нас заздалегідь, що змінились умови проведення майстер-класу та він не доступний для дітей віком до 10 років та зростом менше ніж 150 см, адже відсутній мотоцикл, щоб дитина змогла дістати до педалей. Найближчим часом ми внесемо зміни до опису враження на нашому сайті, щоб коректно консультувати клієнтів щодо наявних обмежень. Як вибачення, вам було запропоновано обрати враження дорожче від номіналу сертифіката з доплатою за рахунок компанії. Оскільки запропоновані варіанти та послуги вам не підійшли, ми зв'язалися з покупцем сертифіката для вирішення даної ситуації. Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.