Гость Отзыв написан 23 февраля, 2019 год402 просмотра
Добрый день! Недавно случилась неприятная ситуация, что зуб который лечили снова начал сильно болеть. Итог - обратилась в другую клинику и оказалось что ваши сотрудники когда сломался инструмент оставили просто его в зубе. Это ненормально и не профессионально! Недовольна как ценами завышенными, так и халатным отношением. Выяснять отношения и подавать в суд я не буду, просто хочу чтоб люди знали о халатности работников! Была в клинике на свертюка (левобережка) 1 не согласен
Керівництвом клініки було проведено розслідування по вашому відгуку. Перед лікуванням доктор Новосельська Марина, провела Вам діагностику КТ (3д діагностику) на якій видно, що Ваш причинний зуб раніше лікувався в інший стоматології, канали запломбовані наполовину й в одному з них простежується контур інструменту. Діагностичний знімок вкладений в Вашу картку і зберігається у нашій базі пацієнтів.
Доктор провів обробку 2 кореневих каналів та залишив тимчасові ліки та тимчасову пломбу на третій кореневий канал з раніше зламаним інструментом в інший стоматології. Доктор Новосельська Марина записала Вас для подальшого планового лікування на 2 години, бо в свійперший візит ви були записані тільки на 1 годину.
На подальші візити ви не прийшли. Колл-центр постійно перезаписував на зручний для Вас час. Ви не з'явилися ні на один з п'яти прийомів. Відповідно, у цей час лікар не приймала інших пацієнтів, яким необхідна була стоматологічна допомога.
Лікар Новосельська Марина працювала по протоколу. Ваше звинувачення є некоректним.
Тобто лікар бачила і знала про залишок інструменту в зубі, залишила його, лікувала не зрозуміло що в цьому зубові, і записала пацієнта на повторний візит для виконання ще більшого переліку маніпуляцій на інші зуби? А також не повідомила пацієнту про наявність частини інструменту в зубі? Бо пацієнт про це дізнався в іншій клініці.
То ось це в клініці називається "діяти за протокол", як Ви вказали? Тобто, у вас "діяти за протоколом" - це викачування грошей з людей, нагла брехня та надання свідомо не вірного діагнозу, а основне - це умисна шкода здоров"ю пацієнтів?
Сеть стоматологических клиник «Астра Дент» является лидером на рынке в своей специализации и оказывает полный комплекс услуг в сфере дентальной медицины. Нацеленность на самый высокий уровень обслуживания и стремление к удовлетворению самых взыскательных клиентов – миссия работы сети. Она проявляется во всей деятельности компании, начиная от тщательного подбора высококвалифицированных врачей и... подробнее
Оставили инструмент в зубе - Отзывы о Стоматология Astra Dent
Недавно случилась неприятная ситуация, что зуб который лечили снова начал сильно болеть. Итог - обратилась в другую клинику и оказалось что ваши сотрудники когда сломался инструмент оставили просто его в зубе. Это ненормально и не профессионально! Недовольна как ценами завышенными, так и халатным отношением. Выяснять отношения и подавать в суд я не буду, просто хочу чтоб люди знали о халатности работников! Была в клинике на свертюка (левобережка)
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Керівництвом клініки було проведено розслідування по вашому відгуку. Перед лікуванням доктор Новосельська Марина, провела Вам діагностику КТ (3д діагностику) на якій видно, що Ваш причинний зуб раніше лікувався в інший стоматології, канали запломбовані наполовину й в одному з них простежується контур інструменту. Діагностичний знімок вкладений в Вашу картку і зберігається у нашій базі пацієнтів.
Доктор провів обробку 2 кореневих каналів та залишив тимчасові ліки та тимчасову пломбу на третій кореневий канал з раніше зламаним інструментом в інший стоматології. Доктор Новосельська Марина записала Вас для подальшого планового лікування на 2 години, бо в свійперший візит ви були записані тільки на 1 годину.
На подальші візити ви не прийшли. Колл-центр постійно перезаписував на зручний для Вас час. Ви не з'явилися ні на один з п'яти прийомів. Відповідно, у цей час лікар не приймала інших пацієнтів, яким необхідна була стоматологічна допомога.
Лікар Новосельська Марина працювала по протоколу. Ваше звинувачення є некоректним.
Згідно розповіді пацієнта та відповіді клініки,
питання до "Астра Денту":
Тобто лікар бачила і знала про залишок інструменту в зубі, залишила його, лікувала не зрозуміло що в цьому зубові, і записала пацієнта на повторний візит для виконання ще більшого переліку маніпуляцій на інші зуби? А також не повідомила пацієнту про наявність частини інструменту в зубі? Бо пацієнт про це дізнався в іншій клініці.
То ось це в клініці називається "діяти за протокол", як Ви вказали? Тобто, у вас "діяти за протоколом" - це викачування грошей з людей, нагла брехня та надання свідомо не вірного діагнозу, а основне - це умисна шкода здоров"ю пацієнтів?