Бодо - лідери ринку подарункових сертифікатів на розваги та активності. Інтернет-магазин подарунків Бодо пропонує враження на будь-який вибір: майстер-клас управління яхтою, стрибок з парашутом, зорбінг для двох, дайвінг, екстремальне водіння, майстер-клас з гольфу, живопису, шоколадний масаж та багато іншого.
Серед клієнтів Бодо є чимало компаній, які використовують подарунки для стимулювання...
детальніше
Некомпетентність співробітників компанії бодо - Відгуки про Бодо
Зробила замовлення, оплатила в онлайні, обрала доставку кур'єром на конкретну дату. Зв'язався менеджер (повністю новачок, який не міг нормально вести діалог та все нормально оформити). За один дзвінок вияснилося, що доставку зробити не можуть, домовилися переоформити з доставки на електронний сертифікат, а різницю буде повернено автоматично мені на карту, але через "технічний збій" (насправді некомпетентність співробітників) я не отримала ні сертифікат, ні кошти. На наступний день запропонували мені повторно оплатити, а попередню сплачену суму гарантували повернути протягом 3-х днів, я повністю відмовилася від замовлення і очікувала на повернення сплаченої суми з 24.12.
Після повторного звернення 01.01 до мене навіть не перетелефонували з відділу якості для того щоб вирішити проблему, яка виникла. Відповідь я отримала лише сьогодні на свій попередньо надісланий лист, що насправді кошти не були списані і автоматично розблокувалися на рахунку, хоча у у банківській виписці конкретно статус покупки, а не предавторизації. Кошти я й досі не отримала. Тому не рекомендую до співпраці дану компанію.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за відгук. Прийміть наші вибачення за некоректний сервіс, подібне для нас не є нормою.
Кур'єрська доставка наших подарунків можлива лише у межах Києва, але ми передбачили й доставку Новою поштою для клієнтів, які бажають отримати замовлення в іншому місті. Також є можливість оформити електронний сертифікат. Через некоректну консультацію менеджера, а також послідовність нерегламентованих дій — транзакція за вашим замовленням була на передавторизації й не була повернута вчасно. На цей час транзакція скасована, і кошти найближчим часом будуть повернуті на ваш рахунок. Ми перепрошуємо, що під час вашого повторно звернення, відповідальний менеджер не вирішив питання оперативно. Ми надали зворотний зв'язок менеджеру та всім іншим працівникам аби надалі такі помилки не повторювалися.
Як вибачення за ситуацію, що виникла, на вашу електрону адресу надійде сертифікат, який ви можете використати на будь-яке враження bodo. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.