Мережа магазинів MOYO відгуки

Відгуки покупців
2.2
974 відгука / 94 519 переглядів
5
4
3
2
1
Написати відгук

Якість сервісу залишає бажати кращого, не рекомендую

Гость
11 годин 1 хв тому
Номер замовлення 34028730101. В магазині говорять одне, а на гарнячій лінії інше, що призводить до непорозумінь2. Якість гарантійного обслуговування лишає бажати кращого, бо не змогли виявити явний дефект (писк та потріскування від ноутбука під час роботи)Як наслідок 1 та 2, продали уцінений ноутбук який має писк та потріскування під час роботи, які не можуть не дратувати в... Читати відгук Номер замовлення 34028730101. В магазині говорять одне, а на гарнячій лінії інше, що призводить до непорозумінь2. Якість гарантійного обслуговування лишає бажати кращого, бо не змогли виявити явний дефект (писк та потріскування від ноутбука під час роботи)Як наслідок 1 та 2, продали уцінений ноутбук який має писк та потріскування під час роботи, які не можуть не дратувати в тихому приміщенні та гарантують що за нормальну ціну його не продати.Писк та потріскування не сильно помітні в шумних містах, тож не помітив в магазині.Слова консультанта на гарачій лінії про те, що уцінені ноутбуки також мають 14 днів на повернення не відповідають дійсності, принаймні мені в поверненні відмовили.Як наслідок цього всього, я отримав не якісний ноутбук за значні гроші, а Moyo втратила постійного клієнта на рівному місці

Задоволений покупкою в MOYO

Олег
неділя, 19 жовтня
Нещодавно купував новий ноутбук у магазині MOYO і залишився задоволеним обслуговуванням. Консультанти допомогли підібрати модель, яка відповідає моїм потребам та бюджету. Ціни виявилися досить конкурентоспроможними порівняно з іншими магазинами. Нещодавно купував новий ноутбук у магазині MOYO і залишився задоволеним обслуговуванням. Консультанти допомогли підібрати модель, яка відповідає моїм потребам та бюджету. Ціни виявилися досить конкурентоспроможними порівняно з іншими магазинами.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO понеділок, 20 жовтня
Добрий день! Дякуємо, що поділились своїми враженнями. з повагою, команда MOYO

Примятый нерабочий процессор

Роман
неділя, 12 жовтня
Процессор был упакован в мягкий конверт, без коробки, без плотного картона, и т.д.Изза отвратительной упаковки процессор приехал с сильно примятыми ножками.Я их с большим трудом выровнял, так чтоб его было возможно засунуть в сокет, но признаков жизни он не подаёт. Я хотел написать отзыв на их платформе, но Moyo сервис не публикует негативные отзывы. Надеюсь мои отзывы на... Читати відгук Процессор был упакован в мягкий конверт, без коробки, без плотного картона, и т.д. Изза отвратительной упаковки процессор приехал с сильно примятыми ножками. Я их с большим трудом выровнял, так чтоб его было возможно засунуть в сокет, но признаков жизни он не подаёт. Я хотел написать отзыв на их платформе, но Moyo сервис не публикует негативные отзывы. Надеюсь мои отзывы на независимых площадках обезопасят покупателей от сотрудничества с данным магазином
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Отвратительно упаковали. Отправили брак
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO понеділок, 13 жовтня
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Менеджер телефонує Вам для вирішення питання, також написали в чат, але нажаль відповіді від Вас немає. Коли Вам буде зручно спілкуватись то зателефонуйте нам. З повагою, команда MOYO

Задолбали огрызками яблок

Алекс Корд
неділя, 12 жовтня
Ставят айфоны выше всего остального. Нормальную технику не возят, только надкусаные яблоки от Эппл. Ни, Сони, ни Эл жди - ничего. Ставят айфоны выше всего остального. Нормальную технику не возят, только надкусаные яблоки от Эппл. Ни, Сони, ни Эл жди - ничего.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO понеділок, 13 жовтня
Доброго дня! Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Весь товар, котрий представлений у нас на сайті ми доставляємо до наших магазинів, або клієнту додому. Оформіть замовлення на позицію котра Вас цікавить і ми залюбки досавимо її Вам. З повагою, команда MOYO

Прогресивно гірше

Гость
середа, 1 жовтня
Я працював в цій компанії 2 роки, і все було ок до ротації керуючих, мене не чіпали, бо плани виконувалися, з/п була +- адекватна, на рівні середній, і місце роботи було дуже комфортне. Потім ратували на мертвий магазин, щоб його витягнути, і з цього починається найцікавіше, порка співробітників з розряду "а чому план не виконали, довбойоби", з урахуванням того що... Читати відгук Я працював в цій компанії 2 роки, і все було ок до ротації керуючих, мене не чіпали, бо плани виконувалися, з/п була +- адекватна, на рівні середній, і місце роботи було дуже комфортне. Потім ратували на мертвий магазин, щоб його витягнути, і з цього починається найцікавіше, порка співробітників з розряду "а чому план не виконали, довбойоби", з урахуванням того що трафік в порівнянні з минулим роком впав 1500 людей, через відсутність зовнішньої реклами, а ще в ТЦ є конкуренти, з більш цікавими пропозиціями для клієнтів. Про істерічку Удовенко я взагалі мовчу, і про регіонала бєзхребетного свого теж. Тож які висновки, по можливості залишайте цю компанію, ви збережете собі нерви, час. Ставка в 8к у продавця не вартує цього, вам будуть платити більше майже всюди
Переваги:
  1. Своєчасні виплати
Недоліки:
  1. Все інше

Жахливо !!! Продають товари в неналежному стані!

Гость
22 вересня, 2025 год
Купили холодильник , коли включили його він не працює, подзвонили щоб зробити повернення, вони прислали фірму яка лагодить холодильники , його забрали, полагодили і в гарантійному талоні побоялись про це написати , ми не погодились на такий варіант , сказали щоб нам повернули гроші, товар не якісний і з браком, вони почали казати, що він був у користуванні, хоча... Читати відгук Купили холодильник , коли включили його він не працює, подзвонили щоб зробити повернення, вони прислали фірму яка лагодить холодильники , його забрали, полагодили і в гарантійному талоні побоялись про це написати , ми не погодились на такий варіант , сказали щоб нам повернули гроші, товар не якісний і з браком, вони почали казати, що він був у користуванні, хоча яким чином , якщо він не працював з першої хвилини. Ми їм повернули його новою поштою за свій рахунок , так як вони відмовились його забирати , і гроші до сих пір вони не віддають. Будьте обережні, бо цей магазин продає поламані товари в неналежному стані !
Переваги:
  1. Одні мінуси
Недоліки:
  1. Найгірший інтернет магазин з яким доводилось мати справу , продають зламану неякісну техніку, назад не хочуть забирати , гроші не повертають .
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 23 вересня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Нечесність продавця

Світлана
19 вересня, 2025 год
Купили холодильник. Заказ нам не могли оформити 3 дні, бо не було точної адреси(живемо на дачі). Але сусід наш теж робив заказ в іншому магазині, і там все зробили чітко і без проблем. Нам же за свій рахунок, хоч було оголошено безкоштовну доставку, довелося оформлювати доставку з міста на дачу. Після розпаковки товару побачили дефект: зідрана емаль на площі десь... Читати відгук Купили холодильник. Заказ нам не могли оформити 3 дні, бо не було точної адреси(живемо на дачі). Але сусід наш теж робив заказ в іншому магазині, і там все зробили чітко і без проблем. Нам же за свій рахунок, хоч було оголошено безкоштовну доставку, довелося оформлювати доставку з міста на дачу. Після розпаковки товару побачили дефект: зідрана емаль на площі десь 3см. Упаковка була цілою. Це означає, що свідомо відправили товар з дефектом.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 22 вересня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Заказ 3384830390- моб.телефон

Гость
13 вересня, 2025 год
Заказ сделала 11.09.2025 года,оплатила картой 5999 и на этом всё.Каждый день кормят завтраками,в личном кабинете написано,что товар выехал,а по факту -только создали ТТН,а сам товар ещё не предоставили.Где это видано чтобы курьер новой почты приезжал за заказами с 18.00 до 20.00?Неоднократно звонила на гор.линию-"А воз и ныне там".Что дальше делать я не знаю.Магазин этот не рекомендую категорически!!!! Заказ сделала 11.09.2025 года,оплатила картой 5999 и на этом всё.Каждый день кормят завтраками,в личном кабинете написано,что товар выехал,а по факту -только создали ТТН,а сам товар ещё не предоставили.Где это видано чтобы курьер новой почты приезжал за заказами с 18.00 до 20.00?Неоднократно звонила на гор.линию-"А воз и ныне там".Что дальше делать я не знаю.Магазин этот не рекомендую категорически!!!!
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 15 вересня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Менеджер зателефонує Вам для вирішення питання. З повагою, команда MOYO

Для MoYo закон не має значення, а клієнт цінності

МВ
9 вересня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Здав по гарантії товар, який вийшов з ладу. Його прийняли, провели діагностику та поставили статус "очікує запасну деталь". Усе, так він стояв майже місяць. Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», без моєї письмової згоди ремонт не може тривати більше 14 днів. Товар до того критично необхідний для роботи. Наразі вже ні, тому за мною залишається законне... Читати відгук Здав по гарантії товар, який вийшов з ладу. Його прийняли, провели діагностику та поставили статус "очікує запасну деталь". Усе, так він стояв майже місяць. Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», без моєї письмової згоди ремонт не може тривати більше 14 днів. Товар до того критично необхідний для роботи. Наразі вже ні, тому за мною залишається законне право вимагати заміну товару на новий, або повернення коштів. Я подзвонив до магазину та ввічливо розповів про ситуацію оператору. Вона мене зрозуміла та пообіцяла, що мене наберуть у понеділок та скажуть як вирішити цю ситуацію. Набрали, але краще б не набирали взагалі. Подзвонив мені абсолютно некомпетентний менеджер і сказав, що то не їх відповідальність і звоніть в сервіс, вирішуйте з ними. Коли я повідомив менеджеру, що договір куплі-продажу в мене заключено саме з магазином, а не з сервісом та усі питання по товару я можу вирішувати саме з ними, на що він відповів ні і сказав, що ремонт може тривати до 30 днів. Повідомивши йому, що ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» чітко каже, що це не так, він дав мені юридичну адресу магазину та сказав звертатись туди. Уся розмова була не у ввічливій формі зі сторони менеджера. Магазин MoYo порушив мої права як споживача, а їх менеджер не розуміє з чим він працює. Щоб скористатись своїм законним правом, треба доводити їм це через суд. До речі, товар який ремонтував майже місяць, після цього дзвінка магічним чином вже готовий до видачі. Зкидають з себе відповідальність, не виконують вимог прописаних чинним законодавством та не цінять клієнтів. Раніше я любив MoYo, бо там працювали ввічливі та лояльні люди. Але усе змінилось. Не купуйте тут нічого, це була і моя остання покупка в цьому магазині.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 11 вересня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Нажаль, Ви звернулись до авторизованого сервісного центру самостійно, тому вплинути на терміни чи навіть надати інформацію магазин не може, а надається вона сервісом лише покупцеві.З повагою, команда MOYO

Не раджу цей магазин

Гость
7 вересня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, бул. Перова, 36 Замовила товар. Тиждень чекаю доставку. Ніхто не дзвонив, ніхто не писав, через декілька днів після того, як товар повинен був надійти, пишу в чат бот, де моє замовлення. Мені кажуть що він закінчився і пропонують інший на порядок дорожче. Замовила корм для котів, і у мене літак через день. Тепер потрібно когось просити забрати замовлення із другого магазину. Принесли... Читати відгук Замовила товар. Тиждень чекаю доставку. Ніхто не дзвонив, ніхто не писав, через декілька днів після того, як товар повинен був надійти, пишу в чат бот, де моє замовлення. Мені кажуть що він закінчився і пропонують інший на порядок дорожче. Замовила корм для котів, і у мене літак через день. Тепер потрібно когось просити забрати замовлення із другого магазину. Принесли мені купу незручностей, і навіть не попередили на протязі тижня. Нічого більше замовляти не буду.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 8 вересня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Все сподобалося

ОВ
6 вересня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Дякую інтернет-сервісу. Людині, яка спілкується по телефону. Все сподобалося. Дякую. Було швидко і максимально зручно. Дякую інтернет-сервісу. Людині, яка спілкується по телефону. Все сподобалося. Дякую. Було швидко і максимально зручно.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 8 вересня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо, що поділились своїми враженнями. з повагою, команда MOYO

PlayStation VR2 - б/в

Олексій
29 серпня, 2025 год
Придбав я товар в мережі мойо, новий, перепросив в оператора шоб він був запакований і новий, не з вітрини. Ітог на фото додав, нажаль сліди пилюки знятих наклейок я не сфоткав, але це біле перші відчуття від нової штуки, нажаль через Мойо дитина не отримала того кайфу, думаючи шо я взяв бв товар…все інше ок… сліди жксплуатаціі /... Читати відгук Придбав я товар в мережі мойо, новий, перепросив в оператора шоб він був запакований і новий, не з вітрини. Ітог на фото додав, нажаль сліди пилюки знятих наклейок я не сфоткав, але це біле перші відчуття від нової штуки, нажаль через Мойо дитина не отримала того кайфу, думаючи шо я взяв бв товар…все інше ок… сліди жксплуатаціі / затерта резинка і на самих лінзах, сліди пальців
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 8 вересня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Менеджер зателефонує Вам для вирішення питання. З повагою, команда MOYO

завжди дивують

Слєпцова Ірина
19 серпня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Дніпро, вулиця Глінки, 2 вже вкотре замовляю в цьому магазині різні товари.зоотовари,побутові.,але завжди бистре реагування.І завжди дивуюсь швидкістю реагування та доставки вже вкотре замовляю в цьому магазині різні товари.зоотовари,побутові.,але завжди бистре реагування.І завжди дивуюсь швидкістю реагування та доставки
Переваги:
  1. швикість
Недоліки:
  1. поки немає
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 22 серпня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо, що поділились своїми враженнями. з повагою, команда MOYO

козловівці

Max
10 серпня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, бул. Перова, 36 Прийшло підтвердження замовлення і через 10 сек спам-дзвінок і зрештою 3 спам-дзвінка лише за 35 хв!!!! після замовлення.Як розумію магазин на зарплаті у шахраїв, бо чого б це так раптово?Шкода, що не можна зробити, як китайці - задовбати ваші! телефони дзвінками! Прийшло підтвердження замовлення і через 10 сек спам-дзвінок і зрештою 3 спам-дзвінка лише за 35 хв!!!! після замовлення.Як розумію магазин на зарплаті у шахраїв, бо чого б це так раптово?Шкода, що не можна зробити, як китайці - задовбати ваші! телефони дзвінками!
Переваги:
  1. тільки щось господарське, зоотовари, причому тільки запечатане виробником!
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Стиральная машинка

Гость
9 серпня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Если цените свое время не заказывайте в Moyo Заказали стиральную машинку ждали целый день что бы привезли 18.00 ничего нету Потом смс ваш заказ перенесен.На 11.00 Даже не спрашивая свободным или нет Если цените свое время не заказывайте в Moyo Заказали стиральную машинку ждали целый день что бы привезли 18.00 ничего нету Потом смс ваш заказ перенесен.На 11.00 Даже не спрашивая свободным или нет
Переваги:
  1. Нету
Недоліки:
  1. Везде минуси
  2. Качество ?сотрудники ?
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Не магазин а цирк з клоунами

Виктория
8 серпня, 2025 год
Цей магазин точно заслуговує одиниці, навіть нуля. Проблеми були майже з кожним замовленням. Сьогодні знову спробувала оформити замовлення на сайті. І так і не замовила, бо не можу ввести навіть ім'я на українською, ні російською, ні якою. Писала в підтримку, кидала скріншоти. Пишуть а може у вас там пробіл? Відповідаю що ні, нема пробілу. Пишуть давайте ми вам оформимо... Читати відгук Цей магазин точно заслуговує одиниці, навіть нуля. Проблеми були майже з кожним замовленням. Сьогодні знову спробувала оформити замовлення на сайті. І так і не замовила, бо не можу ввести навіть ім'я на українською, ні російською, ні якою. Писала в підтримку, кидала скріншоти. Пишуть а може у вас там пробіл? Відповідаю що ні, нема пробілу. Пишуть давайте ми вам оформимо самі. Тобто я замовляю онлайн щоб отримати кешбек від Летішопс, на сайті замовлення оформити не можу, то повинна оформляти через оператора як сто років тому? І це ще не все. За конструктор Лего зараз передбачено подарунки. Але подарунок не додається в кошик, оператори додають його вручну, лише через підтримку і не з першої спроби з'ясувала що саме. Такий великий магазин і не можуть зробити щоб нормально людина могла замовити через сайт і додавались подарунки в кошик. А щодо кешбеку то взагалі там такі жадні то мабуть взагалі б убрали свій магазин з Летішопсу ніж так соромитись перед людьми.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Замовлення-лотерея: або розбитий товар, або зовсім інший

Гость
1 серпня, 2025 год
Якщо цінуєте свій час, не замовляйте в MOYO. Вам або прийде розбитий товар, або відправлять взагалі інший під видом вашого замовлення. Робила замовлення двічі й двічі були проблеми. Піч ARDESTO MEO-S50FBG.Перший раз (кур'єрською доставкою, фото 1-2) приїхала піч з вщент розбитим склом, бо було лише заводське... Читати відгук Якщо цінуєте свій час, не замовляйте в MOYO. Вам або прийде розбитий товар, або відправлять взагалі інший під видом вашого замовлення. Робила замовлення двічі й двічі були проблеми. Піч ARDESTO MEO-S50FBG.Перший раз (кур'єрською доставкою, фото 1-2) приїхала піч з вщент розбитим склом, бо було лише заводське пакування - ніякої пухирки, додаткової коробки чи щось інше. Відмовилася від посилки та замовила знову, але вже на відділення. Додатково написала у підтримку MOYO з проханням запакувати товар якісніше, аби піч на цей раз доїхала цілою. Сказали, що передали інформацію у відділ доставки. На цей раз оновлене пакування (друга посилка, фото 3-6): стрейч плівка, заводська коробка та шматочок пенопласту. Відкриваю коробку, а там зовсім інша піч (причому коробка від правильної). А тут - менший об'єм, інший колір, на додаток ще й корпус в подряпинах, з вм'ятиною та присутні невеликі подряпини на склі. Якби ситуація відбулася раз, я вирішила би, що це випадковість. А тут - двічі поспіль і щось не так. Не замовляйте в MOYO.
Недоліки:
  1. Неякісне пакування;
  2. Пошкоджений товар;
  3. Товар відмінний від замовленого
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Не раджу нікому

Ярослав
23 липня, 2025 год
Прислали не той товар, який виявився дешевший ніж той що замовляв , різницю вартості відмовились повернути, хоча в накладній указаний був вірний, просто отримувала дівчина був для неї подарунок , як висновок подарунок не вийшов , настрій зіпсували різницю в ціні не повернули Прислали не той товар, який виявився дешевший ніж той що замовляв , різницю вартості відмовились повернути, хоча в накладній указаний був вірний, просто отримувала дівчина був для неї подарунок , як висновок подарунок не вийшов , настрій зіпсували різницю в ціні не повернули
Недоліки:
  1. Обманюють клієнтів
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 серпня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO

Клоуны отменяют молча заказы

Гость
17 липня, 2025 год
Молча отменяют заказ. Даже не скинули смс или звонок. Впервые пытался что-то у них заказать. Молча отменяют заказ. Даже не скинули смс или звонок. Впервые пытался что-то у них заказать.
Переваги:
  1. никаких
Недоліки:
  1. сплошные. не заказывайте, потеряете время
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 липня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Не рекомендую

Галина
14 липня, 2025 год
Купила не що давно ноутбук , вкрай не задоволена. Відправили пізніше та ще зламаний. Чекала тиждень, щоб прислали інший. А потом ще перетелефонували і запитали чи я задоволена . Купила не що давно ноутбук , вкрай не задоволена. Відправили пізніше та ще зламаний. Чекала тиждень, щоб прислали інший. А потом ще перетелефонували і запитали чи я задоволена .

Любите свої нерви і гроші? Обходьте MOYO десятою дорогою.

Віталій
10 липня, 2025 год
Відгук про Мережа магазинів MOYO за адресою Львів, вул. Стрийська буд. (№30) Не раджу купувати в MOYO.Плюють на законодавство України і навіть не моргають. Гарантія? Та вони сунуть свої фіктивні папірці, де ви маєте погодитись на 60 днів ремонту, хоча за законом такого бути не повинно. Умови гарантії, передбачені законом, їм до лампочки. Спілкування – як з бетонною стіною. Любите свої нерви і гроші? Обходьте MOYO десятою дорогою. Не раджу купувати в MOYO.Плюють на законодавство України і навіть не моргають. Гарантія? Та вони сунуть свої фіктивні папірці, де ви маєте погодитись на 60 днів ремонту, хоча за законом такого бути не повинно. Умови гарантії, передбачені законом, їм до лампочки. Спілкування – як з бетонною стіною. Любите свої нерви і гроші? Обходьте MOYO десятою дорогою.
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Магазин Мойо повний мінус
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 липня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Задоволений покупкою в MOYO

Олександр
28 червня, 2025 год
Нещодавно купував новий ноутбук у магазині MOYO. Консультанти були ввічливі та компетентні, допомогли обрати оптимальну модель за хорошою ціною. Процес покупки пройшов швидко та без зайвих проблем. Нещодавно купував новий ноутбук у магазині MOYO. Консультанти були ввічливі та компетентні, допомогли обрати оптимальну модель за хорошою ціною. Процес покупки пройшов швидко та без зайвих проблем.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 18 липня, 2025 год
Добрий день! Дякуємо, що поділились своїми враженнями. з повагою, команда MOYO

Не рекомендую

Лиходій
6 червня, 2025 год
Якщо готовий працювати за хліб, подумай чи це варто?Директор з персоналу заоаз нова, але проблем+ з її приходом сюдиЗп нижче ринку, токсік відношенння + Якщо готовий працювати за хліб, подумай чи це варто?Директор з персоналу заоаз нова, але проблем+ з її приходом сюдиЗп нижче ринку, токсік відношенння +
Переваги:
  1. Вже немає
Недоліки:
  1. Зп, відношення

Однозначно раджу оминати зараз

Лиходій
6 червня, 2025 год
ЗП нижче ринку, працювати грубо кажучи за їжу. HRD яку вигнали зі Stylus тепер вона тут. Привіт бодрова альона як поживаєш?) певно що погано і це радує, і звідси скоро exit, по результатам роботи, тут так не вийде вирішити питання як звикла, вже можливостей немає і вік не той щоб сподобатись генеральному, сама знаєш про що мова:)Однозначно не рекомендую. Читати відгук ЗП нижче ринку, працювати грубо кажучи за їжу. HRD яку вигнали зі Stylus тепер вона тут. Привіт бодрова альона як поживаєш?) певно що погано і це радує, і звідси скоро exit, по результатам роботи, тут так не вийде вирішити питання як звикла, вже можливостей немає і вік не той щоб сподобатись генеральному, сама знаєш про що мова:)Однозначно не рекомендую.Раніше тільки зп була причина не йти, а зараз ще й такий керівник з персоналу, хто був нормальний втече звідси і вона своїх візьме "робітничків")
Переваги:
  1. Наразі немає
Недоліки:
  1. Мала зп дуже, бодрова альона hrd токсік

Доставка на черепахах

Наталія Івахно
3 червня, 2025 год
Купила в оплату частинами смартфон. Уже третій раз переносять доставку. Навіть не знаю чи дочекаюся. Був потрібний для роботи Купила в оплату частинами смартфон. Уже третій раз переносять доставку. Навіть не знаю чи дочекаюся. Був потрібний для роботи
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 11 червня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

тянут с возвратом денег

Гость
19 травня, 2025 год
купили за наличный расчет мобильный телефон - продавец мило улыбался и расхваливал свой товар - через два дня решили вернуть телефон назад - качество оказалось на низком уровне - продавец улыбаться перестал и сказал надо подождать пару дней - нет денег в кассе - нужно было отдать астрономическую сумму в 6300 гривен - деньги вернули на пятый день после... Читати відгук купили за наличный расчет мобильный телефон - продавец мило улыбался и расхваливал свой товар - через два дня решили вернуть телефон назад - качество оказалось на низком уровне - продавец улыбаться перестал и сказал надо подождать пару дней - нет денег в кассе - нужно было отдать астрономическую сумму в 6300 гривен - деньги вернули на пятый день после скандала и пару десятков звонков на горячую линию - и никто не извинился за потраченное время и нервы - выводы делайте сами - я же выбираю розетку
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 19 травня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Обувь подделка

Алёна
2 травня, 2025 год
Заказывала кроссовки женские Найк, ждала неделю, но качество кроссовок Найк инициатор отвратительное: скрипит подошва, нитки торчат, клей размазан на поверхности и надпись логотипа язычке вшита внутрь. Заказывала 2 размера 38 и 39 и на обеих качество отвратительное. Товар не получила, чем и довольна. Не рекомендую магазин Заказывала кроссовки женские Найк, ждала неделю, но качество кроссовок Найк инициатор отвратительное: скрипит подошва, нитки торчат, клей размазан на поверхности и надпись логотипа язычке вшита внутрь. Заказывала 2 размера 38 и 39 и на обеих качество отвратительное. Товар не получила, чем и довольна. Не рекомендую магазин
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 травня, 2025 год
Добрий день!Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.з повагою,команда MOYO

Обманщики. Прислали вскрытую коробку телефона.

Катя
1 травня, 2025 год
При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой. Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей!... Читати відгук При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой. Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей! Я буду жаловаться во все инстанции и писать отзывы об этом инцеденте чтоб больше никто не был обманут этим магазином. https://www.youtube.com/watch?v=undefined
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 травня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Прикро, що Ви отримуючи товар не перевірили його на Новій пошті, оскільки магазин відправив Вам повністю новий товар з цілою упаковкою, чому є підтвердження. Всім своїм клієнтам магазин рекомендує перевіряти товар при отриманні, а у разі пошкодження товару, писати претензію перевізнику одразу на місці. З повагою, команда MOYO

Аферисти. Не купуйте тут нічого.

Катерина
1 травня, 2025 год
При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой.  Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей! Я... Читати відгук При заказе телефона уточнила с оператором что нужен нераспечатанный на подарок, с заводской пломбой.  Мне подтвердили что такой есть в наличии. Именно есть не вскрытая коробка телефона. А прислали вскрытую коробку с чёрной наклейкой поверх заводской наклейки. Плюс коробка порвана была в одном месте. Предоставлено видео магазину. Магазин MO Yo упали на мороз и все отвергают. Просто обмануют покупателей! Я буду жаловаться во все инстанции и писать отзывы об этом инцеденте чтоб больше никто не был обманут этим магазином.
Відповідь представника Сеть магазинов MOYO 13 травня, 2025 год
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Прикро, що Ви отримуючи товар не перевірили його на Новій пошті, оскільки магазин відправив Вам повністю новий товар з цілою упаковкою, чому є підтвердження. Всім своїм клієнтам магазин рекомендує перевіряти товар при отриманні, а у разі пошкодження товару, писати претензію перевізнику одразу на місці. З повагою, команда MOYO

Вдала перша покупка

Юрій
28 квітня, 2025 год
Придбав у MOYO флешку Transcend 64GB JetFlash 700. Дуже сподобалась простота онлайн-покупки — все швидко та зручно, без зайвих дзвінків і консультацій. Оформлення замовлення зайняло кілька хвилин, а доставка була дуже оперативною. Якість обслуговування на висоті, рекомендую цей магазин! Придбав у MOYO флешку Transcend 64GB JetFlash 700. Дуже сподобалась простота онлайн-покупки — все швидко та зручно, без зайвих дзвінків і консультацій. Оформлення замовлення зайняло кілька хвилин, а доставка була дуже оперативною. Якість обслуговування на висоті, рекомендую цей магазин!
Переваги:
  1. Покупкою залишився дуже задоволений, флешка працює швидко і відповідає опису. Приємно здивувала якість сервісу та оперативна доставка.
Недоліки:
  1. Єдиний мінус — упаковка могла б бути трохи надійнішою.
Читати всі відгуки