Цієї весни неприємна ситуація, а точніше її вирішення персоналом одного відомого сайта оголошень, змусило шукати інший майданчик для продажів, яким для мене став Violity. За цей час аукціон зарекомендував себе з кращої сторони. Зручно створювати лоти та за ними спостерігати, маю стабільні продажі, усе чинно, логічно та зрозуміло. Але наразі маю відкрите питання по одній з крайніх угод, яке мене дуже турбує. На початку минулого тижня продався чайний сервіз. Покупець миттєво вийшов на зв'язок, сам запропонував сплатити за лот наперед. Лот відправила як домовлялись і ось посилка з четверга лежить на відділенні. Скоро почнеться платне зберігання. Чат з покупцем після оцінки пропав. Мобільний з ТТН не відповідає. Прошу відновити чат, чи допомогти зв'язатись з покупцем https://my.violity.com/sale/sold?t=676057975e09d Запросити модератора не маю змоги, бо потрібен чат, а його немає. 9 згодні 5 не згодні
Добрий день! Посилання, яке Ви надали, веде у кабінет того користувача, який по ньому переходить. На жаль, за цим посиланням ми не можемо побачити лот, про який йде мова у відгуку. Просимо надати посилання саме на лот. Зробити це Ви можете у коментарях під відгуком або через Telegram - @violity_control
Також Ви можете натиснути на кнопку "Повідомити" на сторінці цього лоту, обрати пункт "Інше" та стисло повідомити тему звернення.
Допоможіть знайти покупця - Відгуки про Аукціон Violity
9 згодні 5 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Також Ви можете натиснути на кнопку "Повідомити" на сторінці цього лоту, обрати пункт "Інше" та стисло повідомити тему звернення.