По-перше: по факту все ок, молодці і дякую! Доречі, на основний товар ціна була найнижчою з усіх постачальників..
Дозвольте деякі деталі, і не критику, але побажання: Подивився на сайті товар, умови поставки, оплати. Не все було зрозуміло однозначно для товару, що мене цікавив. Наприклад, розмір мінімальної передплати, бо магазин бере плаваючий мін платіж при післяплаті, як страховку транспортних расходів. Це може не подобатись ,але ж, комон, давайте ставитись з розумінням, бо зараз не крупний бізнес не може собі дозволити нести ризики транспортних расходів в обідві сторони, якщо кліент "передумає ". Особливо, поставивши мінімальну ціну на товар. І до цього можна ставитись з розумінням.
Тож, написав у телеграм: - Цікавить такий товар, хочу придбати доставкою Новою ПОштою з післяплатою, які умови? Мені здається логічно, що я мав на увазі конкретні умови поставки конкретного товару. Але отримав відповідь: "Доставка Новою поштою за тарифами Нової Пошти". Що?))))
Тобто, потрібно було уточнювати, що мене цікавить розмір мін. передплати, за чий рахунок відправка, хоч, здається, логічно було б здогадатися, що на питання "умови доставки новою поштою з післяплатою?", відповідь "доставляємо новою поштою за тарифами нової пошти" - то якось не те, що замовник очікуює)).
То ж, BiZOOn, будь ласка, трошки більше уваги в комунікації. Як я розумію, майже немає зв'язку по телефону , лише через месенджери, (до речі, постфактум побачив, що про це написано на сайті). Врахуйте це.
Що до подальшого: все, що написали - виконали повністю, максимально оперативна поставка і все ок! То ж, може ви й не отримаєте купу (можливо зайвої) уваги, міттєвих відповідей по телефону і таке інше. Але ви отримуєте найкращу ціну (принаймні в моєму випадку) і виконання всіх озвучених термінів. Це головніше. Дякую, Bizoon!
замовляв клітку, підставку до неї на 7000+ грн. - Відгуки про BiZOOn інтернет-зоомагазин
Доречі, на основний товар ціна була найнижчою з усіх постачальників..
Дозвольте деякі деталі, і не критику, але побажання:
Подивився на сайті товар, умови поставки, оплати. Не все було зрозуміло однозначно для товару, що мене цікавив. Наприклад, розмір мінімальної передплати, бо магазин бере плаваючий мін платіж при післяплаті, як страховку транспортних расходів. Це може не подобатись ,але ж, комон, давайте ставитись з розумінням, бо зараз не крупний бізнес не може собі дозволити нести ризики транспортних расходів в обідві сторони, якщо кліент "передумає ". Особливо, поставивши мінімальну ціну на товар. І до цього можна ставитись з розумінням.
Тож, написав у телеграм:
- Цікавить такий товар, хочу придбати доставкою Новою ПОштою з післяплатою, які умови?
Мені здається логічно, що я мав на увазі конкретні умови поставки конкретного товару.
Але отримав відповідь: "Доставка Новою поштою за тарифами Нової Пошти". Що?))))
Тобто, потрібно було уточнювати, що мене цікавить розмір мін. передплати, за чий рахунок відправка, хоч, здається, логічно було б здогадатися, що на питання "умови доставки новою поштою з післяплатою?", відповідь "доставляємо новою поштою за тарифами нової пошти" - то якось не те, що замовник очікуює)).
То ж, BiZOOn, будь ласка, трошки більше уваги в комунікації.
Як я розумію, майже немає зв'язку по телефону , лише через месенджери, (до речі, постфактум побачив, що про це написано на сайті). Врахуйте це.
Що до подальшого: все, що написали - виконали повністю, максимально оперативна поставка і все ок! То ж, може ви й не отримаєте купу (можливо зайвої) уваги, міттєвих відповідей по телефону і таке інше. Але ви отримуєте найкращу ціну (принаймні в моєму випадку) і виконання всіх озвучених термінів. Це головніше.
Дякую, Bizoon!
відгук
Коментарі до відгуку