Добрий день ,я жінка мені 45 років я маю 4 дітей чоловіка не мае він загинув на війні ,я щоб прокормити своіх дітей виставила на віоліті різні речі і почалось з того що покупці які тільки зарееструвались на віоліті тобто новачки пишуть відправте новой поштой накладним платежем ,я пригласила модератора в чат по лоту і пояснила що я в лоті вказала предоплату але модератор написав що або я відправляю накладним платежем або угода буде розірвана з моеі вини я відправила 2 лота покупцю новой поштой в Харків але людина яка тільки зарееструвалась навіть не прийшла на пошту і не забрала лоти ,я пишу модератору що ви мені сказали щоб я відправила лоти тільки накладним платежем але покупець не бере трубку і не забірае лоти і тут почалось мдератор пише мені давйте його чекати в чаті 3 дні даеться щоб забрати лоти і отримати кошти назад я кожний день звонила покупцю але він не брав телефон ,модератору знов пишу що так ітак яж вам писала і просила вас як людину що давайте переведе кошти покупець і я відправлю лоти я на віоліті з 2008 року і вмене було раніше право предоплати і я була верефікована але модератор тільки відповідае раз в сутки тобто якщо ви йому щось написали то мінімум сутки вам прейдетьсячекати відповіді я на нервах звону на гарячу лінію віоліті це киівський стаціонарний телефон але трубку ніхто так і не взяв ,і тут почалось наступне модератор пише мені угоди розірвані з вени покупця ставте негативні відгуки вам буде повернуто комісія по 2 лотах ,але я пишу модератору а якже мені тепер повернути за дорогу новой пошти 140грн. на що взагалі мені було відправляти ці 2 лота як покупець не прийшов на нову пошту і не забрав 2 лота , і так я попала на 140грн. тобто я заплатила дорогу до покупця і назад , я пишу модератору ви розуміете що я іза вас втратила кошти на дорогу а він пише вам повернули комісію по лотах ,він не розуміе те що в мене діти без батька який пішов з первих днів захищати Украіну і загинув я щоб прокормити своіх дітей виставила на віоліті речі і за модератора який повністью не компетентний втратила кошти і це вже не превий випадок коли він мені пиши відправляти лоти накладним платежем я з 2008 року нічого ніколи не відправляла накладними платежами поки не почалася війна і модератору нащати на моіх дітей які залишились без батька , я просила його як людину давайте хоч за дорогу візьмемо предоплату 140грн. але він сказав ні відправляйте накладним платежем покупець за все сплатить і от я вже так попала в цьому році 7 разів і за модераторів які не розуміють що рееструються люди не серйозні і не приходять на пошту і не забірають посилки зараз я не хочу більше нічого виставляти на віоліті бог есть на світі ви за все заплатите. 7 згодні 4 не згодні
Добрий день, Світлана. Окрім повернення плати за супровід торгів, Ви маєте отримати компенсацію за Ваші поштові витрати. Щоб матки змогу більш детально ознайомитись з ситуацією та вирішити питання компенсації, просимо Вас надати посилання на ті лоти, які не забрав покупець з поштового відділення.
Не потрібні мені ваші подачки ,я відала свого чоловіка здорового крепкого на війну а мені привезли назад мертвого чоловіка ,я тянуся із шкури як тільки можу щоб прокормити своіх 4 дітей, для вас оці новачки які тільки рееструються на віоліті превише всього ,а користувачі які з 2008 року нічого не значать ви всіх старих користувачів опустили нижче плінтуса це за все що мій чоловік відав свое життя за Украіну ??? Тільки почалась війна він зразу пішов стримувати ворога ,а ви мені придлагаете якусь компенсацію ,я тоді в чаті по лотах просила як людину модератора нехай заплатить гроші тоді я все відправлю але ні модератор сказав відправляйте наложенним платежем так як я до вас приміню санкціі якщо ви не відправите лоти ,тобто модератор прикривае людину яка тільки зарееструвалась на віоліті а мене з 2008 року то для модератора не людина а дурепа яка відправила накладним платежем і втратила кошти і купу нервів
Правила не можуть діяти для різних користувачів по-різному. В правилах чітко вказано за яких умов продавець має право на попередню оплату лоту, а покупець - на післяоплата. Окрім рейтингу, обов'язковою умовою є верифікація акаунту. У зв'язку з війною в країні верифікація була тимчасово анульовано для всіх користувачів. Тому єдиним безпечним варіантом завершення угоди, що відповідає правилам, є накладений платіж.
Адміністрацією передбачено, що у випадку, коли покупець не отримує лот або відмовляється від отримання лоту стан якого відповідає опису, угода вважається розірваною з вини покупця. При цьому продавець отримує повернення коштів, що були списані з його рахунку за послуги сайту, отримує відшкодування своїх витрат за поштові послуги та має право залишити покупцю негативний відгук. Це право кожного продавця. Компенсацію витрат за транспортні послуги мали отримати і Ви.
Тому ми просимо Вас надати посилання на лоти, про які йде мова у Вашому відгуку, щоб мати змогу ознайомитись із зазначеними Вами конфліктними ситуаціями та поверненням коштів.
"Правила не можуть діяти для різних користувачів по-різному......." та Ви що, Ви хоть подумали що написали? Перечитайте малу частку моїх доказів Вашої безглуздої та брехливої роботи, Ваших піданних та підставних осіб, які за Вашими подачами "фас" роблять, що хочуть і безнаказанно. Одному із Ваших псів уже легше "Мартіну_13", не витримав лихої долі! Земля йому ......., любитель підчищати коментарі та міняти пункти порушення правил!
А інші? А консультанти, що тільки своїми брехливими словами "coinsua" робить, під кожного клієнта грає сою роль, одним піддікує, щоб впарити щось, а іншим "ні" Його святий напарник, з яким вони рулять розділом Української нумізматики "Ostapp", що треба те і творять, а потом "кавусю п'ють". А Боспорос, а Степнов? - любителі терти свої прогріхи на ресурсі, щоб себе вибілити, а простого користувача "блоканути" чи зовсім незамічати його скарг.
Представник віоліті Ви своїми правилами створили прецедент, який Вас і приведе в світле "майбутнє"... Ви принизили багатьох людей своїми драконівськими правилами, тепер ці люди створять акуани і будуть викуповувати товари і тупо не забирати іх на пошті...
Навмисне зірвання угоди призвиде до санкцій і грошових видатків.
Кожен Користувач, роблячи ставку погоджується у разі невикупу, сплатити згідно з п.IV.14 Правил всі послуги Віоліті за угодою, що розривається, (встановлення резервної ціни, вибір точного часу закінчення, супровід торгів, рекламування).
Реальна ситуація у Світлани - не прийшла людина на пошту і не отримала товару в даному випадку це 140 гривень... Припустимо, що це буде лот з доставкую 700 гривень і таких буде десятки, хто оплачуватиме транспортні витрати? Ймовірно правильно надати цю можливість продавцю та покупцю вирішувати питання оплати та доставки самостійно.
Ви, не одна таких людей як ви сотні пройшли через цей сайт і залишили його.Будьте готові представники з віоліті будуть блокувати і ваш відгук видалять.
Як я втратила великі кошти через модератора віоліті - Відгуки про Аукціон Violity
7 згодні 4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Адміністрацією передбачено, що у випадку, коли покупець не отримує лот або відмовляється від отримання лоту стан якого відповідає опису, угода вважається розірваною з вини покупця. При цьому продавець отримує повернення коштів, що були списані з його рахунку за послуги сайту, отримує відшкодування своїх витрат за поштові послуги та має право залишити покупцю негативний відгук. Це право кожного продавця. Компенсацію витрат за транспортні послуги мали отримати і Ви.
Тому ми просимо Вас надати посилання на лоти, про які йде мова у Вашому відгуку, щоб мати змогу ознайомитись із зазначеними Вами конфліктними ситуаціями та поверненням коштів.
А інші? А консультанти, що тільки своїми брехливими словами "coinsua" робить, під кожного клієнта грає сою роль, одним піддікує, щоб впарити щось, а іншим "ні" Його святий напарник, з яким вони рулять розділом Української нумізматики "Ostapp", що треба те і творять, а потом "кавусю п'ють". А Боспорос, а Степнов? - любителі терти свої прогріхи на ресурсі, щоб себе вибілити, а простого користувача "блоканути" чи зовсім незамічати його скарг.
Ото вся їхня праця, головне "бабки".
Кожен Користувач, роблячи ставку погоджується у разі невикупу, сплатити згідно з п.IV.14 Правил всі послуги Віоліті за угодою, що розривається, (встановлення резервної ціни, вибір точного часу закінчення, супровід торгів, рекламування).