Ольга Відгук додано 11 серпня, 2022 год54 перегляда
Записалась на первичный прием.Попросили прийти на 10 мин.раньше,чтобы заполнить стандартную анкету.Пришла раньше минут на 20-25,мне кроме анкеты вручили Договор на 2(!) страницы мелким шрифтом--как-будто я не зуб пришла запломбировать,а самое малое,ложусь в отделение челюстно-лицевой хирургии.Такие Договора,господа из Астра Дента, надо выкладывать на сайте,чтобы клиенты могли заранее с ним ознакомиться,а не вручать за 10 мин.до начала приема у врача,в надежде что клиент подпишет его в спешке.В Договоре подробно расписаны обязанности Клиента, оплата услуг Исполнителя (даже вопрос рассрочки оплаты не обошли стороной),и удивительно непрозрачно выписаны гарантийные обязательства Исполнителя - упомянули,что гарантийные сроки утверждаются Исполнителем,содержатся в отдельном Приложении,с которым клиент может ознакомиться в клинике.На ресепшене этого Приложения не оказалось и чтобы я могла ознакомиться с ним пришлось телефоном вызывать какую-то даму из недр клиники.Не спешите,милая дама,меня в качестве вашего клиента вы уже потеряли.Гарантийные обязательства на стоматологические услуги вы обязаны четко прописать в Договоре. Даже самая передовая аппаратура в вашей клинике в сочетании с неуважением к своим клиентам и непрозрачностью отношений не сделает вас лучшими в стоматологической отрасли.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо роз’яснити деякі моменти.
Необхідність підписання договору є вимогою законодавства (ч. 2 ст. 208 Цивільного кодексу України) і не залежить від того, це пломба чи щелепно-лицьова хірургія.
Крім обов’язків Пацієнта, в договорі також визначені його права, а також обов’язки стоматології.
Дякуємо за вашу пропозицію стосовно розміщення договору на сайті. Ми розглянемо таку можливість.
Зазвичай, гарантійні зобов’язання в наших стоматологіях містяться в куточку споживача. Нам шкода, що в даному випадку співробітники розгубились і не скерували вас. Ми проведемо відповідну роботу з працівниками.
Запевняємо вас, що ми намагаємось бути прозорими для пацієнтів і завжди виконуємо наші гарантійні зобов’язання.
Мережа стоматологічних клінік «Астра Дент» є лідером на ринку у своїй спеціалізації та надає повний комплекс послуг у сфері дентальної медицини. Націленість на найвищий рівень обслуговування та прагнення задоволення найвибагливіших клієнтів – місія роботи мережі. Вона проявляється у всій діяльності компанії, починаючи від ретельного підбору висококваліфікованих лікарів та закінчуючи вибором... детальніше
Не обольщайтесь. - Відгуки про Стоматологія Astra Dent
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо роз’яснити деякі моменти.
Необхідність підписання договору є вимогою законодавства (ч. 2 ст. 208 Цивільного кодексу України) і не залежить від того, це пломба чи щелепно-лицьова хірургія.
Крім обов’язків Пацієнта, в договорі також визначені його права, а також обов’язки стоматології.
Дякуємо за вашу пропозицію стосовно розміщення договору на сайті. Ми розглянемо таку можливість.
Зазвичай, гарантійні зобов’язання в наших стоматологіях містяться в куточку споживача. Нам шкода, що в даному випадку співробітники розгубились і не скерували вас. Ми проведемо відповідну роботу з працівниками.
Запевняємо вас, що ми намагаємось бути прозорими для пацієнтів і завжди виконуємо наші гарантійні зобов’язання.