Добрый день! Недавно случилась неприятная ситуация, что зуб который лечили снова начал сильно болеть. Итог - обратилась в другую клинику и оказалось что ваши сотрудники когда сломался инструмент оставили просто его в зубе. Это ненормально и не профессионально! Недовольна как ценами завышенными, так и халатным отношением. Выяснять отношения и подавать в суд я не буду, просто хочу чтоб люди знали о халатности работников! Была в клинике на свертюка (левобережка) 1 не згоден
Керівництвом клініки було проведено розслідування по вашому відгуку. Перед лікуванням доктор Новосельська Марина, провела Вам діагностику КТ (3д діагностику) на якій видно, що Ваш причинний зуб раніше лікувався в інший стоматології, канали запломбовані наполовину й в одному з них простежується контур інструменту. Діагностичний знімок вкладений в Вашу картку і зберігається у нашій базі пацієнтів.
Доктор провів обробку 2 кореневих каналів та залишив тимчасові ліки та тимчасову пломбу на третій кореневий канал з раніше зламаним інструментом в інший стоматології. Доктор Новосельська Марина записала Вас для подальшого планового лікування на 2 години, бо в свійперший візит ви були записані тільки на 1 годину.
На подальші візити ви не прийшли. Колл-центр постійно перезаписував на зручний для Вас час. Ви не з'явилися ні на один з п'яти прийомів. Відповідно, у цей час лікар не приймала інших пацієнтів, яким необхідна була стоматологічна допомога.
Лікар Новосельська Марина працювала по протоколу. Ваше звинувачення є некоректним.
Тобто лікар бачила і знала про залишок інструменту в зубі, залишила його, лікувала не зрозуміло що в цьому зубові, і записала пацієнта на повторний візит для виконання ще більшого переліку маніпуляцій на інші зуби? А також не повідомила пацієнту про наявність частини інструменту в зубі? Бо пацієнт про це дізнався в іншій клініці.
То ось це в клініці називається "діяти за протокол", як Ви вказали? Тобто, у вас "діяти за протоколом" - це викачування грошей з людей, нагла брехня та надання свідомо не вірного діагнозу, а основне - це умисна шкода здоров"ю пацієнтів?
Мережа стоматологічних клінік «Астра Дент» є лідером на ринку у своїй спеціалізації та надає повний комплекс послуг у сфері дентальної медицини. Націленість на найвищий рівень обслуговування та прагнення задоволення найвибагливіших клієнтів – місія роботи мережі. Вона проявляється у всій діяльності компанії, починаючи від ретельного підбору висококваліфікованих лікарів та закінчуючи вибором... детальніше
Оставили инструмент в зубе - Відгуки про Стоматологія Astra Dent
Недавно случилась неприятная ситуация, что зуб который лечили снова начал сильно болеть. Итог - обратилась в другую клинику и оказалось что ваши сотрудники когда сломался инструмент оставили просто его в зубе. Это ненормально и не профессионально! Недовольна как ценами завышенными, так и халатным отношением. Выяснять отношения и подавать в суд я не буду, просто хочу чтоб люди знали о халатности работников! Была в клинике на свертюка (левобережка)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Керівництвом клініки було проведено розслідування по вашому відгуку. Перед лікуванням доктор Новосельська Марина, провела Вам діагностику КТ (3д діагностику) на якій видно, що Ваш причинний зуб раніше лікувався в інший стоматології, канали запломбовані наполовину й в одному з них простежується контур інструменту. Діагностичний знімок вкладений в Вашу картку і зберігається у нашій базі пацієнтів.
Доктор провів обробку 2 кореневих каналів та залишив тимчасові ліки та тимчасову пломбу на третій кореневий канал з раніше зламаним інструментом в інший стоматології. Доктор Новосельська Марина записала Вас для подальшого планового лікування на 2 години, бо в свійперший візит ви були записані тільки на 1 годину.
На подальші візити ви не прийшли. Колл-центр постійно перезаписував на зручний для Вас час. Ви не з'явилися ні на один з п'яти прийомів. Відповідно, у цей час лікар не приймала інших пацієнтів, яким необхідна була стоматологічна допомога.
Лікар Новосельська Марина працювала по протоколу. Ваше звинувачення є некоректним.
Згідно розповіді пацієнта та відповіді клініки,
питання до "Астра Денту":
Тобто лікар бачила і знала про залишок інструменту в зубі, залишила його, лікувала не зрозуміло що в цьому зубові, і записала пацієнта на повторний візит для виконання ще більшого переліку маніпуляцій на інші зуби? А також не повідомила пацієнту про наявність частини інструменту в зубі? Бо пацієнт про це дізнався в іншій клініці.
То ось це в клініці називається "діяти за протокол", як Ви вказали? Тобто, у вас "діяти за протоколом" - це викачування грошей з людей, нагла брехня та надання свідомо не вірного діагнозу, а основне - це умисна шкода здоров"ю пацієнтів?